021-88507190

جذاب ترین فرودگاه های جهان که فقط برای سفرهای هوایی نیستند!

اخبار م.مقیمی 29 فروردین ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
فرودگاه ها همیشه فقط به سالن پرواز و گیت فرودگاهی محدود نمی شوند، بلکه بعضی از فرودگاه های جهان به شکلی طراحی شده اند که به محض اینکه پایتان را در آن ها بگذارید، احساس می کنید که تعطیلاتتان شروع شده است!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فرودگاه ها همیشه فقط به سالن پرواز و گیت فرودگاهی محدود نمی شوند، بلکه بعضی از فرودگاه های جهان به شکلی طراحی شده اند که به محض اینکه پایتان را در آن ها بگذارید، احساس می کنید که تعطیلاتتان شروع شده است!
    چراکه یک عالمه امکانات تفریحی و یک عالمه اماکن جذاب و تفریحی از استخر گرفته تا گالری هنری و سینما را در خود جای داده اند. در ادامه شما را با باحال ترین و جذاب ترین فرودگاه های جهان آشنا می کنیم. فرودگاه هایی که آنقدر جذاب هستند که گشت و گذار در آن ها به اندازه کل سفرتان جذاب خواهد بود!

    جذاب ترین فرودگاه های جهان

    فرودگاه چانگی، سنگاپور
    فرودگاه چانگی به قدری جذاب و زیبا است که به سختی می توان از آن دل کند و سوار هواپیما شد! این فرودگاه یک باغ پروانه دارد که در آن نزدیک هزار پروانه در حال پرواز و زندگی هستند. از طرفی باغ گل آفتاب گردان، یک باغ ارکیده و یک باغ کاکتوس در مجموعه فرودگاه وجود دارند که انگار تکه ای جدا شده از بهشت برین هستند! اما گذشته از همه این ها، بزرگترین آبشار مصنوعی دنیا به تازگی به مجموعه فرودگاه اضافه شده است و به قدری زیباست که مطمئنا با دیدن آن فراموش خواهید کرد که داخل یک فرودگاه هستید! فرودگاه چانگی  تور سنگاپور به تنهایی یک جاذبه گردشگری به تمام معناست که به راحتی می توان ساعت ها و روزها در آن تفریح کرد! اگر هم اهل طبیعت و طبیعت گردی نیستید،می توانید به استخر روی بام فرودگاه بروید و یا در سالن سینمای هتل به رایگان فیلم تماشا کنید.

    فرودگاه چانگی سنگاپور

    فرودگاه بین المللی ونکوور، کانادا
    فرودگاه ونکوور نیز در نوع خودش بی نظیر است و دو آکواریوم بزرگ را در خود جای داده است که انواع و اقسام موجودات دریایی در آن زندگی می کنند. از طرفی این فرودگاه شبیه به یک گالری هنری نیز هست، چراکه همیشه آثار هنری هنرمندان کانادایی در آن به معرض نمایش گذاشته می شوند که در صورت تمایل می توانید با اخذ ویزای کانادا از آن ها دیدن کنید.

    فرودگاه بین المللی ونکوور کانادا

    فرودگاه بین المللی ونکوور کانادا

    فرودگاه بارا،اسکاتلند
    خیلی از مسافران دلشان می خواهد به محض اینکه به مقصد رسیدند، مستقیما به ساحل بروند و این اتفاق در فرودگاه بارا به بهترین شکل ممکن رخ می دهد! به این صورت که این فرودگاه در کنار ساحل واقع شده است و به محض اینکه پایتان را از هواپیما بیرون بگذارید، پایتان روی شن های ساحلی فرود می آید. ساختمان فرودگاه بارا بسیار کوچک است، اما محوطه آن به خاطر داشتن چشم انداز به اقیانوس بسیار زیبا و جذاب است.

    فرودگاه بارا اسکاتلند

    فرودگاه آدولفو سوارز مادرید، باراخاس – اسپانیا
    این فرودگاه یکی از جالب ترین فرودگاه های جهان از نظر معماری است. طراحی این فرودگاه بسیار زیباست و سقف و تیرچه های زرد رنگش بسیار خیره کننده و جذاب هستند. معماران این فرودگاه یعنی ریچارد راجرز و انتونیو لاملا به خاطر ساخت این مجموعه برنده جایزه انگلیسی معماری شدند. البته این فرودگاه فروشگاه ها و رستوران های جذابی نیز دارد که همگی آن ها بسیار زیبا هستند و بسیار با سلیقه با طراحی های متفاوت دیزاین شده اند.

    فرودگاه آدولفو سوارز مادرید باراخاس اسپانیا

    فرودگاه بین المللی کوالالامپور – مالزی
    فرودگاه بین المللی کوالالامپور یک جنگل را در خود جای داده است! یک مسیر پیاده روی چوبی در این فرودگاه وجود دارد که شما را به دل جنگل می برد! حتی یک آبشار زیبا نیز در مسیر آن وجود دارد که مطمئنا با دیدن آن درست وسط فرودگاه شگفت زده خواهید شد. البته محیط داخلی فرودگاه در داخل ساختمان ها نیز بسیار سرسبز است و در گوشه ای از فرودگاه یک اسپا نیز وجود دارد که می توانید با استفاده از تور مالزی در آن ماساژ هم بگیرید.

    فرودگاه بین المللی کوالالامپور مالزی

    فرودگاه کوه سامویی – تایلند
    به محض اینکه هواپیمایتان برای فرود نزدیک این فرودگاه شود، با تمام وجود حس خواهید کرد که تعطیلات شروع شده است! چشم انداز مناظر اطراف این فرودگاه به قدری جذاب است که از دیدن آن متحیر خواهید شد. البته قسمت ورودی فرودگاه نیز به اندازه خود جزیره زیباست و بسیار سرسبز و دیدنی به نظر می رسد.

    فرودگاه سامویی تایلند

    فرودگاه دبی – امارات متحده عربی
    جای تعجب نیست که شهر بی نظیر دبی یکی از باحال ترین فرودگاه های جهان را در خود جای داده باشد! این فرودگاه  تعداد زیادی فروشگاه و باغ های سرپوشیده جذاب دارد که در صورت تمایل می توانید در آن ها سرگرم شوید. از طرفی یک هتل جذاب 5 ستاره به نام هتل بین المللی دبی در ترمینال 3 فرودگاه وجود دارد که اتاق ها و سوئیت های بسیار لوکس و راحتی دارد که مسافران در صورت نیاز در زمان تاخیر هواپیماها چند ساعتی را می توانند در آن ها استراحت کنند.

    فرودگاه دبی

    فرودگاه هلسینکی – فنلاند
    یک سری تخت خواب جذاب در ترمینال یک این فرودگاه وجود دارد که در صورت تمایل می توانید در آن ها استراحت کنید. از طرفی در صورت نیاز می توانید از مسئولین آن جا تقاضای ماساژ و مراقبت های زیبایی و پوستی کنید.  اگر هم عاشق بازی های کامپیوتری و پلی استیشن هستید، می توانید به اتاق بازی فرودگاه بروید و چند ساعتی را به تفریح و بازی اختصاص دهید. اما اگر اهل هنر هستید، به شما توصیه می کنیم که گشتی در فرودگاه بزنید و از اثار هنری و مجسمه های متعدد آن دیدن کنید.همان طور که دیدید فرودگاه های بسیار جذابی در دنیا وجود دارد که تجربه حضور در هر کدام از آن ها در نوع خودش بی نظیر است. این فرودگاه ها به قدری زیبا هستند که قدم زدن در هر کدام از آن ها به تنهایی به اندازه یک سفر کامل چند روزه فرحبخش و جذاب است. اگر شما هم عاشق سفر و کسب تجربه های جدید هستید، می توانید برای اطلاع از بهترین آفرها و تورهای خارجی با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    فرودگاه هلسینکی فنلاند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW