021-88507190

20 تا از بهترین جزیره های قلبی شکل در جهان(قسمت اول)

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 29 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
عشق همه جای دنیا وجود دارد. مهم این است که بدانید کجا را باید نگاه کنید و گاهی وقت ها فقط به طرز نگاهتان بستگی دارد. (مادر) ما یعنی طبیعت هم یک هنرمند رومانتیک است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عجیب‌ترین جزایر دنیا از نظر شکل ظاهری
    عشق همه جای دنیا وجود دارد. مهم این است که بدانید کجا را باید نگاه کنید و گاهی وقت ها فقط به طرز نگاهتان بستگی دارد.(مادر) ما یعنی طبیعت هم یک هنرمند رومانتیک است. همان طوری که ما می توانیم در خیلی از شگفتی هایش این مهر و علاقه را ببینیم. آیا می دانستید که جزیره های طبیعی در سراسر دنیا وجود دارد که شکلشان شبیه قلب است و می توانید از آن ها دیدن کنید؟ قابل سکونت باشند یا نه، در وسط یک دریاچه باشند یا وسط دریا، دارای جنگل های استوایی باشند یا کوه ها ، فرقی نمی کند. در هر صورت این جزیره های قلبی شکل جواهرات این سیاره هستند. اگر می خواهید که به یک سفر عاشقانه بروید و یا در حال برنامه ریزی ماه عسلتان هستید، حتما به پاریس، روم و یا کشورهای کمی مهیج تر فکر کرده اید. اما نظرتان راجع به رفتن به یک جای منحصر به فرد و رومانتیک مثل این جزیره های قلبی شکل چیست؟ پس بیایید با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید و مجموعه ای از شگفت انگیز ترین جزیره های قلبی شکل دنیا را در این مقاله ببینیم!
    1.جزیره گالسنجاک (جزیره عشاق) – کرواسی
    در این جزیره کوچک خصوصی و خالی از سکنه فقط گیاهان وحشی و درخت و ساحل های بکر دریای آبی وجود دارد و به همین دلیل به یک منطقه عالی برای عشاق تبدیل شده است. بعد از سال 2009 که قلبی بودن شکل آن در گوگل ارث مشخص شد، این جزیره به یکی از مقصد های اصلی توریستی تبدیل شد.

    20 تا از بهترین جزیره های قلبی شکل در جهان

    2.جزیره هارت ریف – استرالیا
    جزیره هارت ریف به صورت طبیعی مثل قلب فرم گرفته است.  این جزیره را فقط می توان با هواپیما و از بالا تماشا کرد و از دیدنش لذت برد، چراکه یک جزیره محافظت شده است. این جزیره مقصدی محبوب برای کسانی است که در حال پرواز خواستگاری می کنند.

    20 تا از بهترین جزیره های قلبی شکل در جهان

    3.جزیره میکپیس – استرالیا
    این جزیره شخصی است و جای فوق العاده لوکسی است که در روی رودخانه نوسا در کوئین لند واقع شده است. این جزیره قلبی شکل نزدیک ساحل ها، دریاچه ها و دیگر شگفتی های استرالیا است.

    20 تا از بهترین جزیره های قلبی شکل در جهان

    4.جزیره قلبی شکل (Heart-shaped Island) – کره جنوبی
    این جزیره در دریای غرب واقع شده است. این جزیره قلبی شکل خالی از سکنه است و در خط ساحلی شرقیش ساحل های بزرگ و زیبایی دارد.

    20 تا از بهترین جزیره های قلبی شکل در جهان

    5.جزیره بلوبری – کانادا
    این جزیره که در کوه های لارنتیان واقع شده استف فقط 45 دقیقه با مونترئال فاصله دارد. این جنگل سرسبز و جنگلی یک ساحل ماسه ای جذاب و دوست داشتنی دارد و تنها محل سکونت آن یک کابین قرمز رنگ است. این جزیره قلبی شکل زیبا در نوامبر سال 2012 برای فروش گذاشته شده بود.

    20 تا از بهترین جزیره های قلبی شکل در جهان

    6.جزیره تاواروئا – جزیره های فیجی
    این جزیره قلبی شکل رومانتیک در اقیانوی آرام جنوبی واقع شده است و نزدیک ویتی لوو ( جزیره اصلی فیجی) واقع شده است. در جزیره تاواروئا اقامتگاه های بسیار لوکسی وجود دارد.

    20 تا از بهترین جزیره های قلبی شکل در جهان

    7.جزیره قلبی شکل (Heart-shaped Island) – رودخانه اورینوکو – ونزوئلا
    اگر بالای رودخانه اورینوکو پرواز کنید، در آرامش مطلق جنگل های استوایی ونزوئلا می توانید این جزیره قلبی شکل لاکچری را ببینید.

    20 تا از بهترین جزیره های قلبی شکل در جهان

    8.جزیره هاربور – ایالت مین – ایالات متحده آمریکا
    این جزیره جنگلی که به شکل قلب است. در کنار خلیج که یک مقصد مشهور تابستانی است قرار گرفته است، جزیره هاربور سرشار از آرامش است. این جزیره به یک سازمان حفاظت محیط زیست فروخته شد تا از این زیبایی طبیعی به خوبی مراقبت شود.

    20 تا از بهترین جزیره های قلبی شکل در جهان

    9.جزیره ایسلا کورازون (جزیره قلب) – دریاچه ماسکاردی – آرژانتین
    این جزیره نمونه ای از جزیره های قلبی شکل است و در میانه دریاچه ماسکاردی واقع شده است. این جزیره که پر از درخت است بهترین چشم انداز را از قسمت شرقی دریاچه گوتیرز دارد. در واقع، این جزیره شکل کامل قلب را ندارد و فقط از یک زاویه به شکل قلب دیده می شود.

    20 تا از بهترین جزیره های قلبی شکل در جهان

    10.جزیره قلبی شکل- دریاچه والچنسی - آلمان
    این جزیره زیبای قلبی شکل و سرسبز یک جزیره کوچک در یکی از عمیق ترین دریاچه های کشور آلمان یعنی دریاچه والچنسی واقع شده است. اگر مسافر تور آلمان بودید و یا قصد رفتن به آلمان را داشتید، پیشنهاد می کنیم از این جزیره دیدن نمایید تا از نزدیک شاهد زیبایی بی همتای این مکان باشید.

    20 تا از بهترین جزیره های قلبی شکل در جهان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW