021-88507190

چه تورهایی تا 50 درصد ارزان تر از قیمت اصلی خودشان به فروش می رسند؟

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 01 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تور لحظه آخری، توری می باشد که در کمترین فاصله زمانی تا شروع تور قرار دارد، این فاصله زمانی معمولاً بین 2 الی 3 روز قبل از خاتمه تاریخ ثبت نام تور و اجرای تور می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تور لحظه آخری، توری می باشد که در کمترین فاصله زمانی تا شروع تور قرار دارد، این فاصله زمانی معمولاً بین 2 الی 3 روز قبل از خاتمه تاریخ ثبت نام تور و اجرای تور می باشد و به علت تکمیل نشدن ظرفیت تور، آژانس های هواپیمایی تورها را با قیمتی کمتر حدوداً بین 10 الی 50 درصد کمتر از قیمت واقعی خود به فروش می رسانند. 
    به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سایت لحظه آخر، تورهای لحظه آخری کشورهای خارجی، معمولاً برای کشورهایی است که برای ورود گردشگران ایرانی نیازی به ویزا نیست، ولیکن کشورهای پرطرفدار دیگری هستند که برای سفر به آنها نیاز به ویزا هست همانند دبی، تایلند، هند، روسیه و چین. کشورهایی مانند ترکیه، مالزی، سریلانکا، بلاروس، گرجستان و صربستان ویزا نمی خواهند. آژانس های مسافرتی معمولاً دو روز قبل از تاریخ برگزاری تور اقدام به فروش تورهای چارتر خود که ظرفیت آن تکمیل نشده است، می کنند. زیرا که اگر این تورها تکمیل نشوند، آژانس ها متحمل ضرر می شوند، به همین دلیل در گاهی اوقات قیمت ها را تا 60% نیز کاهش می دهند. 
    جهت دریافت اطلاعات هرچه بیشتر از قیمت تورهای لحظه آخری و چارتری می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز در ارتباط باشید.

    چه تورهایی تا 50 درصد ارزان تر از قیمت اصلی خودشان به فروش می رسند؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW