021-88507190

بهترین مکانهای اجرای موزیکهای زنده در مونترال

گردشگری پ.هنرکار 19 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در گوشه و کنار مونترال، شهر محبوب ایالت کبک کانادا از هر سوی صدای موسیقی محلی به گوش می رسد. یکی از بهترین راهها تماشای موسیقی زنده این شهر رفتن به محلهای محبوب اجرای آنها است. آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از آنها را معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
    در گوشه و کنار مونترال، شهر محبوب ایالت کبک کانادا از هر سوی صدای موسیقی محلی به گوش می رسد. یکی از بهترین راهها تماشای موسیقی زنده این شهر رفتن به محلهای محبوب اجرای آنها است. آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از آنها را معرفی می کند.

    Divan Orange مونترال

    برای تماشای و گوش سپردن به موسیقی زنده این مکان جمعیت جوان زیادی حضور دارند.در این محل موسیقی های زنده به هر دو زبان فرانسه و انگلیسی اجرا می شود.( در ایالت کبک مردم محلی هم بیشتر به زبان فرانسه صحبت میکنند تا انگلیسی) محل اجرای موسیقی تنها در یک اتاق میباشد و اجازه می دهد تا مشتریان از فضا برای رقص استفاده کنند و خود را در موسیقی غوطه ور کنند. فضای پر جنب و جوش در Divan Orange باعث می شود که این مکان در تعطیلات آخر هفته دایر باشد. در تور ارزان کانادا شما نیز شاهد اجرای موسیقیهای Divan Orange باشید.

    Divan Orange مونترال،مهرپرواز

    La Sala Rossa مونترال

    یک ساختمان تاریخی که در کنار خیابان Casa del Popolo قرار گرفته است. La Sala Ross در سال 1932 ساخته شده است و افتخار میکند به اینکه سالها میزبان برگزاری اجراهای موزیک زنده بوده است. در این محل نوازندگان و دیجیهای زیادی حضور دارند و همچنین رویدادهای مختلفی از جمله رقصهای مختلف مانند فلامینگو به اجرا در می آید. برای حضور در این محل در تور کانادا تابستان 98 بهتر است از قبل اجراهای موسیقی و بندهای مختلف را چک کنید.

    La Sala Rossa مونترال،مهرپرواز

    Métropolis مونترال

    Métropolis درست در مرکز مونترال قرار گرفته است. این مکان در سال 1884 ساخته شد و بعد از کلی تغییرات به یک مرکز موسیقی و سرگرمی تبدیل شد. این محل به مجموعه ای از مکانهای مختلف تبدیل شد از کنسرت موسیقی گرفته تا سالن دیسکو و یک سالن پذیرایی. به عنوان یک سالن کنسرت، Metropolis میزبان هنرمندان و گروه های محبوب موسیقی مانند David Bowie، Coldplay و Green Day بوده است.

    Métropolis مونترال،مهرپرواز

    Bar Le Ritz PDB مونترال

    این محل دارای کف چوبی به همراه استیج و بار است.در Bar Le Ritz PDB یک فضا برای گوش دادن به موسیقی محلی و یک فضا برای رقصیدن میهمانان وجود دارد. گردشگران میتوانند انواع نوشیدنی را که در بار این محل سرو می شود را بنوشند و در هوای سرد کت هایی را برای میهمانان آویزان شده را به تن کنند.این مکان یک جای محبوب برای گردشگران و مردم محلی است که قصد دارند تا موسیقی محلی با حال و هوای خاصش در مونترال گوش بدهند.

    Bar Le Ritz PDB مونترال،مهرپرواز

    سالن تئاتر Rialtoمونترال

    این مکان در سال 1923 به عنوان یک سالن تئاتر ساخته شد.این محل با الهام از سالن اپرای پاریس ساخته شده و دارای طراحی و معماری نئوکلاسیک و باروک می باشد. سالن تئاتر Rialto همچنین به عنوان یک مکان برجسته برای اجرای ستارگان با استعداد در مونترال می باشد که شما میتوانید شاهد اجرای این هنرمندان باشید.( برای سفر به این کشور ویزای کانادا را از مهرپرواز بخواهید)

    سالن تئاتر Rialto مونترال،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW