021-88507190

با فرودگاه چانگی سنگاپور آشنا شوید

گردشگری م.مقیمی 30 خرداد ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در این مطلب شما را با بهترین فرودگاه جهان یعنی فرودگاه چانگی سنگاپور آشنا می کنیم و با آشنایی با این فرودگاه متوجه می شوید که کشور زیبای سنگاپور تا چه اندازه کشور پیشرفته ای است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فرودگاه چانگی سنگاپور

    ما امروز می خواهیم شما را با بهترین فرودگاه جهان یعنی فرودگاه چانگی سنگاپور آشنا کنیم و چند دانستنی جالب درباره فرودگاه چانگی سنگاپور به شما بگوییم. فرودگاهی که در تمیزترین کشور دنیا قرار گرفته است و با امکاناتی که دارد، می توان از آن به عنوان یک مرکز تفریحی یا حتی یک جاذبه گردشگری یاد کرد. با ما همراه باشید تا با هم بیشتر با فرودگاه چانگی سنگاپور آشنا شویم. با آشنایی با این فرودگاه متوجه می شوید که کشور زیبای سنگاپور تا چه اندازه کشور پیشرفته ای است و این را در می یابید که حتی فرودگاه این کشور هم با همه فرودگاه های دنیا متفاوت است.

    عکس فرودگاه چانگی سنگاپور

    عکس فرودگاه چانگی سنگاپور

    فرودگاه چانگی سنگاپور و باغ های زیبایش

    یکی از جالب ترین حقایقی که درباره فرودگاه چانگی سنگاپور وجود دارد، این است که این فرودگاه چندین و چند باغ دارد. باغ هایی که در ترمینال های مختلف این فرودگاه قرار گرفته اند و از میان آن ها باغ پروانه ها از بقیه محبوب تر شده است. این باغ پروانه های فرودگاه چانگی که در موردش صحبت می کنیم، باغی است که حدود هزار پروانه از 40 نوع و رنگ مختلف در آن زندگی می کنند. باغی که یک آبشار 6 متری را در خود جای داده است و زیباییش بی حد و اندازه است. در ضمن یک باغ کاکتوس نیز روی بام فرودگاه چانگی سنگاپور وجود دارد که اتفاقا یک کافه زیبا هم دارد و موسیقی زنده نیز در آن برگزار می شود. علاوه بر این ها، یک باغ گل آفتابگردان نیز در مجموعه فرودگاه سنگاپور ساخته شده است که زیباییش مثال زدنی است. یک باغ سرپوشیده به نام باغ ارکیده نیز در این فرودگاه تعبیه شده است که محیطش برای عکاسی عالی است. 

    فرودگاه چانگی سنگاپور و باغ های زیبایش

    فرودگاه چانگی سنگاپور و سرسره جالبش

    در فرودگاه چانگی سنگاپور یک سرسره ساخته شده است که بزرگترین سرسره موجود در کل فرودگاه های دنیا به حساب می آید. این سرسره که بلندترین و مرتفع ترین سرسره سنگاپور است، 12 متر ارتفاع دارد و هر کسی که سوار آن می شود، می تواند حرکت با سرعت 6 متر در ثانیه را تجربه کند. نکته جالبی که می خواهیم درباره سرسره فرودگاه چانگی سنگاپور به شما بگوییم، این است که هر نفر به ازای هر 10 دلفاری که در این فرودگاه خرج می کند، می تواند یک بار به رایگان سوار این سرسره شود. گفتنی است که یک سرسره دیگر هم در فرودگاه چانگی سنگاپور وجود دارد که ارتفاعش به اندازه یک و نیم طبقه است و استفاده از آن کاملا رایگان است. 

    فرودگاه چانگی سنگاپور و سرسره جالبش

    فرودگاه چانگی سنگاپور و تورهای رایگان آن

    اگر هر کسی مجبور باشد که بیش از 5.5 ساعت در فرودگاه چانگی سنگاپور معطل بماند، می تواند در یک تور تفریحی 2.5 ساعته کاملا رایگان برای گشت و گذار و تفریح در سنگاپور استفاده کند. در واقع در هر روز 5 بار، تور فرهنگی و تفریحی 2.5 ساعته و به صورت رایگان توسط مسئولین فرودگاه چانگی سنگاپور برای توریستان برگزار می شود که در طی آن توریستان می توانند از محله چاینا تاون (محله چینی ها)، محله لیتل ایندیا (محله هندی ها)، محله کامپونگ گلام (محله مسلمانان) و پارک مرلیون بازدید کنند. ضمن علاوه بر این تورهای فرهنگی، دو بار نیز در طول هر روز، تورهایی تحت عنوان تورهای رایگان گشت شهری توسط فرودگاه چانگی سنگاپور برگزار می شود که مخصوص بازدید از اماکن دیدنی سنگاپور مثل مارینا بی سندز، چرخ و فلک سنگاپور و باغ های خلیج سنگاپور برگزار می شوند و توریستان می توانند در صورت تمایل در این تورها نیز شرکت داشته باشند.

    فرودگاه چانگی سنگاپور و تورهای رایگانش

    فرودگاه چانگی سنگاپور و مراکز تفریحی آن

    یکی از خوبی های فرودگاه چانگی سنگاپور به این است که خودش امکانات تفریحی مثل استخر شنا و جکوزی دارد. در واقع یک هتل در ترمینال 1 فرودگاه سنگاپور وجود دارد که توریستان و مسافران می توانند با پرداخت هزینه مربوطه از استخر و جکوزی آن از ساعت 6 صبح تا نیمه شب استفاده کنند. با وجود همه امکانات تفریحی که در فرودگاه چانگی سنگاپور وجود دارد، می توان گفت که معطل ماندن در این فرودگاه اصلا کار سختی نیست و می تواند به اندازه تفریح در یک مرکز تفریحی مدرن و پیشرفته جالب و جذاب باشد.

    فرودگاه چانگی سنگاپور و درخت سوشیال

    در فوردگاه چانگی سنگاپور یک سازه درختی شکل به نام درخت سوشیال یا درخت اجتماعی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از دستگاه های عکاسی دور آن از خوئدتان عکس و ویدئو تهیه کنید و بعد آن عکس ها یا ویدئوها را روی 64 صفحه نمایشی که در فرودگاه چانگی وجود دارند، منتشر کنید. از همه جالب تر اینکه شما می توانید آن ها را در حافظه این درخت سوشیال ذخیره کنید و چند سال بعد که دوباره به سنگاپور برگشتید، آن ها را بازیابی کنید و دوباره خاطرات خودتان را مرور کنید. پس اگر شما هم عاشق عکاسی هستید، حتما در فرودگاه چانگی سنگاپور از دوربین های این سازه جالب استفاده کنید و حتما خاطرات خود را در بهترین فرودگاه جهان یعنی فرودگاه چانگی سنگاپور ماندگار کنید.

    فرودگاه چانگی سنگاپور و درخت سوشیال

    راستی شما تا به حال تجربه رفتن به فرودگاهی را داشته اید که به اندازه فرودگاه چانگی سنگاپور جذاب باشد؟ اگر به فرودگاه چانگی سنگاپور بروید، دوست دارید که از کدامیک از امکانات این فرودگاه پیشرفته و خارق العاده استفاده کنید؟ خوشحال می شویم که نظراتتان را با ما در میان بگذارید. برای رزرو تور سنگاپور تابستان 1400 و بررسی قیمت تور سنگاپور می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره سنگاپور بیشتر بخوانید:

    اماکن بسیار زیبا ، جذاب ودیدنی تور سنگاپور

    سفر به سنگاپور بهتر است یا تایلند؟

    راهنمای سفر به سنگاپور

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW