021-88507190

فستیوال های جذاب و دیدنی در شهر زیبای کاپادوکیا

رویدادها و فستیوال ها ش.مافی 27 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کاپادوکیا یکی از محبوب ترین شهرها میان گردشگران در سراسر دنیا می باشد. این شهر میزبان فستیوال های جذاب و گوناگونی می باشد که هدف آن بیشتر ارتقاء جغرافیایی منطقه و جذب میلیون ها گردشگر در سراسر دنیا می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فستیوال های جذاب و دیدنی در شهر زیبای کاپادوکیا

    کاپادوکیا یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین شهرهای توریستی ترکیه است که به شهر صخره ای و شهر بالن ها نیز معروف است.کاپادوکیای یکی از معروف ترین و بزرگ ترین شهر های صخره ای دنیا می باشد. البته این شهر رومانتیک ترین شهر برای عشاق هم می باشد با منظره های بی نظیر، بالن سواری در طلوع خورشید و کلی جاذبه های دیدنی دیگر که باعث شده این شهر  به یکی از محبوب ترین شهر ها میان توریست ها و گردشگران در سراسر دنیا تبدیل شود.
    این شهر میزبان فستیوال ها و جشنواره های جذاب و گوناگونی می باشد که هدف آن بیشتر ارتقاء جغرافیایی منطقه و جذب میلیون ها گردشگر در سراسر دنیا می باشد.
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری  و مسافرتی در تورهای ترکیه در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.

    بالن های زیبا در آسمان شهر کاپادوکیا

    رویدادها و جشنواره های محلی کاپادوکیا

    شما خیلی خوش شانس هستید اگر در هنگام رویداد ها و جشنواره ها در این شهر زیبا و دیدنی باشید.این فستیوال ها که در یکی از بکر ترین مناطق جغرافیایی جهان برگزار می شود به شدت جذاب و دیدنی می باشد و ارزش زمان و برنامه ریزی و شرکت در آن ها بسیار توصیه می شود.
    جشنواره و فستیوال های مختلف در کاپادوکیا عبارتنداز :

    • جشن Kaymakli Cream
    • جشن گیلاس آکسالور
    • مسابقه و فستیوال سالانه International Mountainbike مسابقه کاپادوکیا
    • اردوگاه هنر بین المللی در Cappadocia
    • مسابقه محلی مواد غذایی Goreme (فرآورده های فراموش شده Goreme)
    • جشنواره برداشت انگور Urgup
    • جشنواره بین المللی گردشگری و صنایع دستی آوانس
    • مراسم یادبود Haci Bektas Veli
    • ردیاب Aladaglar Sky Trail
    • جشنواره بین المللی شراب و جشنواره بین المللی اروگوئه
    • جشنواره فرهنگ و گردشگری کاپادوکیا

    بالن ها در آسمان شهر کاپادوکیا

    پنج مورد از بهترین فستیوال های کاپادوکیا

    جشنواره کاپادوکس 
    کاپادوکس یک جشنواره فرهنگی چند جانبه است که مجموعه ای از هنر معاصر بین المللی و محلی، موسیقی، غذا و.. می باشد این جشنواره در طبیعت و فضای باز  برگزار می شود.این جشنواره یکی از بهترین و برترین جشنواره های جهان می باشد.

    جشنواره کاپادوکس کاپادوکیا

    فستیوال Runfire 
    این فستیوال که یک ماراتون بین المللی ورزش های بزرگ است و از چند مرحله تشکیل شده است و یکی از جذاب ترین ماراتون های ترکیه محسوب می شود.

    موتور سافاری کاپادوکیا
    جشنواره دوچرخه سواری کاپادوکیا
    این جشنواره یک رویداد پنج روزه است که طرفداران دوچرخه را از سراسر جهان به سوی خود دعوت می کند و یکی از بزرگترین و جذاب ترین رویداد های ورزشی این حرفه می باشد.

    دوچرخه سوار در میان صخره ها

     Ultra Trail کاپادوکیا
    این یک پیاده روی در یک تور جهانی فوق العاده است. عبور از برج های طبیعی، دودکش های بزرگ، عبور از کنار دره ها و طبیعت فوق العاده این شهر یکی از جذاب ترین رویداد ها و فستیوال ها است که در این شهرز زیبا برگزار می شود.

    تور پیاده روی میان صخره های کاپادوکیا

    جشنواره موسیقی کاپادوکیا
    این جشنواره موسیقی که در یک منطقه خوش آب و هوا در یکی از بهترین نقاط جهان بزرگزار می شود پر از شور و نشاط برای شرکت کنندگان همراه دارد. نکات قابل توجه این کنسرت که در میان غارها، حیاط ها، کاروانسرا ها، کلیسا ها برگزار می شود و یکی از جذاب ترین جشنواره های موسیقی است.

    جشنواره موسیقی در شب میان صخره ها
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمت گردشگری و مسافرتی در زمینه تورهای داخلی، تورهای خارجی، تورهای لحظه آخری، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و کلیه خدمات مسافرتی و گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW