021-88507190

حواشی دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

اخبار پ.هنرکار 24 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تهران از 23 بهمن ما در محل دائمی نمایشگاه بین الملی برگزار شد و تا جمعه نیز برپا خواهد بود. همراه با آژنس مسافرتی مهرپرواز از حواشی این نمایشگاه مطلع شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تهران از 23 بهمن ما در محل دائمی نمایشگاه بین الملی برگزار شد و تا جمعه  نیز برپا خواهد بود. همراه با آژنس مسافرتی مهرپرواز از حواشی این نمایشگاه مطلع شوید.

    معرفی جاذبه های افغانستان و بلغارستان در نمایشگاه گردشگری

    نمایشگاه گردشگری امسال با ۱۰۰ برنامه جانبی برپا خواهد شد که از جمله می توان به معرفی جاذبه های کشورهای افغانستان و بلغارستان اشاره کرد.آنطور که مسئولان سازمان میراث فرهنگی گفته‌اند، در این دوره از نمایشگاه قرار است تنها بحث معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران مطرح نشود بلکه این نمایشگاه به صورت تخصصی‌تر همراه با رویکرد توجه به بخش خصوصی استان‌ها برپا شود. در این راستا، سازمان میراث فرهنگی بیش از صد برنامه و نشست تخصصی جانبی را پیش بینی کرده است.از جمله بخش‌های این نمایشگاه، نشست‌ها و دیدارها، کارگاه‌های آموزشی، رونمایی از استارت‌آپ‌های گردشگری، برنامه‌های فرهنگی و آئینی، معرفی طرح‌ها و پروژه‌ها را می توان برشمارد. ( مجله گردشگری مهرپرواز را دنبال کنید.)

    در این مورد محمدابراهیم لاریجانی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری اعلام کرد: ۶ نشست تخصصی برپا می شود که در بین آنها، در کنار ما بخش خصوصی نیز می‌تواند حضور داشته باشد.وی افزود: در این نمایشگاه، اداره‌ میراث فرهنگی استان‌ها، اطلس رویدادها و یا اپلیکیشن‌ها را رونمایی می‌کنند، همچنین بخش خصوصی دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار خواهد داد. شرکت‌های دیگری نیز کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهند کرد تا این نمایشگاه تنها ظرفیت‌های سفر را نمایش ندهد.

    مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه، در یک نشست دو ساعته، آژانس‌های کشور افغانستان و در یک نشست یک ساعته، آژانس‌های کشور بلغارستان ظرفیت‌های گردشگری کشورشان را معرفی می کنند.لاریجانی افزود: امیدوار هستیم با این پایه‌گذاری که در دوره دوازدهم نمایشگاه ایجاد شده، در دوره‌های بعدی نیز بتوان همین مسیر را ادامه داد و این نمایشگاه را به صورت تخصصی‌تر برگزار کرد تا برای کسب و کارهای مختلف یک مرجع باشد.

    در روز چهارشنبه، از اپلیکیشن‌های گردشگری نشست‌ها و مراسم رونمایی می شود و همچنین مراسم آئینی نیز اجرا خواه شد. همایش «گسترش روابط عمومی گردشگری ایران و چین» نیز در همین روز برپا خواهد شد.نشست‌ تخصصی در روز پنجشنبه با حضور فعالان گردشگری هند، نشست هماهنگی فستیوال بین‌المللی چوگان و با حضور فعالان گردشگری سنگاپور، نشست تخصصی نیز برپا می‌شود.

    غیر از برگزاری مراسم آئینی استان‌های دیگر که هر روز روبروی سالن میلاد برپا می‌شود، نشست‌هایی با حضور فعالان رسانه‌های روسیه و فعالان گردشگری پاکستان، بغداد و مالزی در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.ورود بازدیدکنندگان به این نمایشگاه آزاد است اما هر فرد در زمان ورود به نمایشگاه بین‌المللی باید دو هزار تومان هزینه پرداخت کند.

    دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران-مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW