021-88507190

گران‌ترین و مجلل‌ترین جزایر شخصی جهان را بشناسید(بخش دوم)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 14 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بسیاری از افراد مشهور و ثروتمندان سراسر دنیا،برای خودشان جزیره‌ی اختصاصی دارند و یا مدتی آن را اجاره میکنند و چند روزی را در بهشت اختصاصی خود سر میکنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بسیاری از افراد مشهور و ثروتمندان سراسر دنیا،برای خودشان جزیره‌ی اختصاصی دارند و یا مدتی آن را اجاره میکنند و چند روزی را در بهشت اختصاصی خود سر میکنند.البته سفر به این جزایر خصوصی هزینه‌های بسیار زیادی دارد و افراد کمی می‌توانند چنین تجربه‌ای را در دفترخاطرات زندگی‌شان ثبت کنند.هر چند که تور مالدیو و گشت زدن در جزایر مالدیو هم حال و هوای همین جزایر را دارد!
    در این مقاله با تعدادی از این جزایر آشنا میشویم:
    آیا می خواهید که از همه چیز دور شوید؟ راه حل آن رفتن به یک جزیره خصوصی و اجاره کل فضا آن جزیره برای خودتان است! اگر چه اکثریت قریب به اتفاق ما نمی توانند این قیمت های بالا را پرداخت کنند، اما کسانی هم که می توانند این تفریحات را داشته باشند، انواع گزینه های پر هیجان را مانند جزایری که در این مقاله آمده است را برای انتخاب پیش روی خود دارند.یک جزیره عظیم با 300 کارمند شخصی و حتی یک بهشت با سینمای شخصی وجود دارند که ما در این جا سه راه برای برنامه ریزی (و یا فقط تصور و رویا پردازی) برای گشت و گذار رویاییتان معرفی می کنیم.

    جزیره ملودی کی فلوریدا Florida Keys

    اقامت در این جزیره برای هر شب 1250 دلار هزینه دارد و تا 10 مهمان را می پذیرد.برای تجربه اقامت در یک جزیره خصوصی در آمریکا، جزیره ملودی کی یک بهشت ایزوله شده را که با یک سفر کوتاه از شهر فلوریدا می توانید به آن برسید را فراهم کرده است.این جزیره منحصر به فرد دوستداران محیط زیست است چرا که انرژی مورد نیاز در آن از پنل های خورشیدی تامین می شود و از آب فیلتر شده اقیانوس استفاده می کند. شما می توانید با یک سفر سریع به کی وست بروید و از زندگی شبانه آن لذت ببرید یا می توانید در جزیره بمانید و از کایاک ( قایق سواری) یا ماهی گیری لذت ببرید و شب هنگام به محل اقامت 3 طبقه ای خود بازگردید و از تماشا کردن چشم انداز اقیانوس لذت ببرید.

    گران‌ترین و مجلل‌ترین جزایر شخصی جهان را بشناسید

    گران‌ترین و مجلل‌ترین جزایر شخصی جهان را بشناسید

    جزیره موشا کی، باهاماس
    باهاماس، جایی که سواحل فوق العاده اش باعث شده تا به مقصد گردشگری ای کامل برای میلیون ها توریست تبدیل شود. باهاماس فقط در سواحل منحصر بفرد و طبیعت محشرش خلاصه نمی شود،سفر به باهاماس یعنی سفر به سواحل منحصر بفرد، دیدنی های تاریخی، جذابیت های فرهنگی و جذابیت های طبیعی در این کشور. اما مانند دیگر جزیره های کاراییبی، باهاماس هم یک مقصد توریستی گران است ،اقامت در این جزیره زیبا 57.000 دلار برای هر شب هزینه دارد و می توانید تا 24 مهمان همراه خود داشته باشید.این جزیره که متعلق به شعبده باز دیوید کاپرفیلد است، در جنوب باهاماس قرار دارد. 30 خدمه  شامل ماساژور و سرو کننده غذا آماده هستند تا به شما خدمات ارائه کنند. این اجاره پر هزینه برای 12 اتاق خواب و 13 حمام شامل استفاده از قایق و جت اسکی نیز می شوند و کارکنان هتل می توانند برنامه تان را برای شکار گنج در جزیره تنظیم کنند. حتی یک تئاتر نیز در این جزیره با 2 داستان مختلف برای وقتی که دوست دارید لم بدهید و فیلم تماشا کنید مهیا شده است.

    گران‌ترین و مجلل‌ترین جزایر شخصی جهان را بشناسید
    گران‌ترین و مجلل‌ترین جزایر شخصی جهان را بشناسید

    جزیره نکر، جزایر ویرجین بریتانیا
    اقامت در جزیره نکر 65.000 دلار برای هر شب هزینه دارد و تا 30 مهمان را قبول می کنند. این جزیره که متعلق به ویرجین مغول ریچارد برانسون است و 74 هکتار است. اما شما کاملا تنها نخواهید بود 100 خدمه حاضر برای ارائه خدمات به شما هستند. زمانه هایی که در کنار ساحل یا دو استخر زیبای این جزیره نیستید، می توانید از کایت سواری روی آب( کایت سرفینگ) و غواصی و یا قایق سواری لذت ببرید و یا  چند دور تنیس بازی کنید.

    گران‌ترین و مجلل‌ترین جزایر شخصی جهان را بشناسید

    گران‌ترین و مجلل‌ترین جزایر شخصی جهان را بشناسید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW