021-88507190

حمایت از انجمن های فعال در حوزه گردشگری

اخبار پ.هنرکار 12 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تهران - ایرنا - معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد: از انجمن های فعال در حوزه مأموریت های این سازمان به شکل کامل حمایت خواهیم کرد. در ادامه خبر با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تهران-ایرنا معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد:  از انجمن های فعال در حوزه مأموریت های این سازمان به شکل کامل حمایت خواهیم کرد. در ادامه خبر با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید.

     نقش مهم بانوان در حوزه فعالیت های میراث فرهنگی

    بر اساس گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، حسین اربابی در پی دیدار با تعدادی از بانوان مدیر انجمن های فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی، با اشاره به توانمندیها و ظرفیت های موجود در بانوان گفت: در حال حاضر جامعه بانوان ما از هر زمان دیگری توانمندتر است.

    وی اظهار کرد: بانوان در حوزه فعالیت های تخصصی سازمان میراث فرهنگی نقش فعالی و پر رنگ دارند به طور نمونه 70 درصد فعالان عرصه صنایع دستی را بانوان تشکیل می دهند.اربابی در ادامه گفت: نقطه قوت آن ها عدم وابستگی سازمان های مردم نهاد به کمک های دولتی است زیرا بروکراسی اداری منجر می شود تا کارها به کندی پیش برود، بنابراین این انجمن ها و سازمان های مردم نهاد، به طور داوطلبانه و از روی علاقه و بدون هیچ وابستگی به کمک های دولتی به فعالیت می پردازند و اکثر وقت ها نیز موفق هستند.

    معاون سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: به جرات می توان گفت که بخش خصوصی تمام فعالیت های مرتبط با حوزه گردشگری و صنایع دستی را انجام میدهد، از این رو برای انجمن ها و سازمان های مردم نهاد این یک فرصت است که می توانند بین بخش دولتی و بخش خصوصی نقش پل ارتباطی را ایفا کنند. ( مجله گردشگری آژانس مهرپرواز را دنبال کنید.)

    اربابی با تاکید بر این که دولت نقش سیاستگذاری و حمایتی دارد افزود: انجمن های فعال که در حوزه صنایع دستی و گردشگری فعالیت می کنند از سوی سازمان میراث فرهنگی حمایت می شود.معاون سازمان میراث فرهنگی در ادامه به نقش انجمن ها و سازمان های مردم نهاد در فعالیت های مختلف اشاره کرد و افزود: فعالیت این انجمن ها مصداق کامل تحقق جامعه مدنی است.

    وی به برنامه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای حمایت از انجمن های مردم نهاد اشاره کرد گفت: طبق برنامه ریزی ها قصد شناسایی انجمن های مردم نهاد مادر را داریم که این فراخوانی به زودی اعلام می شود.
    اربابی در انتها گفت: معتقد هستیم که این سازمان های مردم نهاد به خوبی می توانند مسیر تکامل را طی کنند، از این رو به شکل کامل آنها را مورد حمایت قرار خواهیم کرد.( برای اطلاع از قیمت تورهای خارجی با کارشناسان آژانس گردشگری مهرپرواز تماس حاصل فرمایید)

    انجمن های فعال حوزه گردشگری-مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW