021-88507190

مراکز خرید مارماریس

گردشگری مهرپرواز 24 آبان ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین مراکز خرید مارماریس در ترکیه، شامل بازار بزرگ، مرکز خرید پوینت، مارماریس مارینا و... هستند. در این مراکز، انواع کالا و سوغات محلی ترکیه به فروش می‌رسند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شهر بندری مارماریس یک مقصد گردشگری پرطرفدار است. اگر شما هم قصد سفر به این بندر زیبا را دارید، بهتر است قبل از سفر اطلاعاتی درباره این شهر داشته باشید. از جمله اطلاعات مهمی که به آن نیاز دارید، آشنایی با مراکز خرید مارماریس است. خرید، یکی از بخش‌های جذاب هر سفر محسوب می‌شود. اگر درباره اینکه از کجا می‌خواهید خرید کنید اطلاعاتی نداشته باشید، ممکن است دچار سردرگرمی شوید. در ادامه، ابتدا به صورت مختصر توضیح خواهیم داد که در سفر به مارماریس چه چیزی می‌توان خرید و سپس به معرفی چند مرکز خرید خوب در این شهر زیبا خواهیم پرداخت‌.

    در سفر به مارماریس چه بخریم؟

    تصور کنید در یکی از بهترین هتل های مارماریس اقامت دارید و تصمیم می‌گیرید چند روزی را به گردش و خرید در مراکز خرید مارماریس ترکیه اختصاص دهید. گزینه‌هایی مانند جواهرات، چرم، محصولات مسی، انواع صنایع دستی، فرش و لباس می‌توانند انتخاب‌های مناسبی برای خرید از شهر مارماریس باشند.

    چرم‌هایی که در بازارهای مارماریس عرضه می‌شوند، بسیار باکیفیت هستند. همچنین، جواهرات زیبا و نفیسی در مراکز خرید مارماریس فروخته می‌شود. علاوه بر اینها، مربا و عسل این شهر هم بسیار معروف هستند. حال که به صورت مختصر با گزینه‌های اصلی خرید در این شهر توریستی آشنا شدیم، بهتر است به سراغ معرفی مراکز خرید خوب در این بندر تماشایی برویم.

    بازار بزرگ مارماریس 

    «بازار بزرگ مارماریس» یکی از مراکز خرید ارزان و پرطرفدار این شهر است. این بازار در مرکز شهر قرار گرفته و نام محلی آن کارسی بازار است. مغازه‌های این مرکز خرید در یک خیابان سرپوشیده قرار دارند و تقریبا هر کالایی را بخواهید، می‌توانید با کمی جست‌وجو در آنجا پیدا کنید.

    این بازار در بیشتر ساعات روز شلوغ است و روزانه، گردشگران داخلی و خارجی زیادی برای خرید لوازم ضروری و سوغاتی به آن مراجعه می‌کنند. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، گشت و گذارمیان مغازه‌های متنوع و تماشای محصولات گوناگون در این بازار، به خودی خود یک گردش جالب محسوب می‌شود و شما را نیز، با فرهنگ این منطقه بیشتر آشنا می‌کند.

    اگر می‌خواهید بدانید مارماریس کجاست، ما در مقاله‌ای به طور کامل به این موضوع پرداخته‌ایم.

    بازار بزرگ مارماریس

    عکسی از بازار بزرگ مارماریس

    در بازار بزرگ مارماریس چه محصولاتی می‌توان خرید؟

    مواردی که در ادامه می‌آوریم را می‌توانید در بازار بزرگ مارماریس تهیه کنید.

    • پوشاک
    • طلا
    • زیورآلات
    • انواع مواد خوراکی و ادویه‌جات
    • فرش و صنایع دستی

    این اقلام، در مراکز خرید مارماریس ترکیه، با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. گرچه، در بازار بزرگ، قیمت‌های مناسب‌تری می‌توان پیدا کرد. رستوران‌های ترکی زیادی هم در اطراف این بازار هستند که برای استراحت و صرف غذا، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

    مرکز خرید پوینت 

    پوینت یکی از بهترین مراکز خرید مارماریس است که در خیابان اصلی قرار دارد و به همین دلیل گردشگران می‌توانند به راحتی به آنجا بروند. در این مرکز خرید که سه طبقه دارد، شما می‌توانید محصولات متنوعی را با برندهای مختلف ببینید. همچنین در این مکان، علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، سینما، کافه تریا، اتاق کودک و رستوران هم وجود دارد. در رستوران این مجتمع می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه را سفارش دهید.

     مرکز خرید پوینت مارماریس، چشم انداز زیبایی نیز دارد که رو به دریا است. ساعت کاری این مجتمع تجاری از ۹ صبح تا ۱ بامداد است و انواع اکسسوری، ساعت، جواهرات، لباس و کفش را از بهترین برندهای ترک، برای خرید، عرضه می‌کند.

    مرکز خرید نتسل مارینا

    یکی دیگر از مراکز خرید خوب در شهر مارماریس، نتسل مارینا نام دارد. نتسل مارینا بزرگ نیست و فقط از ۲۰ مغازه تشکیل شده است. با این وجود، فضای بسیار زیبا، لوکس و مجللی دارد. از جمله محصولاتی که در این مرکز خرید عرضه می‌شوند، می‌توان به انواع لباس‌ها از برندهای معتبر ترکی اشاره کرد. علاوه بر لباس، برخی فروشگاه‌ها، جواهرات لوکس و ساعت نیز می‌فروشند. 

    در مرکز خرید نتسل مارینا، کافی‌شاپ و رستوران نیز در دسترس گردشگران است. آن‌ها می‌توانند غذاهای ترکی درجه یک را در رستوران این مجتمع سفارش دهند. نکته قابل توجه در مورد کافی‌شاپ این مجموعه، منظره‌ جذاب آن است که روبروی لنگرگاه زیبای مارماریس قرار دارد. در این مکان می‌توانید علاوه بر استراحت و سفارش نوشیدنی‌های خوشمزه، از تماشای یک منظره جذاب نیز لذت ببرید.

    مرکز خرید نتسل مارینا مارماریس

    عکسی از مرکز خرید نتسل مارینا   

    مرکز خرید تانساش 

    مرکز خرید تانساش در شرق مارماریس قرار دارد و یکی از معروف‌ترین مراکز خرید این شهر است‌. تانساش 2 طبقه دارد که در طبقه اول آن موادغذایی عرضه می‌شود. طبقه دوم، شامل مغازه‌هایی است که:

    • پارچه
    • پوشاک
    • لوازم خانگی
    • چرم
    • تابلو فرش

    می‌فروشند. اگر قصد خرید پارچه‌های باکیفیت را در مارماریس دارید، حتما سری به این مرکز خرید بزنید. 

    تانساش علاوه بر اینکه از مراکز خرید مارماریس است، یک مجتمع تفریحی نیز محسوب می‌شود که گردشگران می‌توانند اوقات خوبی را در آنجا سپری کنند. رستورانی هم در این مکان وجود دارد که انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را سرو می‌کند و طرفداران زیادی هم دارد. حتی اگر به دنبال ایده‌هایی برای تفریح در مارماریس با کودکان هستید، ایم امکان را درمجموعه تانساش خواهید داشت.

    مرکز خرید تانساش مارماریس

    عکسی از مرکز خرید تاساش

    بلو پورت مال 

    بلو پورت مال، یکی از معروف‌ترین مراکز خرید مارماریس است و از جواهرات معماری مارماریس به حساب می‌آید. در ابتدای ورود به این مجتمع تجاری شیک، با یک حوض آب فیروزه‌ای مواجه می‌شوید که فواره‌های زیبایی دارد. جلوتر که بروید، مغازه‌های متنوعی را خواهید دید که برخی از آن‌ها محصولات برند می‌فروشند.

    شما می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، شکلات و خوراکی‌های لذیذ را از این مرکز خرید تهیه کنید. البته به این نکته مهم توجه داشته باشید که برخی از فزوشندگان این مجموعه، کمی گران فروش هستند. بنابراین، حتما قبل از خرید به مغازه‌های دیگر پاساژ نیز سر بزنید.

    یک رستوران‌ روباز معروف نیز در بلو پورت مال وجود دارد که به خاطر کباب‌ترکی‌های بی‌نظیرش معروف شده است. البته در این رستوران به غیر از کباب ترکی، می‌توانید مرغ سوخاری نیز سفارش دهید. اما اگر هوس بستنی کردید، بستنی‌های بسیار خوشمزه‌ای در این مجتمع تجاری به فروش می‌رسد.

     مگا سنتر

    مگا سنتر مارماریس، یک مرکز خرید کوچک و جذاب است که در خیابان اصلی شهر قرار دارد. به این دلیل که مرکز شهر، محل رفت و آمد گردشگران است و دسترسی خوبی دارد، افراد زیادی به مگا سنتر می‌روند. در این مرکز خرید انواع وسایل خانه، پوشاک و کالاهای دیگر عرضه می‌شوند که ویژگی مشترک همه این محصولات، قیمت مناسب آن‌ها است. اگر به دنبال خرید اقتصادی در مارماریس هستید، حتما سری به مگا سنتر بزنید.

    مرکز خرید ایچملر

    منطقه جذاب ایچملر، بهشت عاشقان خرید و از بهترین مراکز خرید مارماریس است. اگر به مارماریس سفر کردید حتما به این مرکز خرید سر بزنید. از جمله کالاهایی که در ایچملر فروخته می‌شوند، می‌توان به انواع چرم‌، جواهرات، پوشاک، پارچه و صنایع دستی اشاره کرد. در این مکان شما می‌توانید به محصولاتی از برندهای معروف، با قیمت خوب دسترسی داشته باشید.

    دکور مغازه‌های این منطقه نیز بسیار جذاب و دیدنی است؛ چراغ‌‌های رنگی غرفه‌ها فضایی زیبا خلق کرده است و محصولات در نور این چراغ‌ها جلوه قشنگ‌تری دارند. فراموش نکنید که به فروشنده‌ها بگویید به شما تخفیف بدهند، زیرا شانس اینکه بتوانید از آن‌ها تخفیف بگیرید، زیاد است. 

    مرکز خرید ایچملر مارماریس

    تصویری از مرکز خرید ایچملر

    از کدام مراکز خرید مارماریس حتما بازدید کنیم؟

    در این مطلب به معرفی بهترین مراکز خرید مارماریس ترکیه پرداختیم و با مجتمع‌های تجاری مهم این شهر آشنا شدیم. این مراکز شامل بازار بزرگ مارماریس، مرکز خرید پوینت، نتسل مارینا، تانساش، بلو پورت مال و مگاسنتر هستند. در هر یک از این مراکز، به مجموعه گسترده‌ای از کالاهای باکیفیت و حتی غذا و نوشیدنی‌های بی‌نظیردسترسی خواهید داشت. در پایان، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که برخی از این مراکز خرید، محصولات را با قیمت بالاتر و برخی ارزان‌تر عرضه می‌کنند. بنابراین، بهتر است نکات مهم برای سفر به مارماریس را بدانید و حین اقامت خود، با توجه به بودجه‌ای که دارید، مرکز خرید مناسب را انتخاب کنید تا خریدی هدفمند و خوب داشته باشید.

    سوالات متداول

    1. بهترین مراکز خرید در مارماریس ترکیه کجا هستند؟

    مراکز خرید اصلی در مارماریس عبارتند از «نتسل مارینا» که در ساحل واقع شده و فروشگاه‌ها و رستوران‌های مختلفی دارد. و همچنین «بازار مارماریس: که یک بازار محلی است و می‌توانید انواع محصولات محلی و سوغاتی‌های ترکیه را از اینجا تهیه کنید.

    2. چه نوع کالاها و محصولاتی در مارماریس به فروش می‌رسد؟

    در مارماریس می‌توانید انواع کالاها و محصولات را بیابید. این محصولات لباس‌، پوشاک محلی و بین‌المللی، طلا و جواهرات، سوغاتی‌های ترکیه مانند قالی‌های دست‌بافته، نمدبافی، چرم، عطر و ادکلن، اسباب‌بازی‌، فرش‌ و مواد غذایی محلی مانند حلوا و قهوه ترکیه را شامل می‌شود. همچنین، بازار مارماریس به عنوان یک بازار محلی، محصولات تازه و محلی مانند میوه و سبزیجات، ادویه‌جات و محصولات غذایی را نیز ارائه می‌دهد
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW