021-88507190

افزایش قیمت بلیط سالانه دیزنی ورلد

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 29 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سیستم قیمت گذاری جدید دیزنی ورلد رونمایی شد و با افزایش قیمت بلیط های یکساله دیزنی ورلد همراه شد. این امر انعطاف پذیری بیشتری را در خصوص تغییر تاریخ بلیط ها موجب می شود. دیزنی با هدف توزیع یکسان جمعیت در طول سال، تصمیم گرفت که قیمت بلیط های خود را بر اساس تاریخ تعیین کند. سیستم جدید قیمت گذاری چند روز گذشته راه اندازی شد و به صورت رسمی آغاز به کار کرد. طبق برنامه جدید، قیمت ها در روزهای خاص فرق می کنند. بلیط های یک روزه از 109دلار الی 129 دلار متغیر می باشد که این نوسان به علت میزان بازدیدهایی است که برای همان روز پیش بینی می شود. 
    تقویم جدید آنلاین و تعاملی دیزنی به مهمانان نشان می دهد که با توجه به تعداد روزهایی که برای گردش در پارک و زمان شروع گردش و بازدید خود در نظر گرفته اند، قیمت هر بلیط در هر روز چه مقدار است. در روزهای شلوغ تر، قیمت ها گران تر نیز می شوند.

    افزایش قیمت بلیط سالانه دیزنی ورلد 

    مقامات و مسئولان دیزنی گفته اند که استفاده از سیستم جدید به آنها کمک می کند تا حضور جمعیت را در طول سال، بهتر پخش کنیم. آنها در وبسایت رسمی خود این چنین نوشته اند: با افزایش محبوبیت پارک های ما، سیستم جدید قیمت گذاری، قسمتی از تلاش های همه جانبه ما برای توزیع یکسان جمعیت بازدیدکنندگان در طول سال که با هدف ارتقا و ارائه یک تجربه عالی برای مهمانان انجام می شود. 

    افزایش قیمت بلیط سالانه دیزنی ورلد

    مهمانان می توانند از این سیستم، برای گردش های چند روزه در پارک ها، ماه هایی را انتخاب کنند که قیمت کمتری دارند. البته امکان تغییر تاریخ بازدید به مهمانان داده شده است، بنابراین مهمانان می توانند هر زمان که بخواهند از پارک دیدن نمایند. البته نا گفته نماند که مهمانان باید تمام بلیط های خود را ظرف مدت زمان 14 روز بعد از اولین بازدید، استفاده کنند. چنانچه برنامه سفر و تعطیلات تغییر کرد، می توانید بدون هیچ هزینه تاریخ بلیط های خود را تغییر دهید، قابل ذکر است که چنانچه تاریخ بلیط های خود را برای بازه زمانی گران تر تغییر دهید، باید هزینه اضافه آن را پرداخت کنید.
    برای اطلاعات و اخبار گردشگری بیشتر، می توانید به وبسایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید. 

    افزایش قیمت بلیط سالانه دیزنی ورلد

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW