021-88507190

نکات کاربردی برای سفر به سنگاپور

گردشگری م.مقیمی 11 خرداد ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
نکات سفر به سنگاپور از موارد مهم در این سفر است. سنگاپور یک کشور جزیره ای زیبا و متنوع است که از زیباترین و تمیزترین کشورهای دنیا است. در این مطلب نکات سفر به سنگاپور را بررسی کرده ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نکات مهم برای سفر به سنگاپور کدامند؟

    سنگاپور یک کشور جزیره ای زیبا و متنوع است که در نزدیکی کشور مالزی واقع شده است. کشوری که از آن به عنوان یکی از زیباترین و البته یکی از تمیزترین کشورهای دنیا یاد می شود و زرق و برق تصاویر آن همیشه نظر توریستان را جلب می کند. در مورد سفر به این کشور جذاب و دوست داشتنی یک سری نکات مهم وجود دارد که هر توریستی باید از آن ها مطلع باشد. ما امروز می خواهیم این نکات سفر به سنگاپور را یک به یک برای شما عزیزان بیان کنیم. با ما همراه باشید.

    از اپلیکیشن گرب یا وسایل حمل و نقل عمومی سنگاپور استفاده کنید

    سنگاپور یک سیستم قطار سریع السیر به نام ام آر تی دارد که تردد با آن ها برای هر مسافری جذاب است. از آنجایی که شما هم احتمالا از این قطارهای سریع السیر در طول سفر استفاده می کنید، به شما توصیه می کنیم که در همان ابتدا یک کارت توریست سنگاپور خریداری کنید تا به شکل راحت تر و البته ارزانتری بتوانید از این قطارها استفاده کنید. در این صورت میتوانید با خرید یک کارت به ارزش 10 دلار سنگاپور به مدت یک روز، با خرید یک کارت به ارز 16 دلار به مدت 2 روز و با خرید یک کارت به ارزش 20 دلار به مدت سه روز از سیستم حمل و نقل عموومی سنگاپور استفاده کنید. توصیه بعدیمان به شما این است که اگر احیانا در سنگاپور خواستید از تاکسی برای تردد در شهر استفاده کنید، از اپلیکیشن گرب برای گرفتن تاکسی استفاده کنید تا کرایه تاکسی برایتان ارزان تر تمام شود.

    از اپلیکیشن گرب یا وسایل حمل و نقل عمومی سنگاپور استفاده کنید

    از چشیدن طعم لذیذ غذاهای ارزان سنگاپور لذت ببرید

    یادتان باشد که شما در سنگاپور مجبور نیستید که حتما به رستوران گران و لوکسی مثل رستوران میشلین استار بروید تا غذای خوشمزه ای نصیبتان بشود. بلکه می توانید با مراجعه به منطقه چینی های سنگاپور یا مارینا بی از اغذیه فروشی هایی غذایتان را سفارش دهید که غذاهایشان در عین اینکه طعم معرکه ای دارند، قیمت بسیار مناسبی دارند. با این اوصاف بهتر است که در سنگاپور قیمت پایین را دلیل بر بد بودن یا بی کیفیت بودن یک غذا ندانید و از خودتان فرصت چشیدن طعم غذاهای لذیذ و البته ارزان سنگاپور را نگیرید.

    از چشیدن طعم لذیذ غذاهای ارزان سنگاپور لذت ببرید

    صبح زود به باغ های خلیج سنگاپور بروید

    سنگاپور یک جاذبه توریستی بسیار معروف به نام باغ های خلیج سنگاپور دارد که در بیشتر ساعت های روز شلوغ است. اگر از ما می پرسید، ما به شما می گوییم که اگر می خواهید از گنبد گل و جنگل ابر این باغ ها بازدید داشته باشید، حدود 15 دقیقه زودتر از ساعت 9 صبح که این اماکن دیدنی به روی عموم باز می شوند، در محل آن ها حضور پیدا کنید تا جزء اولین نفراتی باشید که بلیط ورودی آن ها را خریداری می کنید. در این صورت راحت تر می توانید بدون انتظار در صف بلیط خود را ردیافت کنید و در آرامش بیشتر میتوانید از آن ها دیدن کنید و در نهایت عکس های یادگاری بهتری هم می توانید بگیرید. لازم به ذکر است که بلیط ورودی این جاذبه توریستی 28 دلار سنگاپور است.

    صبح زود به باغ های خلیج سنگاپور بروید

    در سنگاپور از آب شیر برای نوشیدن استفاده کنید

    بر عکس خیلی از کشورهای آسیایی، آب شیر سنگاپور کاملا ایمن است و برای آشامیدن کاملا مناسب است. پس با این حساب نیازی نیست که در سنگاپور پولتان را بابت خرید آب معدنی بدهید و می توانید با همراه داشتن یک بطری آب که قابل پر شدن باشد، به مقدار زیادی در هزینه هایتان برای سفر به سنگاپور صرفه جویی کنید. پس بهتر است که همین حالا بطری آب خود را در چمدانتان قرار دهید تا آن را جا نگذارید.

    بین ساعت 5 بعد از ظهر تا 9 شب به کافه های سنگاپور بروید

    یکی از نکاتی که باید برای سفر به سنگاپور از آن مطلع باشید، این است که قیمت نوشیدنی در این کشور به شدت بالاست. اما از ساعت 5 بعد از ظهر تا 9 شب، قیمت نوشیدنی ها در کافه های سنگاپور تخفیف می خورد و شما می توانید با مراجعه به کافه ها در این ساعت ها در هزینه تفریحاتتان در سنگاپور صرفه جویی داشته باشید.

    در سنگاپور نیازی به دادن انعام وجود ندارد

    در سنگاپور خدمه رستوران ها، کافه ها و هتل ها از توریستان انتظار این را ندارند که به آن ها انعامی داده شود. پس بهتر است که خودتان را در این باره معذب نکنید و تنها در صورتی که خودتان دوست داشتید و از سرویس و خدمات واقعا لذت بردید، به خدمه مورد نظرتان انعام دهید.

    فقط لباس های نخی خود را به سنگاپور بروید

    سنگاپور در کل سال آب و هوای گرم و مرطوبی دارد و در خیلی از وقت ها دمای هوای آن بیشتر از 30 درجه سانتیگراد است. ضمن اینکه در وسط زمستان و آن هم در هنگام شب، به ندرت پیش می آید که دمای هوای سنگاپور از حدود 20 درجه سانتیگراد کمتر شود. این یعنی شما در طول سفر به سنگاپور فقط به لباس های خنک و البته یک بارانی نیاز پیدا می کنید. چراکه با اینکه هوای سنگاپور گرم است، اما امکان بارش باران های ناگهانی در آن وجود دارد و مسلما شما باید برای این باران ها آماده باشید.

    امیدواریم که با دانستن این نکات کاربردی برای سفر به سنگاپور سفر خوب، آرام، لذت بخش و به یادماندنی را به مقصد این جزیره زیبا، تمیز و دیدنی تجربه کنید. برای رزرو تور ارزان سنگاپور می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره سنگاپور بیشتر بخوانید:

    راهنمای سفر به سنگاپور

    سفر به سنگاپور بهتر است یا تایلند؟

    با شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز آشنا شوید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW