021-88507190

قشم غذا چی بخوریم کجا بخوریم

راهنمای سفر ش.مافی 05 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    قشم غذا چی بخوریم کجا بخوریم

    جزیره زیبا قشم یکی از مقاصد محبوب برای سفر های داخلی می باشد و مسافران زیادی در طول سال به جزیره قشم سفر می کنند. جزیره قشم چیز های زیادی برای ارائه به شما دارد. از جاذبه های تاریخی و دیدنی، مراکز خرید، تفریحات آبی گرفته تا رستوران های بی نظیر، همه و همه باعث جذب روز افزون گردشگران به این جزیره شده است. یکی از قسمت های مهم سفر، غذا و خورد خوراک می باشد مخصوصا غذاهای جنوب که دارای بهترین عطر و طعم غذا هستند و شما غذا های خوش رنگ و بویی می توانید در سفر به قشم نوش جان کنید. غذاهای جنوب و جزیره قشم، بسیار تند و آتشین می باشد ولی با تمام این ها بسیار محبوب و خوش طعم هستند و شما از امتحان آن ها پشیمان نخواهید شد. شما علاوه بر غذاهای محلی، غذاهای دریایی بی نظیری نیز می توانید در سفر به قشم نوش جان کنید.
    علاوه بر ماهی، زنان این جزيره از ميگو، خرچنگ، گوشت، خرما، آرد،شکر و حبوبات انواع غذاهاى خوشمزه و اشتها آور تهیه ی می کنند که حیف است در سفر به جزیره ی زیبا قشم امتحان آن ها را از دست بدهید. غذاهایی مانند زیبونی که از غذاهای سنتی و البته رسمی مردم جزیره قشم می باشد و معمولا در جشن ها و عروسی ها سرو می‌شود، همچنین میگو سوخاری و صدف ملوک که صید آن ها به عهده بانوان قشم است چون صید آن ها به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد.
    شما به هر شهر یا کشوری که سفر می کنید باید در مورد بهترین رستوران ها و غذاهای آن ها اطلاعات لازم را کسب نمایید تا بتوانید یک سفر عالی را برای خود رقم بزنید. با هم چندتا از رستوران های خوب جزیره قشم را بررسی می کنیم.

    رستوران های جذاب قشم

    رستوران قلعه قشم 

    یکی از بهترین رستوران های جزیره قشم که بسیار هم معروف می باشد، رستوران قلعه می باشد. این رستوران در جنوب قلعه معروف پرتغالی ها واقع شده است که نمای زیبایی از دریای خلیج فارس را، برای شما به نمایش گذاشته است. منوی این رستوران به شدت کامل می باشد و انواع غذاهای دریای را می توانید در این رستوران را نوش جان کنید.

    رستوران قلعه قشم

    رستوران خاله قشم 

    یکی از بهترین و محبوب ترین رستوران های بومی قشم، می توان به رستوران خاله اشاره کرد. خاله یک بانو اهل جزیره قشم می باشد که در نزدیکی قلعه پرتغالی ها یک رستوران سنتی و کوچک دارد که غذای های بی نظیری می توانید در رستوران خاله میل کنید.

    رستوران خاله قشم

    رستوران نعیم قشم 

    یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین رستوران های جزیره زیبا و دیدنی قشم، رستوران نعیم می باشد. این رستوران با داشتن فضایی گرم و دلنشین میزبان مهمانان زیادی می باشد. این رستوران مخصوص کباب می باشد و در نزدیکی مرکز خرید خورشید واقع شده است.

    رستوارن نعیم قشم

    رستوران الوند جزیره قشم 

    یکی از شیک ترین و مدرن ترین رستوران های قشم می توان به رستوران الوند اشاره کرد. این رستوران نیز یکی از بهترین رستوارن های جزیزه می باشد البته باید گفت این رستوران جز رستوران های گران قشم نیز محسوب می شود.

    رستوران الوند قشم

     کباب بز معروف قشم 

    یکی از معروف ترین غذاهای قشم، کباب بز می باشد که بسیار هم محبوب می باشد و مثل جگر و کباب به سیخ کشیده می شود. این کباب طعم فوق العاده ای دارد و باید حتما آن را در سفر به قشم امتحان کنید. یکی از بهترین کباب های بز را می توانید در میدان شهدای قشم نزدیک مرکز خرید سام و زال بیابید.

    شاورما قشم 

    به هر کجا هم که سفر کنید و دوست داشته باشید فقط غذای محلی و سنتی نوش جان کنید، باز هم نمی توانید به فست فود نه بگویید. یکی از بهترین فست و فود های قشم فست فود شاورما می باشد که شما غذاهای لذیذی می توانید در این رستوران نوش جان کنید.

    کباب بز و شاروما قشم

    قلیه‌ی حاج غفور جزیره زیبای قشم

    قلیه ماهی معروف ترین غذای جنوب می باشد و شما نباید در سفر به شهر های جنوبی ایران این غذای خوشمزه و خوش رنگ و بو را از دست بدهید. یکی از معروف ترین رستوران هایی که این غذا را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد، رستوران حاج غفور می باشد که حتما در سفر به قشم و امتحان قلیه ماهی به آن سر بزنید.

    رستوران حاج غفور قشم

    دیگر رستوران‌های قشم با انواع غذاها به خصوص غذاهای دریایی

    چند تا از رستوران های محبوب و معروف را در بالا بررسی کردیم از دیگر رستوران های جزیره قشم می توان به :

    • رستوران دلنوازان
    • رستوران خوان بوم
    • رستوران طهرون
    • رستوران شاندیز
    • رستوران ستاره جنوب
    • رستوران شب‌های طلایی قشم
    • رستوران سیمرغ
    • رستوران دلشدگان
    • رستوران دربند
    • رستوران هامون
    • رستوران ایران زمین
    • رستوران گلدن فود
    • رستوران فردیس قشم

    و.... میتوان اشاره کرد.

    رستوران های قشم

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری تورهای داخلی و خارجی در خدمت شما مسافران گرامی می باشد بهترین تور قشم را با ما تجربه کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW