021-88507190

آمار محبوب ترین مقاصد گردشگری در پایان تابستان 2019

اخبار ش.مافی 30 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پر بازید ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری 

    با توجه به آمار سازمان جهانی گردشگری که در اواخر ماه آگوست منتشر شد، سال گذشته ورودی گردشگران در سطح بین المللی 5% رشد داشته است و به دو میلیارد گردشگر رسیده است. همچنین درآمد گردشگری به 1.7 تریلیون دلار افزایش یافته است که این آمار حدود 4% می باشد. در سال 2019 فرانسه باتوجه به ورودی های بین المللی همچنان محبوب ترین مقصد گردشگری می باشد. با هم پنج تا از محبوب ترین مقاصد با توجه به ورودی گردشگران بررسی می کنیم.

    نمای نقشه جهان و گردشگر

    1.4 میلیارد گردشگر بین المللی 

    در سال 2018 1.4 میلیارد نفر وارد کشور های مختلف شدند که برای اقامت توریستی نبوده در سال 2019 5.4% افزایش داشته است. دبیرکل سازمان گردشگری جهان با توجه به این گزارش گفت: " با چنین رشدی ما باید مسئولیت خود را بر عهده بگیریم تا از اثرات سوء گردشگری خودداری کنیم." کشور ها و مشاغل باید با در نظر گرفتن توسعه پایدار در زمنیه گردشگری، سازگار شوند تا در عرصه رقابت باقی بمانند.
    سفری عالی را با مهرپرواز تجربه کنید بهترین تورهای لحظه آخری را با مهرپرواز تجربه کنید.

    نما بالا از یک ساحل محبوب گردشگران

    رشد 7% برای آفریقا و آسیا 

    اگر قاره کهن آسیا، جایگاه اول خود را به عنوان یک مقصد توریستی محبوب حفظ کند، با 710 میلیون گردشگر یکی از پربازدید ترین قاره ها می باشد. کشور های آسیایی و آفریقایی جدید با محبوبیت کمتر در سال های گذشته، مقصد های محبوبی با رشد 7% در این دو قاره هستند. منطقه آسیا اوقیانوسیه 348 میلیون گردشگر بین المللی دارد. بیشترین کشورها در ثبت گردشگر در قاره آسیا هند و سریلانکا هستند که بیشترین افزایش ورودی را دارند. آفریقا نیز 67 میلیون گردشگر خارجی جذب کرده است مخصوصا در کشور های شمالی، تونس و مراکش این ورودی بیشتر می باشد.

    بومیان آفریقا با پوشش و آرایش خاص آفریقا

    214 میلیارد دلار برای ایالات متحده

    در حالی که فرانسه بیشترین گردشگر بین المللی را در اختیار دارد، ایالات متحده بیشترین درآمد را کسب کرده است. آنها 214 میلیارد دلار یا 194 میلیارد یورو درآمد کسب کرده اند در حالی که فرانسه تنها 67 میلیارد دلار کسب کرده است. اما اگر برای هر بازدید کننده ارقام را بررسی کنیم، کشور لوکزامبورگ از صنعت گردشگران درآمد بهتری کسب می کند که هر گردشگر خارجی حدود 4900 دلار یا 4450 یورو برای این کشور به ارمغان می آورد.

    تماشا طبیعت و صخره ها

    چینی ها بزرگترین هزینه کننده ها

    هزنیه تجمعی گردشگران چینی بیش از 277 میلیارد دلار یا 250 میلیارد یورو بوده است. این هزینه یک پنجم کل هزنیه های گردشگری بین المللی بوده است. بیشترین ورودی های کشور چین، گردشگران ایالات متحده و آلمان بوده اند.

    تفریحات گردشگران چینی

    48٪ از گردشگران، اروپایی هستند

    از هر دو گردشگر بین المللی مقصد یکی اروپا بوده است. سفر به اروپا با معافیت ویزا تسهیل می شود. در حالی که اروپایی ها مایل به ترک کشور خود هستند، قاره خود را کمتر از قاره های دیگه کشور خود را ترک می کنند. و بیشتر در داخل خود اروپا به گردشگر می پردازند. از هر پنج نفر گردشگر اروپایی چهار نفر آن ها سفر به خود اروپا را ترجیح می دهند.

    گردشگران در سواحل اروپا

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و مسافرتی در زمینه تورها گردشگری (تورهای داخلی، تورهای خارجی)، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل های خارجی و داخلی، ویزا شینگن و.... در خدمت شما مسافران و همراهان گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW