021-88507190

افتتاح پنج پارک ملی جدید در تایلند

اخبار ش.مافی 11 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
طبق اعلام اداره گردشگری تایلند TAT پنج پارک ملی جدید در سراسر کشور تا پایان سال 2019 تکمیل می شود. هدف از این برنامه افزایش جنگل ها در کل کشور می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    افتتاح پنج پارک ملی جدید در تایلند

    طبق اعلام اداره گردشگری تایلند TAT پنج پارک ملی جدید در سراسر کشور تا پایان سال 2019 تکمیل می شود. هدف از این برنامه افزایش جنگل ها در کل کشور می باشد که طبق اعلام ها قرار است تا سال 2037، 55 درصد به کل جنگل های کشور اضافه شود. طبقه گفته های رییت گردشگری تایلند تحت سه دستورالعمل کلیدی انجام می شود که عبارتند از: 
    حفاظت از محیط زیست، تحقیق و توسعه گردشگری.
    در حال حاضر 133 پارک ملی در تایلند وجود دارد. اولین پارک ملی در سال 1969 افتتاح شده است.

    نمای زیبا از طبیعت بی نظیر تایلند

    پارک ملی Namtok Chet Sao Noi

     این پارک ملی در استان Saraburi قرار دارد مساحت این پارک حدود 41 کیلومتر مربع می باشد. این پارک ملی دارای یک آبشار زیبا و معروف است که گذشته جالبی دارد. نام این آبشار از داستان های محلی سرچشمه می گیرد.
    با سفر به تایلند این بهشت دیدنی را با ما تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای بانکوک، تور پوکت و کلیه خدمات گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    نمای آبشار پارک ملی Namtok Chet Sao Noi

    پارک ملی Khun Sathan

    پارک ملی Khun Sathan مساحت 404.52 کیلومتر مربع را در ولسوالی های Na Noi و Na Muen از استان نان در بر گرفته است. رشته کوه کوه Doi Phrae Mueang مرزهای بین استانهای Phrae و Nan را از هم جدا می کند در حالی که Doi Ku Sathan از سطح دریا 1،630 متر ارتفاع دارد.

    نمای جنگل و دریاچه پارک ملی Khun Sathan

    پارک ملی Mae Takhrai

    به عنوان 131 پارک ملی تایلند، پارک ملی Mae Takhrai به مساحت 356.66 کیلومتر مربع در San Kamphaeng ،Doi Saket و Mae On ولسوالی های استان چیانگ مای به همراه مناطق Ban Thi و Mueang از لمپون گنجانده شده است. این پارک به عنوان شاخه های اصلی رودخانه پینگ سرچشمه گرفته و منظره ای زیبا را به شما ارائه می دهد. آبشارها ، صخره ها و چشمه های آب گرم.

    نمای پارک ملی Mae Takhrai

    پارک ملی Sadet-Ko Phangan

    پارک ملی Than Sadet-Ko Phangan در Ko Phangan واقع شده است، یک جزیره در 100 کیلومتری ساحل سورات ثانی و مساحت 44.99 کیلومتر مربع را اشغال می کند. این پارک بیابان های جزیره را در دامنه کوه های ناهموار و شیب دار خود حفظ کرده است. Khao Ra بلندترین قله در ارتفاع 627 متر است.

    نمای زیبا از پارک و دریاچه  Sadet-Ko Phangan

    پارک ملی Doi Chong

    پارک ملی Doi چونگ مساحتی 346.18 کیلومتر مربع استان لمپون را در بر می گیرد. پارک مناطق کوهستانی و طیف وسیعی از جنگل های برگریز را ارائه می دهد. بالاترین نقطه ، دوجی جونگ 1،379 متر از سطح دریا بالاتر است.

    نمای بی نظیر از پارک ملی Doi Chong

    گردشگری تایلند پیشرفت چشمگیری در سال های اخیر داشته است و برای جذب بیشتر گردشگران برنامه های زیادی در نظر گرفته اند. بهترین تورهای تایلند را با مهرپرواز تجربه کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW