021-88507190

افتتاحیه‌هایی که در سال 2019 در آسیا برگزار خواهند شد

اخبار ش.مافی 03 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با شروع هر سال، برنامه ها و پروژه هایی که در طول سال باید انجام شود رونمایی می شود حالا این برنامه های سیاسی، فرهنگی یا حتی گردشگری باشد. امروز به افتتاحیه های گردشگری 2019 سر میزنیم با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    افتتاحیه‌هایی که در سال 2019 در آسیا برگزار خواهند شد

    با شروع هر سال، برنامه ها و پروژه هایی که در طول سال باید انجام شود رونمایی می شود حالا این برنامه های سیاسی، فرهنگی یا حتی گردشگری باشد. امروز به افتتاحیه های گردشگری 2019 سر میزنیم با ما همراه باشید.

    افتتاحیه های مهم 2019

    موزه آینده در دبی 

    با شعار امروز عالی تر از دیروز کشور امارت متحده عربی در حال مدیریت هر چه بهتر این کشور زیبا می باشد. دبی یکی از زیباترین و بهترین نقاط گردشگری این روز ها همچنان پیش رو در عصر حاضر گردشگری است. در سال 2019 هم در کنار تمام پیشرفت ها میتوان از افتتاح موزه آینده دبی (تور دبی) هم نام برد موزه ای که از آینده تشکیل شده و از 10 سال پیش رو سخن می گوید این موزه جز اولین ها در دنیا است که از آینده حرف ها برای گفتن دارد البته از معماری این موزه که در نوع خود یک معماری مدرن و بسیار زیبا می باشد هم نمی توان گذشت.

    موزه آینده دبی

    موزه ملی قطر 

    قطر امروزه مثل تمام کشور ها برای رسیدن به بهترین ها در تلاش است و در راستای پیشرفت خود هر روز بیشتر تلاش می کنند. با جام جهانی که در سال 2022 در این کشور برگزار می شود همواره در حال ساخت و ساز بهترین ها در این کشور هستند از یکی از مدرن ترین افتتاحیه ها که سه سال هست که در حال ساخت است می توان به موزه ملی آن که به تازگی افتتاح شده است اشاره کرد. این موزه به طول یک و نیم کیلومتر است و در آن میتوان تاریخ خاورمیانه را تماشا کرد. این سازه جز بهترین ساز های ساخته شده در سال 2019 می باشد.

    موزه ملی قطر

    برج تماشای بانکوک، تایلند

    کشور زیبای تایلند امروزه در راستای توریست و گردشگری در آسیا بسیار پیشرفت کرده است و هر ساله گردشگران زیادی را پذیرا می باشد. در کنار همه نقاط گردشگری و زیبا آن می توان به یکی از مدرن ترین سازه های معمار یآن اشاره کرد برجی حدودا 500 متری در شهر زیبای بانکوک (تور بانکوک) در سال 2019 افتتاح می شود. این برج غیر تجاری در کنار برج های تجاری و در کنار رودخانه چانو در حال ساخت است. این سازه برای جذب گردشگران و توریست در حال ساخت و ساز است.

    برج شمعی بانکوک

    پارک تامان توگو، کوالالامپور، مالزی

    مالزی یکی از مدرن ترین کشور های عصر حاضر مخصوصا در راستای گردشگری می باشد. این کشور  دارای یکی از زیباترین طبیعت های ممکن است. از مهم ترین افتتاحیه های آن میتوان به افتتاح پارک تامان توگو کوالالامپور اشاره کرد. این پارک جنگلی حدود 27 هکتار می باشد که تشکیل شده از هزاران هزار پوشش گیاهی زیبا، مسیر های پیاده روی، اردوگاه های گردشگری و... می باشد. این پارک جنگلی زیبا در سال 2019 افتتاح می شود و پذیرای گردشگران زیادی خواهد بود.

    پارک تامان مالزی

    گالری هنر دیجیتال قلعه هیروشیما

    هیروشیما که پس از تخریب از اواسط دهه نود در حال بازساز ی است. از مهم ترین معمار ی های آن میتوان به قلعه تاریخی آن نام برد که یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر بوده و امروزه هم به یکی از نقاط مهم گردشگری ژاپن تبدیل شده است. این قلعه زیبا قرار توسط یکی از بهترین تیم های معماری جهان ه کار های هنری در خوری را انجام داده اند به یک گالری دیجیتال تبدیل شود. این سازه هم قرار است در سال 2019 افتتاح شود.

    قلعه هیروشیما

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW