021-88507190

عجیب ترین هتل های کانادا که با همه هتل های جهان متفاوت هستند!

گردشگری م.مقیمی 21 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کانادا سرزمین پهناوریست که لوکیشن های بسیار زیبایی دارد که اقامت در هر کدامشان جذابیت های خاص خودش را دارد. گذشته از این لوکیشن های زیبا، اقامت در کانادا از یک جهت دیگر نیز می تواند تجربه خاصی برایتان باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عجیب ترین هتل های کانادا

    کانادا سرزمین پهناوریست که لوکیشن های بسیار زیبایی دارد که اقامت در هر کدامشان جذابیت های خاص خودش را دارد. گذشته از این لوکیشن های زیبا، اقامت در کانادا از یک جهت دیگر نیز می تواند تجربه خاصی برایتان باشد. در واقع یک سری هتل های متفاوت در کانادا ساخته شده است که عنوان عجیب ترین هتل های کانادا را از آن خود کرده اند و به واقع با همه هتل های جهان متفاوت هستند. به خاطر وجود همین لوکیشن های متفاوت و همین هتل های عجیب در کانادا است که می گویند اگر به دنبال کسب تجربه های جدید هستید و دلتان می خواهد که چند شبی را متفاوت با همه شب های زندگیتان سپری کنید، باید به کانادا سفر کنید! شما هم می توانید با سفر به کانادا در یکی از عجیب ترین هتل های کانادا اقامت کنید و تجربه ای کسب کنید که با هر بار به یادآوریش لبخند مهمان صورتتان شود! با ما همراه باشید تا شما را با عجیب ترین هتل های کانادا که با همه هتل های جهان متفاوت هستند، آشنا کنیم. 

    هتل دو گلس- کبک

    هتل دو گلس هتلی است که تماما از 500 تن یخ و 30،000 تن برف درست شده است. در واقع از سازه گرفته تا ساختمان و همین طور مبلمان داخل آن یخی هستند! این هتل یخی در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز شهر کبک واقع شده است و 44 اتاق زیبا و یخی را در خود جای داده است و مجسمه های کریستالی یخی داخل آن به قدری زیبا هستند که مطمئنا با دیدنشان، نفس شما هم در سینه حبس خواهد شد!

    هتل دو گلس- کبک

    هتل فری اسپریت اسفیرز- کوالیکوم بیچ

    این هتل از یک سری اتاق کره ای شکل تشکیل شده است که در میان جنگل معلق مانده اند! با اقامت در این هتل می توانید تجربه متفاوتی از کمپ زدن در طبیعت کسب کنید. این کره های دایره ای به گونه ای طراحی شده اند که با اقامت در آن ها می توانید آرامش کسب کنید و برای چند روز غرق در طبیعت زیبای کوالیکوم بیچ کانادا شوید.

    هتل فری اسپریت اسفیرز- کوالیکوم بیچ

    هتل کلیوکوت وایلدرنس ریزورت- توفینو

    هتل کلوکوت وایلدرنس ریزورت به گونه ای طراحی شده است که با اقامت در آن می توانید هم احساس چادر زدن در طبیعت را داشته باشید و هم اینکه از امکانات یک هتل 5 ستاره بهره ببرید. این هتل دارای چادرهای بزرگ و مبله شده ای است که در آن مبلمان آنتیک و بسیار زیبایی وجود دارد. گذشته از اینکه این هتل اقامتی سرشار از آرامش را برای مهمانانش رقم می زند، به گونه ای طراحی شده است که کوچکترین خللی به نظم طبیعی طبیعت وارد نمی کند.

    هتل کلیوکوت وایلدرنس ریزورت- توفینو

    هتل فانتاسی لند- ادمونتون

    این هتل یکی از عجیب ترین هتل های کانادا است و دلیل عجیب بودنش هم این است که در آن اتاق های متعددی وجود دارد که هر کدامشان تم خودشان را دارند. هر کدام از اتاق های این هتل به سبک یک کشور ساخته شده اند. برای مثال ممکن است که یکی از اتاق ها به سبک خانه های جزایر پلینزی باشد و اتاق کناریش به سبک عربی دیزاین شده باشد. این هتل از آن هتل هایی است که برای اقامت خانواده ها علی الخصوص برای اقامت به همراه کودکان مناسب هستند.

    هتل فانتاسی لند- ادمونتون

    هتل فلورا بورا فارست لدجینگ- دریاچه کریستوفر

    این هتل از چندین چادر پوستی تشکیل شده است که به شکل دایره هستند. جالب است که بدانید در گذشته عشایر اروپایی از چنین چادرهایی استفاده می کرده اند.هر کدام از این چادرهای پوستی به طور کامل تجهیز شده اند و چشم انداز بی نظیری به دریاچه کریستوفر و جنگل های اطراف آن دارند.

    هتل-فلورا-بورا-فارست-لدجینگ--دریاچه-کریستوفر

    هتل گلدستون- تورنتو

    این هتل 37 اتاق مهمان را در خود جای داده است که هر کدامشان توسط یک هنرمند مشهور دیزاین شده اند. این هتل 3 گالری هنری هم دارد که در سال میزبان 70 نمایشگاه هنری هستند. به هر حال اگر اهل هنر هستید و دلتان می خواهد که چند شب را در یک فضای کاملا هنری سپری کنید، اقامت در هتل گلدستون تورنتو برای شما جذاب خواهد بود.

    هتل گلدستون- تورنتو

    اوتاوا جیل هاستل- اوتاوا

    این هتل در گذشته یک زندان بوده است و مجرم ها در آن اقامت می کرده اند! اما امروزه به هتلی تبدیل شده است که آن دسته از توریستانی که اهل ماجراجویی هستند، از اقامت در آن استقبال می کنند. در هتل اوتاوا جیل می توانید در یک سلول زندان واقعی اقامت کنید و اطلاعات جالبی در مورد تاریخ 150 سال پیش این ساختمان کسب کنید و تجربه اقامت در یکی از عجیب ترین هتل های کانادا را داشته باشید.

    اوتاوا جیل هاستل- اوتاوا

    هتل ریدجبک لودج- کینگستون

    این هتل عجیب در کنادا از چند گنبد چند وجهی تشکیل شده است که مهمانان می توانند در هر کدام از آن ها اقامت کنند. هر کدام از اتاق های گنبدی شکل به خوبی تجهیز شده اند و مبلمان خاصی دارند و یک جکوزی ژاپنی را هم در خود جای داده اند. این گنبدها 2 تا 6 نفره هستند و تجربه اقامت در آن ها تجربه ای به یادماندنی است.

    هتل ریدجبک لودج- کینگستون

    هتل توندرا لودج- چرچیل

    این هتل یک هتل متحرک است که به شکل واگن واگن ساخته شده است و مهمانانش برای تماشای خرس ها در آن اقامت می کنند. این هتل متحرک پنجره هایی دارد که مهمانان می توانند با کمک آن ها خرس ها را به خوبی ببینند. به هر حال اگر شما هم از خرس ها نمی ترسید و دلتان می خواهد که در این هتل متحرک به عنوان یکی از عجیب ترین هتل های کانادا اقامت داشته باشید، می توانید از همین الان نسبت به اخذ ویزای کانادا خود اقدام کنید.

    هتل-توندرا-لودج--چرچیل

    آکواریوم ونکوور- ونکوور

    اگرچه آکواریوم ونکوور یک هتل نیست، اما به این خاطر نام آن را در لیست عجیب ترین هتل های کانادا ذکر کرده ایم که آخر شب وقتی که آکواریوم تعطیل می شود، امکان اقامت در آن برای توریستان فراهم می شود. به هر حال شما هم می توانید با سفر به کانادا یک شب فراموش نشدنی را در آکواریوم ونکوور سپری کنید و تجربه های جدیدی مثل بازدید از آزمایشگاه دریایی و بی مهرگان مجموعه آکواریوم ونکوور را کسب کنید و در نهایت بر روی تشکچه هایی که میان آکواریوم ونکوور برایتان تعبیه می شود، با تماشای کوسه های غول پیکر آکواریوم به خواب بروید. مطمئنا اقامت در آکواریوم تجربه ای است که تا عمر دارید فراموشش نخواهید کرد!
    برای اخذ ویزای کانادا و رزرو تور کانادا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    آکواریوم ونکوور- -ونکوور

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW