021-88507190

پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی

گردشگری مهرپرواز 15 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پارک آبی اکوا فنتسی در شهر کوش آداسی ترکیه جزو یکی از مجهزترین پارک های آبی در دنیا به شمار می‌رود. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه و اطلاع از هزینه بلیط و نحوه دسترسی به آن، این مطلب را مطالعه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آیا می‌دانستید یکی از بهترین و پیشرفته‌‌ترین پارک‌های آبی خاورمیانه در جزیره کوش آداسی ترکیه واقع شده است؟ پارک آبی آکوا فنتسی (Aqua Fantasy Aqua Park) با توجه به استانداردهای جهانی ساخته و اداره می‌شود و سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از اقصی نقاط دنیا است. آکوا فنتسی این امکان را به شما می‌دهد تا یک روز هیجان‌انگیز و شاد را در کوش آداسی تجربه کنید.

    در این مقاله، سرگرمی‌ها و امکانات موجود در این پرک و هزینه ورود به این سرزمین عجایب را مورد بررسی قرار می‌دهیم. پیش از مراجعه به این پارک، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب پیش‌رو با ما همراه باشید.

    معرفی پارک آکوا فانتزی کوش آداسی؛ بزرگ‌ ترین پارک آبی ترکیه

    پارک آبی آکوا فنتسی یا آکوا فانتزی در سال ۲۰۰۰ میلادی توسط کمپانی بین‌المللی ام‌بی‌جی راه‌اندازی شد. آکوا فنتسی بزرگ‌ترین پارک آبی ترکیه است که روزانه ظرفیت بیش از ۵۰۰۰ نفر بازدیدکننده را دارد. سرسره‌ها و استخرهای این پارک بسیار متنوع و بی‌نظیر هستند و برای سنین مختلف طراحی شده‌اند. البته امکانات آکوا فنتسی فقط به این بازی‌ها ختم نمی‌شود. اگر احساس گرسنگی یا تشنگی کردید، بیش از ۱۰ رستوران، کافه و بار در محوطه پارک وجود دارند که کلیه نیازهای شما را برطرف خواهند کرد.

    اگر به دنبال هیجان و آدرنالین بیشتر هستید، رودخانه «لیزی ریور» که دور تا دور پارک کشیده شده است و سرسره‌های چرخشی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. البته فکر نکنید که این پارک فقط مخصوص بزرگسالان است، بلکه کلیه کارکنان آکوا فنتسی برای بازی با بچه‌ها و حفظ امنیت آن‌ها آموزش دیده‌اند. با هر سن و سالی در پارک آکوا فنتسی کوش آداسی، روز فراموش‌نشدنی و جذابی را تجربه خواهید کرد. برای لذت بردن بیشتر از تفریحات آبی می‌توانید به سواحل کوش آداسی هم مراجعه کنید. ما قبلا در مقاله‌ای به بهترین سواحل کوش آداسی پرداختیم.

    آشنایی با وسایل بازی و سرگرمی در مجموعه آکوا فانتزی کوش آداسی

    سرسره‌ها و استخرهای بسیاری در پارک آبی آکوا فنتسی تعبیه شده‌اند که نام بردن از همه آن‌ها، کار دشواری است. در این بخش تعدادی از این وسایل بازی و سرگرمی جذاب و منحصربه‌فرد را به شما دوست‌داران پارک‌های آبی معرفی می‌کنیم.

    • سرسره‌های پارک آکوا فانتزی: سرسره اکستریم، سرسره اسکریمر، سرسره سوپر کامبو، سرسره کریزی رفت، سرسره شوالیه‌های سیاه، سرسره تندر سیاه، سرسره وایپر، سرسره بومرنگ
    • استخرهای پارک آکوا فنتسی: استخر بلو لاگون، استخر بزرگسالان، استخر لیلی پد مخصوص کودکان، استخر موج

    اگر بخواهید از اغلب وسایل بازی موجود در پارک آکوا فنتسی استفاده کنید، به بیش از ۸ ساعت زمان نیاز دارید. در این مجموعه برای چند ساعت از دنیای واقعی فاصله می‌گیرید و غرق در هیجان و شادی می‌شوید. کلیه بازی‌های طراحی شده برای کودکان و بزرگسالان مناسب هستند و امنیت بالایی دارند. در سفر کوش آداسی، با خیال راحت به پارک آبی آکوا فانتزی مراجعه کنید و لذت ببرید.

    پارک آبی آکوا فانتری کوش آداسی

    تصویری از نمای بالای پارک آبی آکوا فانتزی

    سایر امکانات موجود در پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی

    ورود هرگونه خوراکی و نوشیدنی به داخل پارک ممنوع است؛ اما شما می‌توانید هرچه را نیاز دارید از رستوران‌ها و کافه‌های این مجموعه خریداری کنید. بیش از ۱۰ کافه، رستوران، فست فود و بار در محوطه پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی وجود دارند که انواع غذاها، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا را به مشتریان عرضه می‌کنند. فقط در ابتدا باید یک کارت الکترونیکی تهیه و آن را به میزان لازم شارژ کنید. در زمان خروج، اگر مبلغی داخل کارت باقی مانده باشد، به شما برگردانده می‌شود.

    در ورود به مجموعه پارک آبی، از بیمه برخوردار می‌شوید؛ همچنین می‌توانید وسایل خود را در کمدهای ایمن قرار دهید و کلید آن را در اختیار داشته باشید. استفاده از چتر و تخت برای حمام آفتاب نیز در این پارک رایگان است.

    آدرس و نحوه دسترسی به پارک آبی کوش آداسی

    پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی در منطقه سلچوک قرار گرفته و حدود ۱۰ کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. اگر در هتل آکوا فانتزی اقامت داشته باشید، به راحتی می‌توانید خود را به این پارک برسانید و از تفریحات و خدمات موجود در آن استفاده کنید؛ در غیر این صورت دسترسی به آکوا فانتزی کار چندان دشواری نیست. ترانسفر رفت و برگشت این پارک نیز در بخش‌های مختلف شهر کوش آداسی آماده ارائه خدمات رایگان به گردشگران است.

    اتوبوس‌ها و تاکسی‌های شهری که در کلیه نقاط کوش آداسی پراکنده شده‌اند، در ازای دریافت مبلغ اندکی شما را به پارک آبی آکوا فانتزی می‌رسانند. البته برای داشتن یک سفر اقتصادی، استفاده از اتوبوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

    موقعیت جغرافیایی پارک آبی آکوا فنتسی کوش آداسی روی نقشه گوگل

    ساعت کار و هزینه ورود به پارک آکوا فنتسی

    پارک آبی آکوا فانتزی همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰ آماده خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان است؛ البته این ساعت در فصل‌ها و مناسبت‌های مختلف دچار تغییر می‌شود. برای کسب اطلاعات دقیق بازدید، حتما به سایت رسمی پارک آکوا فانتزی مراجعه کنید. کلیه افراد برای ورود به پارک باید هزینه مشخصی پرداخت کنند. این مبلغ با توجه به سن مراجعه‌کنندگان متغیر است.

    • قیمت بلیط پارک آبی آکوا فنتسی برای بزرگسالان: 24  یورو
    • قیمت بلیط پارک آبی آکوا فنتسی برای کودکان 4 تا 9 سال: 17 یورو
    • قیمت بلیط پارک آبی آکوا فنتسی برای کودکان زیر 3 سال: رایگان

    اگر در هتل آکوا فنتسی اقامت داشته باشید نیز باید هزینه ورود به پارک را جداگانه پرداخت کنید؛ در غیر این صورت می‌توانید با پرداخت مبلغ ورودی، به کلیه امکانات پارک دسترسی داشته باشید.

    یکی دیگر از پارک‌‌های آبی کوش آداسی، آدالند است که ما در مقاله‌ای به طور کامل به هزینه پارک آبی آدالند کوش آداسی و امکانات ارائه شده توسط این پارک پرداخته‌ایم.

    هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

    تصویری از هتل آکوا فانتزی و پارک آبی آن

    به پارک آبی آکوا فانتزی چه امتیازی می دهید؟

    در این مقاله به معرفی پارک آبی آکوا فنتسی کوش آداسی پرداختیم و سرگرمی‌ها و امکانات موجود در آن را بررسی کردیم. اگر به دنبال کسب تجربه‌ای تازه و سرشار از آدرنالین هستید، در سفر به کوش آداسی، پارک آکوا فنتسی را از یاد نبرید. در این پارک می‌توانید اوقاتی شاد و مفرح را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. با آژانس مهرپرواز می‌توانید تور کوش آداسی را خریداری کنید و از زیبایی‌ها و تفریحات این شهر دوست‌داشتنی و دنج  لذت ببرید.

    سوالات متداول

    1. هزینه بلیط پارک آبی آکوا فنتسی کوش آداسی برای هر نفر چند است؟

    قیمت بلیط برای کودکان زیر سه سال در پارک آکوا فنتسی رایگان، برای کودکان 4 تا 9 سال 17 یورو، و برای بزرگسالان 24 یورو است. این قیمت اعلام شده برای سال 2023 محسوب می‌شود و ممکن است در سال‌های آینده تغییر کند.

    2. پارک آبی آکوا فنتسی چه قدر تا مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد؟

    پارک آبی آکوا فنتسی در نزدیکی مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است و تنها ۱۰ کیلومتر با آن فاصله دارد و شما می‌توانید با اتوبوس های رایگان از مرکز شهر خودتان را به این پارک آبی برسانید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW