021-88507190

رویداد مهم و جذاب در آنتالیا

رویدادها و فستیوال ها ش.مافی 01 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آنتالیا افتخار دارد که میزبان رویدادهای بین المللی در طول سال باشد. جشنواره های هنری آنتالیا آن را یک مقصد توریستی تبدیل کرده است که فرصت های بی پایان را برای مهمانان فراهم می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    رویداد مهم و جذاب در آنتالیا

    آنتالیا یکی دیگر از شهرهای محبوب ترکیه می باشد.این شهر یکی از بزرگترین شهرهای ساحلی ترکیه می باشد که سالانه میزبان زیادی از گردشگران و توریست ها در سراسر دنیا می باشد. آنتالیا یکی از زیبا ترین شهرهای ترکیه می باشد ساحلی فیروزه ای با شن های سفید، تماشا غروب زیبا و دیدنی، بازی ها و تفریحات آبی،انواع رستوران ها و کلی تفریحات جذاب دیگه که این شهر بی نظیر را به یکی از توریستی ترین شهرها در دنیا و آسیا تبدیل کرده است و بهشت آسیایی لقب بی نظیر برای این همه شگفتی می باشد.
    آنتالیا افتخار دارد که میزبان رویدادهای بین المللی در طول سال باشد. جشنواره های هنری آنتالیا آن را یک مقصد توریستی تبدیل کرده است که فرصت های بی پایان را برای مهمانان فراهم می کند. اکثرا شرکت کنندگان در این جشن ها توریست ها و گردشگران خارجی هستند. هر ساله کنگره های بین المللی و جشنواره های فرهنگی و هنری قابل توجه، رویدادهای ورزشی، نمایشگاه ها و تظاهرات در آنتالیا برگزار می شود. با هم چندتا از مهم ترین رویدادهای آنتالیا را بررسی می کنیم.

    اسکله دیدنی و جذاب آنتالیا مملو از قایق

    جشنواره موسیقی آنتالیا 

    در طول فصل تابستان، آنتالیا دارای برخی از فعال ترین رویدادها و جشن های  جذاب و شب زنده داری است. آنتالیا به عنوان یکی از شب گرد ترین شهر های ترکیه محسوب می شود. این شهر جذاب هر ساله جشنواره های محلی موسیقی و جشنواره های بین المللی موسیقی و انواع کنسرت از خواننده های معروف از سراسر دنیا را میزبانی می کند.
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در شهر زیبا آنتالیا در تورهای آنتالیا شما را همراهی می کند بهترین خدمات را از ما بخواهید.

    جشنواره دیدنی و تعداد زیاد شرکت کننده در شب

    جشنواره فرهنگ و هنر در آنتالیا 

    آنتالیا یکی از جذاب ترین شهر ها از نظر فرهنگ و هنر می باشد که هر ساله جشنواره های بی نظیر از هنرمند های مشهور و جشنواره های هنری بین المللی در این شهر برگزار می شود. این شهر یکی از بهترین و مهم ترین شهرها در برگزاری مراسم فرهنگی و هنری می باشد.

    سبک مدرن نقاشی و طرحی از چهره یک خانوم

    جشنواره Life Stayle در آنتالیا 

    یکی دیگر از جشنواره تابستانی آنتالیا جشنواره شیوه و سبک زندگی است که هر ساله در این شهر برگزار می شود. یک رویداد متفاوت از شیوه های و جانبه های مختلف یک زندگی را در این جشنواره می توانید مشاهده کنید. این جشنواره تبادل و ادغام فرهنگ ها با هم را به نمایش می گذارد.

    رقص نور از برج ساحلی در جزیره

    جشنواره های ورزشی آنتالیا 

    آنتالیا شهر پر جنب و جوشی است و رویداد های بسیاری را در زمینه های ورزشی مانند بازی گلف، قایقرانی، فوتبال، فوتبال ساحلی، سافاری و کلی مسابقات و جشنواره های ورزشی جذاب را میزبانی می کند که هر ساله گردشگران زیادی برای تماشا این جشنواره از این شهر جذاب دیدن می کنند.

    تمرین ورزشکاران در زمین چمن برای مسابقات

    بهترین و با کیفیت ترین تورهای تفریحی در ترکیه را در تورهای ترکیه با آژانس هواپیمایی مهرپرواز تجربه کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW