021-88507190

بهترین هتل های بدروم

گردشگری مهرپرواز 20 آبان ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین هتل های بدروم، یوآل هستند و پارک آبی دارند. تعداد این هتل‌ها کم نیست، اما ریکسوس، بیچ ریزورت و بایا، میان سایر هتل‌ها، بیشترین مسافران را جذب می‌کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شهر ساحلی بدروم یکی از جاذبه‌های گردشگری کشور ترکیه است. سالانه، مسافران زیادی از سراسر جهان به این شهر زیبا سفر می‌کنند. یکی از دغدغه‌های گردشگران، پیدا کردن بهترین هتل های بدروم است. هتل‌های زیادی در این شهر وجود دارند که برخی از آنها به دلیل داشتن امکانات بیشتر گزینه بهتری هستند. از جمله این امکانات می‌توان به داشتن پارک آبی و یوآل اشاره کرد. هتل‌هایی که یوآل هستند تمام امکانات داخل هتل، وعده‌های غذایی و میان‌وعده را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند.

    در ادامه قصد داریم به معرفی چند هتل بدروم بپردازیم که امکاناتی نظیر یوآل یا پارک آبی دارند. شناخت این هتل‌ها به شما کمک می‌کند یک انتخاب عالی داشته باشید و سفر لوکس و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

    هتل ریکسوس بدروم با پارک آبی

    ریکسوس بدروم یکی از بهترین هتل های بدروم با پارک آبی است که در منطقه فوق‌العاده زیبایی قرار دارد. این هتل زیبا، در منطقه توربا در شهر بدروم واقع شده و با درختان بلند و بی‌نظیر اطراف خود، چشم‌انداز زیبایی را به وجود آورده است. نزدیکی این هتل به دریا نیز، جذابیت آن را چند برابر می‌کند.

    نکته قابل توجه درباره هتل ریکسوس این است که خدمات آن به صورت یوآل ارائه می‌شود. بنابراین، شما دیگر نگران هزینه‌های جانبی نخواهید بود. تنها کافی است هزینه هتل را بپردازید و به این واسطه، از دیگر امکانات آن بهره‌مند ‌شوید. این امکانات شامل موارد مختلفی نظیر سالن‌های ورزشی، رستوران‌ها، کافی شاپ و غیره است. شاید در نگاه اول، هزینه رزرو اتاق در این هتل، زیاد به نظر برسد، اما به دلیل امکانات زیادی که در اختیار شما قرار می‌دهد، کاملا ارزش پرداخت هزینه اولیه را دارد.

    هتل ریکسوس بدروم چه امکاناتی دارد؟

     از جمله امکانات هتل ریکسوس بدروم، می‌توان به:

    • 10 رستوران بین المللی
    • کافه‌هایی با انواع نوشیدنی‌ها
    • کتابخانه‌ای مجهز و زیبا
    • ساحل خصوصی
    • اینترنت رایگان
    • خشکشویی
    • سالن زیبایی خانم‌ها و آقایان
    • صرافی
    • خدمات پرستاری کودک
    • خدمات پذیرش شبانه‌روزی
    •  فروشگاه
    • امکانات ویژه معلولین

    اشاره کرد. تمام این امکانات نشان‌ می‌دهد که شما در این هتل می‌توانید یک اقامت کم‌نظیر داشته باشید.

    علاوه بر موارد ذکر شده، هتل ۵ ستاره‌ی ریکسوس تفریحات گوناگون دیگری را نیز برای مهمانان خود تدارک دیده است. از جمله تفریحات شبانه این هتل، شرکت در دیسکوهاست که می‌تواند برای هر مسافر، یک تجربه هیجان‌انگیز باشد. همچنین امکانات ورزشی نظیر تنیس روی میز، دارت، گلف، تنیس، بسکتبال، بدمینتون، واترپلو و والیبال ساحلی هم مهیاست.

    تفریحات آبی موجود در هتل ریکسوس بدروم چیست؟

    بخش هیجان‌انگیز هتل روکسوس بدروم، پارک آبی آن است که طرفداران زیادی دارد. این هتل دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی آبگرم، سرسره‌های آبی، امکانات ماهیگیری و غواصی (همراه با آموزش) و قایقرانی نیز هست‌. با توجه به مواردی که گفته شد، این هتل زیبا با 347 اتاق که هر کدام امکانات داخلی کامل و عالی دارند، یک انتخاب فوق‌العاده برای یک اقامت لوکس در بدروم است.

    هتل ریکسوس بدروم از بهترین هتل های بدروم

    عکسی از هتل ریکسوس بدروم 

    بیچ ریزورت، از بهترین هتل های بدروم

    یکی از رویایی‌ترین و بهترین هتل های بدروم «بیچ ریزورت» نام دارد. معماری و چیدمان این هتل به گونه‌ای است که یک فضای رمانتیک و زیبا ایجاد می‌کند. در هتل لوکس بیچ ریزورت امکاناتی نظیر پارکینگ، صندوق امانات، باغ و فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، خدمات فکس و کپی، نگهداری چمدان‌ها، اینترنت رایگان، انواع کافه‌ها و رستوران‌، در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

    اتاق‌ها و پارک آبی بیچ ریزورت بدروم

    بیچ ریزورت، از جمله هتل‌هایی است که پارک آبی دارد. در این مکان، علاوه بر پارک آبی، امکانات تفریحی مختلفی برای بزرگسالان و کودکان در نظر گرفته شده است؛ امکاناتی نظیر استخر روباز، سونا، سالن ورزشی، حمام ترکی، خدمات ماساژ، انواع بازی‌ها مانند دارت و تنیس، اتاق بازی کودکان و باشگاه مخصوص کودکان.

    هتل بیچ ریزورت، دارای ۲۰۲ اتاق است که همه، چیدمان خاص و زیبایی دارند. از ویژگی‌های جالب اتاق‌های این هتل می‌توان به ویو بسیار زیبای آن‎‌ها اشاره کرد. همچنین، برای زوج‌های جوانی که تصمیم می‌گیرند ماه‌عسل خود را در بدروم بگذرانند، اتاق‌های لوکسی در نظر گرفته شده است. به صورت کلی، تمام اتاق‌های هتل بیچ ریزورت بدروم دارای تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مینی‌بار و حمام مجهز هستند.

    هتل بیچ ریزورت از بهترین هتل های بدروم

    تصویری از بیچ ریزورت بدروم

    هتل لوکس ارسان ریزورت بدروم

    هتل ارسان ریزورت، یکی دیگر از بهترین هتل های بدروم است که پارک آبی و امکانات زیادی دارد. این هتل ۵ ستاره لوکس، در مرکز شهر قرار دارد و به جاذبه‌های توریستی معروف بدروم نزدیک است. در پارک آبی این هتل، ۹ سرسره آبی وجود دارد که لحظات تفریحی و تجارب خاطره‌انگیز و لذت‌بخشی را برای مسافران می‌سازد.

    از دیگر امکانات تفریحی این هتل لوکس، علاوه بر این سرسره‌ها، می‌توان موارد زیر را نام برد:

    • تجهیزات ورزش‌های آبی
    • مینی گلف
    • امکانات غواصی
    • اسنورکلینگ
    • دارت
    • سونا
    • جکوزی
    • موج سواری
    • پینگ‌پنگ
    • اتاق بازی 
    • زمین تنیس

    پذیرش در هتل ارسان ریزورت بدروم چگونه است؟

    اگر قصد اقامت در این هتل زیبا را دارید، نگران زمان پذیرش نباشید؛ چراکه پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته است و انبار چمدان و تبدیل ارز نیز دارد. از دیگر امکانات آن می‌توان به سرویس خشکشویی، اتوکشی، پارکینگ، اجاره ماشین، آسانسور، فروشگاه‌هایی برای خرید و تهیه سوغاتی، انواع رستوران‌ و کافی‌شاپ‌، اتاق سیگار و آرایشگاه مردانه و زنان اشاره کرد.

    نکته قابل توجه دیگر این است که کارکنان هتل به زبان‌های ترکی، روسی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می‌کنند و این موضوع، امتیاز بزرگی برای این هتل است‌.

    ساحل خصوصی و امکانات داخلی ارسان ریزورت

    هتل ارسان ریزورت، یک ساحل خصوصی دارد که امکاناتی مانند تخت و چترهای ساحلی را ارائه می‌دهد. مسافران می‌توانند در این فضا، با آرامش حمام آفتاب بگیرند یا از تفریحات آبی که قبلا به آن‌ها اشاره کردیم، استفاده کنند. به عبارت دیگر، این هتل یک فضای فوق‌العاده برای اقامت و تفریح است.

    امکانات داخلی اتاق‌های هتل ارسان نیز باعث آسایش بیشتر مسافران می‌شود. همه اتاق‌ها مبلمان راحتی، بالکن، کولر، میز کار، آینه، تلویزیون، اینترنت، حمام و کلیه لوازم بهداشتی را دارند. فضای اتاق‌ها نیز بسیار تمیز و زیبا است. 

    هتل لوکس ارسان ریزورت از بهترین هتل های بدروم

    عکسی از هتل لوکس ارسان ریزورت 

    هتل مجهز بایا در بدروم

    هتل بایا، یک هتل بسیار مجهز در بدروم است که در نزدیکی خلیج گوندوگا قرار دارد. این هتل از جمله بهترین هتل های بدروم با پارک آبی و ساحل اختصاصی است که لحظات بسیار هیجان‌انگیزی را برای مهمانان خود خلق می‌کند. نکته قابل توجه، منظره اتاق‌های هتل بایا است که به سمت دریای اژه دید دارند. همچنین، تمام این اتاق‌ها مجهز به بالکن خصوصی با دکوراسیونی زیبا، تلویزیون، ماهواره، یخچال، حمام دارای وان و دوش هستند.

    آیا امکانات هتل بایا فقط به اتاق‌ها محدود می‌شود؟

    از دیگر امکانات این هتل، می‌توان به رستوران‌هایی اشاره کرد که غذاهای بین‌المللی دارند. همچنین 4 کافی شاپ نیز در هتل، آماده پذیرایی از مهمانان با نوشیدنی و دسرهای لذیذ هستند‌. البته، اگر علاقه‌مند به غذاهای دریایی هستید، از بهترین رستوران ‌های ساحلی بدروم غافل نشوید. طی اقامت‌تان در بایا، کنار صرف غذا و نوشیدنی، می‌توانید به سراغ سایر امکانات هتل یا شرکت در برنامه‌های تفریحی و جشنواره‌های موسیقی همبروید. در مجموع، این هتل یک مکان لوکس و فوق‌العاده برای اقامت و تفریح است.

    هتل بایا بدروم

    عکسی از هتل بایا بدروم

    از بهترین هتل های بدروم چه می‌دانیم؟

    شهر زیبای بدروم هر ساله میزبان مسافران و گردشگران زیادی از کشورهای مختلف است که برای گذراندن اوقات خود این مقصد جذاب را انتخاب می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگرانی که با تور بدروم به اینجا سفر می‌کنند، پیدا کردن هتل‌های لوکس در این شهر است. در این مقاله، به معرفی بهترین هتل های بدروم پرداختیم که بتوانید با امکانات فوق‌العاده این هتل‌ها آشنا شوید و یک انتخاب عالی داشته باشید. این هتل‌ها، از لوکس‌ترین گزینه‌های موجود در بدروم هستند که با داشتن امکانات متعدد از جمله پارک آبی، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای مهمانان رقم می‌زند. همچنین، همانطور که اشاره کردیم، هتل ریکسوس علاوه بر پارک آبی، یوآل نیز هست و امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

    شما تجربه اقامت در هتل‌های 5ستاره یوآل را در یدروم داشته‌اید؟ تجربه خود را برای دیگران بنویسید.

    سوالات متداول

    1. کدام هتل‌ها در بدروم دارای پارک آبی هستند؟

    در بدروم، هتل‌هایی وجود دارند که دارای پارک آبی هستند. به عنوان مثال، ریکسوس و بیچ ریزورت، دو نمونه از هتل‌هایی هستند که پارک‌های آبی مدرن و شگفت‌انگیزی دارند. این هتل‌ها با خدماتی که ارائه می‌دهند، یک تجربه بی‌نشر و شگفت‌انگیز را برای گردشگران به ازمغان می‌آورند.

    2. کدام هتل‌های 5 ستاره در بدروم رستوران‌های معروفی دارند یا یوآل هستند؟

    بدروم یک مقصد توریستی معروف است که هتل‌ها و رستوران‌های معتبری را در خود جای داده است. هتل‌های 5ستاره لوکسی در بدروم وجود دارند که در رستوران‌هایشان، غذاهای بین‌المللی را توسط آشپزهای ماهر و باتجربه ارائه می‌دهند. یکی از این هتل‌ها «بایا» است که در نزدیکی خلیج گوندوگا قرار دارد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW