021-88507190

بهترین بازارهای آخر هفته برلین

گردشگری پ.هنرکار 18 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
برلین با داشتن فضاهای سبز و دسترسی به محصولات محلی و فصلی شناخته شده است. بهترین راه برای لذت بردن از هر این دو از خرید از بازارهای آخر هفته در این شهر است. این بازاها در سراسر شهر پراکنده شده است و هر کدام اقلام مختلف به فروش می رسانند.آژانس مسافرتی مهرپرواز این بازارها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

     برلین با داشتن فضاهای سبز و دسترسی به محصولات محلی و فصلی شناخته شده است. بهترین راه برای لذت بردن از هر این دو از خرید از بازارهای آخر هفته در این شهر است.  این بازاها در سراسر شهر پراکنده شده است و  هر کدام اقلام مختلف به فروش می رسانند.آژانس مسافرتی مهرپرواز این بازارها را به شما معرفی میکند.

    بازار Boxagener Platz برلین

    این بازار بین مردم محلی و گردشگران محبوبیت زیادی دارد، این بازار روزهای شنبه و یکشنبه در تمام طول سالها دایر است.در بازار روز شنبه غذاهای مختلف به فروش می رسد و شامل غذاهایی مانند شیرینی های سنتی آلمانی، غذاهای خیابانی روسیه و همچنین محصولات ارگانیک، ماهی تازه، غذاهای ترکی و غیره می باشد.

     شاید یکی از بهترین ویژگبیهای این بازار فروش انواع پنیرهای مختلف است که جمعیت فرانسوی برلین را از دورترین گوشه های شهر به سوی خود جلب میکند. در روزهای یکشنبه، Boxi به بازار شلوغی تبدیل می شود که افراد می توانند مبلمان، دکور، لباس و حتی دوچرخه را در این محل خریداری کنند.( برای آشنایی با سایر بازارهای دنیا مجله گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز را با دقت بخوانید)

    بازار Boxagener Platz برلین،مهرپرواز

    بازار Kollwitzplatz Farmers برلین

    این بازار بین خیابانهای Mitte و Prenzlauer Berg واقع شده است. محل اصلی آن تنها چیزی نیست که باعث شده این بازار یکی از محبوب ترین بازارهای آخر هفته در این شهر باشد. بازار Kollwitzplatz به دلیل عرضه محصولات تازه و ارگانیک بسیار شناخته شده است. در فصول مختلف سال می توانید انواع محصولات طبیعی را در این بازار تهیه کنید.محصولاتی مانند سبزی های تازه، گوجه فرنگی و انواع توت ها در تابستان و انواع میوه و همچنین شاه بلوط در زمستان در بازار Kollwitzplatz Farmers به فروش میرسند.

    بازار Kollwitzplat -Farmers برلین،مهرپرواز

    بازار Markthalle Neun برلین

    در سال های اخیر، این بازار به یکی از مهمترین مراکز غذاهای خیابانی و محلی در برلین تبدیل شده است. رویدادهای منظم مانند پنج شنبه بازار غذاهای خیابانی و بازار صبحانه که سومین یکشنبه هر ماه برپا می شود، در مردم برلین بسیار معروف شده است. 

    مشهورترین تولیدکنندگان محصولات برلین در آنجا حضور دارند، از جمله شیرینی های خوشمزه Brammibal و غذاهای مکزیکی Iguana Bonita و بسیاری دیگر. علاوه بر این، بازار Markthalle Neun  در روزهای جمعه و شنبه نیز دایر می باشد. این بازار سرپوشیده برای روزهای بارانی نیز برای خرید مناسب است.( برای اطلاع از قیمت تورهای خارجی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید)

    بازار Markthall Neun برلین،الفبای سفر

    بازار Winterfeldtplatz برلین

    بازار Winterfeldtplaz واقع در Schöneberg هر شنبه از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر دایر می باشد و بزرگترین بازار آخر هفته در شهر است و مجموعه وسیعی از محصولات مختلف مانند پنیر، گل، لباس و سایر اقلام خانگی در اینجا فروخته می شود. 

    Winterfledtplatz Markt همچنین به خریداران خود این امکان را می دهد که غذاهای مختلف بین المللی را در این محل امتحان کنند، زیرا فروشندگان مختلف غذاهای روسی، چینی، هندی، فرانسوی و آلمانی در این محل به فروش می رسانند. این بازار در بین Kreuzberg و Wilmersdorf قرار گرفته است و دسترسی به آن آسان است.

    بازارWinterfeldtplatz برلین،الفبای سفر

    بازار Flohmarkt Mauerpark برلین

    بازارهای غذای آخر هفته در برلین بسیار پرطرفدار هستند، علاوه بر این بازارهای آخر هفته زیادی در این شهر دایر می شود که برخی از آنها انواع لوازم الکترونیکی ، لباس های و پارچه های رنگارنگ،آثار هنری، مبلمان، خرت و پرت به فروش می رسد. بازار Flohmarkt Mauerpark برلین در روزهای یکشنبه برپا می باشد. همچنین دورگردهای نوازده و هنرمندان خیابانی  نیز در این محل بازدید کنندگان را سرگرم میکنند.( برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما با ما در ارتباط باشید.)

    بازار Flohmarkt Mauerpark برلین،الفبای سفر

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW