021-88507190

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی

اخبار پ.هنرکار 05 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران - تبریز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز طی روزهای ۱۱ تا ۱۵ تیر ماه خبر داد. در ادامه با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید.

    ترکیب نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری

    مرتضی آبدار در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به اهمیت توسعه و ترویج صنایع دستی در شاخه های مختلف و همچنین تقویت زیرساخت‌های گردشگری منطقه و کشور، برای تحقق اهداف مشخص شده در این راستا برگزاری این نمایشگاه‌ها بستری مناسب محسوب میشود.

    وی در ادامه گفت: به همین دلیل، نمایشگاه صنایع دستی و همچنین اولین نمایشگاه گردشگری تبریز با فراهم کردن امکانات گسترده‌ و در راستای معرفی استان و تعریف تورهای ورودی به منطقه برگزار خواهد شد.

    آبدار به اینکه تبریز در طول سه سال اخیر به طور متوالی میزبان هنرمندان صنایع دستی سراسر کشور بوده اشاره کرد و افزود: نمایشگاه صنایع دستی تبریز یکی از نمایشگاه‌های ممتاز کشور به شمار رفته که در سال‌های اخیر میزبانی هنرمندان سراسر کشور را به عهده داشته به صورتی که همه ساله هنرمندان بیشتری برای شرکت در این نمایشگاه آمادگی خود را اعلام می‌کنند.طی روزهای ۱۱ تا ۱۵ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز، نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران - تبریز و نخستین نمایشگاه گردشگری آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

    نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه گردشگری با ۵۰ غرفه از دفاتر، انجمن‌ها، هتل‌ها و ادارات کل ۱۲ استان کشور و ۲۱۰ غرفه از هنر صنایع دستی هنرمندان سراسر کشور و آماده پذیرایی از گردشگران و مردم علاقمند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ خواهد بود. اخبار گردشگری را در سایت ما دنبال کنید.

    نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW