021-88507190

تفریحات رایگان بالی را بشناسید و حسابی لذت ببرید

گردشگری پ.هنرکار 13 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر باور نکنید که میتوانید در جزیره بالی اندونزی کارها و تفریحات رایگان انجام دهید، آژانس مسافرتی مهرپرواز بهترین تفریحات رایگان را از شرکت در جشنواره ها گرفته تا پیاده روی را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اگر باور نکنید که میتوانید در جزیره بالی indonesia کارها و تفریحات رایگان انجام دهید، آژانس مسافرتی مهرپرواز بهترین تفریحات رایگان را از شرکت در جشنواره ها گرفته تا پیاده روی را به شما معرفی میکند.

    در بالی کمپ بزنید

    در یک جزیره ای با چشم انداز بسیار زیبا، کمپ زدن در طبیعت به جای اقامت در مکانهای لوکس یک راه لذت بردن از سفر شما است که البته رایگان هم می باشد. اقامت در یک چادر در میان طبیعت سبز و بهشتی این منطقه برای شما یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود. بالی مناطق مختلفی برای کمپ زدن دارد که انتخاب را برای شما آسان میکند.از سواحل دیدنی گرفته تا کوه های مرتفع را برای این کار در تور بالی تابستان 98 میتوانید انتخاب کنید.

    کمپینگ در بالی،مهرپرواز

     در سواحل بالی تفریح کنید

    یکی دیگر از تفریحات رایگان این جزیره رفتن به سواحل است. تعدادی از سواحل بالی رایگان هستند مانند ساحل سمیناک و کوتاه و برای رفتن به سواحل دیگر نیز تنها باید یک دلار بپردازید.البته تجربه تفریحات آبی مختلفی مانند غواصی در این مکانها با پرداخت هزینه همراه است. اما میتوانید به صورت رایگان حسابی در سواحل بالی خوش بگذارنید.آفتاب بگیرد، شنا کنید، از تماشای مناظر نفس گیر اطراف لذت ببرید و یا اگر همراه خود تخته موج سواری دارید این ورزش مهیج را در سواحل انجام دهید.

    سواحل بالی،مهرپرواز

     در جشنوارهای بالی شرکت کنید

    indonesiaهای به شوخی میگویند که تعطیلات مردم بالی بیشتر از سایر مناطق این کشور است. ولی با این حال تعطیلات بالی زیاد است و آنها برای حفظ سنت های خود و جشن های مذهبی در تقویمشان 210 روز را به این مراسمها  اختصاص داده اند.

    البته برای گردشگران یک فرصت عالی است تا در جشنواره ها و رویدادهای مختلف بالی حضور داشته باشند و با فرهنگ و سنت مردم این منطقه آشنا شوند. جشنواره های سالیانه گوناگونی از مراسم پیاده روی گرفته تا روز سکوت در بالی برگزار میشود بنابراین گزینه های زیادی برای حضور در این رویدادها برای توریستها وجود دارد.( همراه با مجله گردشگری مهر پرواز سایر تفریحات رایگان جهان را بشناسید)

    جشنوارهای بالی،مهرپرواز

    از تپه های بالی بالا بروید

    پیاده روی یکی از راه های سرگرم کننده و رایگان برای تماشای طبیعت خیره کننده بالی است. می توانید از دیدن جنگل های خیره کننده گرمسیری، نسیم ملایم، آفتاب گرم و حیات وحش متنوع بالی لذت ببرید. برای پیاده روی در بالی از مناطق مختلفی میتوانید عبور کنید از جمله مسیر Campuhan Ridge با چشم اندازی زیبا از کوه باتور. میتوانید برای حدود 3 ساعت را به عبور از این مسیر اختصاص دهید و در انتها محو تماشای طلوع خورشید در انتهای افقها شوید.

    کوه باتور،مهرپرواز

    در خیابان های یوبود گشتی بزنید

    بسیاری از گردشگران به دنبال گشت و گذار و بازدید از خیابان‌های یوبود هستند.یوبود مرکز هنری و فرهنگی بالی است. فضاهای هنری جذابی در گوشه و کنار این محل به چشم میخورد که برای هر گردشگری جذاب خواهد بود.
    فروشگاه های صنایع دستی، معابد و صومعه های مقدس، کافه‌ها و گالری‌ها از جمله جاهایی هستند که در این محل میتوانید از آنها دیدن کنید، همچنین موسیقی زنده نیز در برخی خیابانهای این محله اجرا میشود.بازارهای هنری در یوبود برپا می شوند و شما میتوانید با هر بودجه ایی از این محل سوغات تهیه کنید.(برای سفر به کشورهای مختلف بلیط پرواز خود را از مهرپرواز بخواهید)

    خیابان های یوبود بالی،مهرپرواز

    در شالیزارهای برنج بالی قدم بزنید

    شاید حتی نتوانید تصور کنید که قدم زدن در میان شالیزارهای برنج بالی تا چه حد شما را شگفت زده خواهد کرد. هوای گرم ولی دلپذیر در حالی که در میان شالیزارهای بسیار زیبای بالی هستید حس باور نکردی را در شما ایجاد خواهد کرد.
    فرصت را از دست ندهید بهترین راه این است که عکسهای دیدنی از منظرها به یادگار بگیرد و تصاویر شگفت انگیزی را به ثبت برسانید.

    شالیزارهای برنج بالی،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW