021-88507190

ایرلاین سریلانکا به عنوان وقت شناس ترین ایرلاین جهان معرفی شد!

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 14 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سریلانکا ایرلاین حامل پرچم کشور سریلانکا، از بین 41 شرکت هواپیمایی بین المللی مختلف به عنوان وقت شناس ترین ایرلاین جهان انتخاب شد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سریلانکا ایرلاین حامل پرچم کشور سریلانکا، از بین 41 شرکت هواپیمایی بین المللی مختلف به عنوان وقت شناس ترین ایرلاین جهان انتخاب شد. ایرلاین سریلانکا، شرکت هواپیمایی ملی سریلانکا، توسط شرکت بین المللی تجزیه ئ تحلیل اطلاعات پرواز "فلایت استاتس" (FlightStats)، به عنوان وقت شناس ترین شرکت هواپیمایی در سطح جهانی برگزیده شد.
    این انتخاب با توجه به داده های تحلیل شده توسط فلایت استاتس انجام شد و ایرلاین سریلانکا در دو بحث بسیار مهم "ایرلاین جهانی" و "ایرلاین مهم" برگزیده می باشد. این اطلاعات نشان می دهد که 91.37% از پروازهای این شرکت هواپیمایی در ماه سپتامبر سر وقت از پیش تعیین شده انجام شد. همچنین این مطلب اعلام می کند که فلایت استاتس اطلاعات مربوط به 41 شرکت هواپیمایی متفاوت از اروپا، آسیا، خاورمیانه، آمریکا جنوبی و آمریکای شمالی را بررسی کرده است که شامل چندین شرکت هواپیمایی معتبر و بزرگ جهان می باشد. 

    ایرلاین سریلانکا به عنوان وقت شناس ترین ایرلاین جهان معرفی شد!

    تداوم عملکرد به موقع و سطح بالای ایرلاین سریلانکا، نتیجه ساختار یافته ای است که بر عملکرد همه ادارات و کارمندانی که در قسمت های مختلف عملیات، مسئولیت هایی را بر عهده گرفته اند نظارت می کند و در میان آنها هماهنگی ایجاد می کند.
    مقدار توجهی که به نظارت بر وقت شناسی می شود، بسیار بالاست و هیچ لغزش احتمالی را در روند عملیات نمی پذیرند. 
    جهت مطالعه و مشاهده اخبار بیشتری از صنعت هوایی و همچنین دنیای گردشگری می توانید به وبسایت مهرپرواز مراجعه نمایید. 
    همچنین می توانید برای رزرو تورهای گردشگری به هر مقصدی از جهان، از طریق ارتباط با ما، از همکاران ما اطلاعات لازم را بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW