021-88507190

بهترین مراکز خرید سنگاپور

گردشگری م.مقیمی 14 آذر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین مراکز خرید سنگاپور از نکات مهمی است که قبل از سفر به سنگاپور برای خرید باید بدانید. در ادامه بهترین مراکز خرید ارزان سنگاپور را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در سنگاپور از کجا خرید کنیم؟

    جای تعجبی ندارد که در سنگاپور که تا این اندازه کشور مدرن و توریستی است، این همه مرکز خرید مدرن و جذاب وجود دارد. واقعیت این است که خرید کردن یکی از بهترین تفریحات توریستان در سنگاپور محسوب می شود و معمولا اکثر توریستان از خرید در سنگاپور استقبال می کنند. اگر شما هم مایلید که در سنگاپور سوغاتی یا لباس های زیبا بخرید، این مطلب را مطالعه کنید تا با بهترین مراکز خرید سنگاپور آشنا شوید. در ادامه می توانید با بزرگترین مرکز خرید سنگاپور، لوکس ترین مرکز خرید سنگاپور، ارزانترین مرکز خرید سنگاپور و بهترین مراکز خرید ارزان سنگاپور آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

    مرکز خرید مارینا اسکوئر سنگاپور

    مرکز خرید مارینا اسکوئر به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور گزینه ایده آلی برای تفریح و خرید است. این مرکز خرید به این دلیل محبوب شده است که تنوع فروشگاه ها و رستوران ها در آن زیاد است. اگر می خواهید که در میان فروشگاه های متنوع با اجناس متنوع گشت بزنید و در نهایت در یک رستوران خوب غذا بخورید و یک شب خوب را در یکی از مراکز خرید سنگاپور سپری کنید، پیشنهاد ما به شما این است که به مرکز خرید مارینا اسکوئر سنگاپور بروید. 

    مرکز خرید مارینا اسکوئر سنگاپور

    مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور

    مرکز خرید ایون اورچارد یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور برای خرید لباس های لوکس از برندهای لاکچری است. در این مرکز خرید می توانید از برندهایی مثل لوئی ویتون، دولچه گابانا، کارتیر و دیور خرید کنید. پس اگر به دنبال خرید لباس ارزان در سنگاپور هستید، مرکز خرید ایون اورچارد برای خرید شما گزینه مناسبی نیست. اما حتی در این صورت هم به شما توصیه می کنیم که از این مرکز خرید در سنگاپور دیدن کنید تا بتوانید از شعب چنین برندهای معروف و لوکسی دیدن کنید. چراکه دیدن ویترین های این فروشگاه ها و شعبه ها و دیدن محصولات آن ها به خودی خود تجربه بسیار جالبی است. 

    مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور

    مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

    مرکز خرید ویوو سیتی یکی از ارزانترین مراکز خرید سنگاپور است. اکثر مراکز خرید سنگاپور پر از فروشگاه ها و رستوران هایی هستند که قیمت اجناس و قیمت غذاها در آن ها بسیار زیاد است. اما خوبی مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور به این است که قیمت لباس ها و محصولات آن شما را از خرید نا امید نمی کنند. پس اگر به دنبال خرید لباس و سوغاتی ارزان در سنگاپور هستید، بهتر است که مستقیما راهی مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور شوید. 

    مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

    مرکز خرید نکس سنگاپور

    مرکز خرید نکس به عنوان بزرگترین مرکز خرید سنگاپور شناخته می شود. این مرکز خرید 7 طبقه هم برای خرید و هم برای تفریح و رستوران گردی گزینه مناسبی است. در این مرکز خرید انواع برندها مثل اچ اند ام و سفورا شعبه دارند. یک مورد جالب دیگر درباره مرکز خرید نکس سنگاپور این است که در آن یک محوطه بازی در طبقه بالایی وجود دارد که کودکان را سرگرم می کند. پس اگر می خواهید بدون حضور کودکتان در یک مرکز خرید گشت بزنید، بهتر است که به مرکز خرید نکس سنگاپور بروید و اجازه دهید که فرزندتان در مرکز تفریحی آن بازی کند تا خرید شما تمام شود.

    مرکز خرید نکس سنگاپور

    مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور

    مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور محبوبیتش را مدیون لوکیشن خوبش در سنگاپور است. این مرکز خرید از دید توریستان یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور است. خوبی این رستوران به این است که جدای از اینکه فروشگاه های متنوعی دارد، رستوران های خوبی نیز دارد. خوبی فروشگاه های مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور به این است که هم لباس های لوکس با قیمت های بالا در آن ها پیدا می شود و هم اینکه لباس های ارزان قیمت در آن ها برای فروش موجود است. پس به دنبال خرید هر مدل لباسی با هر سطح کیفیت و هر قیمتی که هستید، بهتر است که از این مرکز خرید خوب در سنگاپور دیدن کنید.

    مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور

    با توجه به مطالبی که گفته شد، شما ترجیح می دهید که از کدامیک از مراکز خرید این لیست دیدن کنید؟ به نظر شما کدام مرکز خرید در سنگاپور می تواند گزینه بهتری برای خرید شما باشد؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز تماس بگیرید. برای رزرو تور ارزان سنگاپور می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره سنگاپور بیشتر بخوانید:

    سفر به سنگاپور بهتر است یا تایلند؟

    اماکن بسیار زیبا ، جذاب ودیدنی تور سنگاپور

    نکات کاربردی برای سفر به سنگاپور

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW