021-88507190

جاذبه های گردشگری منطقه کمر آنتالیا را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 30 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جاذبه های گردشگری منطقه کمر آنتالیا
    منطقه کمر در فاصله نه چندان دوری با شهر آنتالیا واقع شده است و همان طور که می دانید بسیاری از بهترین هتل های آنتالیا در همین منطقه کمر واقع شده اند. اگر شما هم تصمیمتان را برای اقامت در یکی از هتل های جذاب منطقه کمر آنتالیا گرفته اید، بهتر است که قبل از سفر به آنتالیا با جاذبه های گردشگری منطقه کمر آنتالیا نیز آشنایی پیدا کنید تا بتوانید بیشترین استفاده را از مدت زمان اقامتتان در منطقه کمر آنتالیا ببرید و با کوله بار سنگین تری از خاطرات به خانه برگردید. منطقه کمر یکی از بهترین مناطق آنتالیا برای تجربه یک تعطیلات ساحلی به تمام معنا است. گذشته از این یک سری از اماکن دیدنی آنتالیا در همین منطقه واقع شده اند.
    سواحل کمر آنتالیا
    سواحل کمر عالی و بی نظیر هستند. یک عالمه ساحل جذاب با شن های طلایی در منطقه کمر و اطراف آن وجود دارد که با هر سلیقه ای جور در می آیند و برای گذراندن یک تعطیلات ساحلی بی نقص هستند. توریستان می توانند با اقامت در منطقه کمر آنتالیا انواع ورزش های آبی را از پاراسیلینگ گرفته تا جت اسکی و بنانا سواری و حتی غواصی و اسنورکلینگ را تجربه کنند. به هر حال توریستان ماجراجو و دوستداران هیجان مطمئنا از اقامت در منطقه کمر آنتالیا اظهار رضایت خواهند داشت. چراکه می توانند تمام وقت در سواحل کمر مشغول تفریح و کسب تجربه های جدید باشند.

    سواحل کمر آنتالیا

    الیمپوس آنتالیا
    اگر به آنتالیا سفر کردید و در منطقه کمر آنتالیا اقامت داشتید، حتما بازدید از شهر باستانی الیمپوس را در برنامه سفری خودتان قرار دهید. با بازدید از الیمپوس می توانید یک روز عالی را با ترکیبی از بازدید از ساحل، طبیعت و اماکن تاریخی سپری کنید. به هر حال حیف است که در منطقه کمر آنتالیا اقامت کنید و سری به الیمپوس نزنید!

    الیمپوس آنتالیا

    تله کالبین الیمپوس در کوه تاهتالی 
    کوه تاهتالی بلندترین کوه منطقه کمر است و در نزدیکی دریا واقع شده است.این کوه با ارتفاع 2365 متر یکی از طولانی ترین تله کابین های جهان را در خود جای داده است. توریستان با سوار شدن در این تله کابین جذاب می توانند چشم انداز 360 درجه ای از کوهستان ها، طبیعت زیبای کمر و دریا را یک جا تماشا کنند و از این همه زیبایی متحیر شوند.

    تله کالبین الیمپوس در کوه تاهتالی

    شهر باستانی فاسلیس در آنتالیا
    شهر باستانی فاسلیس در 12 کیلومتری منطقه کمر آنتالیا واقع شده است و یکی از جذاب ترین اماکن دیدنی آنتالیا برای توریستان علاقه مند به تاریخ و تاریخ شناسی محسوب می شود.به هر حال به شما توصیه می کنیم که حتما با سفر به آنتالیا از شهر باستانی فاسلیس دیدن کنید و از ساحل بکر، طبیعت زیبا و تاریخ نهفته در آثار باستانی آن لذت ببرید.

    شهر باستانی فاسلیس در آنتالیا

    منطقه آدراسان در آنتالیا
    منطقه آدراسان یکی از زیباترین مناطق آنتالیا است که بیشتر شبیه به بهشت می ماند تا یک منطقه مسکونی ساده در ترکیه! این منطقه نزدیک به الیمپوس واقع شده است و 35 کیلومتر با منطقه کمر آنتالیا فاصله دارد. منطقه آدراسان آنتالیا یک ساحل زیبای 2 کیلومتری با شن های طلایی دارد و علاوه بر آن طبیعت و کوهستان های سرسبز اطرافش زیبایی وصف نشدنی را در این منطقه ایجاد کرده اند. به همین دلیل است که منطقه آدراسان به عنوان یکی از زیباترین مناطق نزدیک به کمر آنتالیا شناخته می شود و بازدید از آن از واجبات سفر به آنتالیا است.

    منطقه آدراسان در آنتالیا

    یانارتاس (کوه چیمائرا)
    یانارتاس یا کوه چیمائرا به خاطر آتش های جاودانه اش شهرت یافته است. جالب است که بدانید از بعضی از قسمت های صخره های کوه چیمائرا در نزدیکی دهکده چیرالی به دلیل نشت گازهای طبیعی همیشه شعله ور هستند و به همین دلیل به یکی از شگفتی ها و جذابیت های آنتالیا تبدیل شده اند. این کوه نزدیک به الیمپوس است و حدودا 35 کیلومتر از منطقه کمر آنتالیا فاصله دارد.

    یانارتاس (کوه چیمائرا)

    غار بلدیبی در آنتالیا
    غار بلدیبی در 27 کیلومتری جنوب شرقی آنتالیا و در فاصله 19 کیلومتری منطقه کمر آنتالیا واقع شده است. این غار یکی از مشهورترین غارها و یکی از مهمترین اماکن باستانی آنتالیا است که متعلق به دوران پیش از تاریخ است و ارزش تاریخی بسیار زیادی دارد. پس اگر شما هم علاقه مند به تاریخ و تاریخ شناسی هستید، حتما زمانی از اقامتتان در منطقه کمر در تور آنتالیا را به بازدید از غار بلدیبی اختصاص دهید.

    غار بلدیبی در آنتالیا

    تنگه گوینوک در آنتالیا
    تنگه گوینوک یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری منطقه کمر آنتالیا است که زیبایی بی نظیری دارد. تنگه گوینوک برای تفریح و تجربه ورزش های مهیج عالی است و یکی از جذاب ترین مناطق توریستی آنتالیا برای دوستداران ماجراجویی و ورزش های هیجان انگیز است.

    تنگه گوینوک در آنتالیا

    اوکولوک پلاتیو در آنتالیا
    اوکولوک پلاتیو در 37 کیلومتری منطقه کمر آنتالیا واقع شده است و یکی از جذاب ترین مناطق طبیعی و دیدنی آنتالیا برای دوستداران طبیعت و طبیعت گردی است. اوکولوک پلاتیو طبیعت بسیار زیبایی دارد و با درختان کاج پوشیده شده است. این منطقه طبیعی در ارتفاع 1500 متری واقع شده است و تنوع گیاهی و جانوری بسیار ارزشمندی دارد.برای رزرو تور ارزان آنتالیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید و تور و هتل های آنتالیا را با بهترین نرخ ممکن رزرو کنید.

    اوکولوک پلاتیو در آنتالیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW