021-88507190

محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان در سال 2019

اخبار ش.مافی 08 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جهان همچون صدفی می باشد که که ما به آن خانه می گوییم و دارای بیش از هزاران مکان زیبا به عنوان مرواریدهای گران بها است. این مروارید های گران بها در سرتاسر جهان را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بازدید از بهترین مقاصد گردشگری در سال 

    روز های پایانی سال 2019 را سپری می کنیم. این سال میلادی هم گذشت امیدواریم به بهترین شکل ممکن این سال را سپری کرده باشید. جهان همچون صدفی می باشد که که ما به آن خانه می گوییم دارای بیش از هزاران مکان زیبا به عنوان مرواریدهای گرانبها است. همیشه فرصت برای سفر به جایی حتی یک بار در طول زندگی خود بسیار عالی است تا کاملاً از آنچه دنیا ارائه کرده است قدردانی کنید.
    همه ما مقصد های مختلف زیادی در سراسر جهان برای انتخاب خود داریم و می توان برای محدود کردن گزینه های شما چالش برانگیز باشد. با هم محبوب ترین مقاصد گردشگری 2019 را بررسی می کنیم شاید در سال جدید یکی از مقصد های شما عزیزان باشد.

    محبوب ترین مقاصد گردشگری اسل 2019

    کوئینزلند صخره بزرگ مانع و سد بزرگ مرجانی

    صخره بزرگ مانع یکی از بزرگ ترین صخره ی مرجانی جهان می باشد که در ساحل کوئینزلند در شمال شرقی استرالیا واقع شده است. این صخره به زیبایی در یک خط 233 کیلومتری امتداد یافته است و دارای 900 جزیره و 2900 صخره کوچک تر می باشد این صخره در یک زیبایی شگفت انگیز غرق شده است. این صخره محل زندگی تعداد بیشماری از آبزیان است شما می توانید در سفر خود به استرالیا با این آبزیان شنا کنید. این مجموعه با هزاران صخره، بیش از 600 نوع مرجان سخت و نرم ساخته شده است، این یکی از دلهره آور ترین مقاصد جهان است.

    سد بزرگ مرجانی استرالیا

    بازدید از کاستاریکا

    اگر دوست دارید با طبیعت ارتباط برقرار کنید، این کشور با مناظر طبیعی از جنگلهای بارانی سرسبز گرفته تا سواحل پراکنده گرفته تا آتشفشانهای باشکوه، می تواند یک مقصد عالی برای شما باشد. در کل آمریکای مرکزی انتخاب عالی برای سفر است. از تخته موج سواری گرفته تا تشک یوگا، فعالیت در اینجا بی پایان است.
    در پیاده روی شرکت کنید و در پارک ملی مانوئل آنتونیو حیوانات وحشی جذاب مانند پرندگان، ایگواناها، میمون ها و کاهل ها را پیدا کنید. از خورشید لذت ببرید و در ساحل حمام کنید. در غارهای پر از خفاش فرو بروید یا به قله های آتشفشانی صعود کنید. آیا نیاز به دلایل بیشتری دارم که چرا یکی از بهترین نقاط تعطیلات در جهان است؟ این کشور ماجراجویی کاملی را به شما ارائه می دهد.

    طبیعت زیبا کاستاریکا

    ماچو پیچو

    آیا تا به حال خود به پرو سفر کرده اید؟! باید از این فرصت استفاده کنید که شاهد معروف ترین مکان باستانی در این قاره باشید. ارگ اینکان یکی از دیدنی ترین جاذبه این مکان می باشد که نفس شما را می گیرد. این یک شهر باستانی است که تا قرن پیش عملا یک نقطه فراموش شده بود. این مجموعه میراث فرهنگی یونسکو نیز می باشد و امسال به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است.

    ماچو پیچو پرو

    پوکت، تایلند

    تایلند این روز ها به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است و امسال هم جز پر بازدید ترین مقاصد تایلند شهر زیبا و ساحلی پوکت می باشد. سواحل فیروزه ای پوشیده در شن های سفید و طلایی، طبیعت زیبا و بکر، تفریحات هیجان انیگز، رستوران ها و کافه ها، بازار های محلی و.... همه و همه باعث شده تا این جزیره به یکی از مقاصد محبوب میان گردشگران در سال 2019 تبدیل شود.

    تاهیتی فرانسه

    قله های آتشفشانی، تالاب های آبی، سواحل نرم پودری با نخلستان های سرسبز و سایر شگفتی های طبیعی شگفت انگیز مانند آبشارها، سواحل آرام، این کشور را تبدیل به یکی از مقاصد محبوب کرده است. با تاریخ و فرهنگ تاهیتی در موزه های جالب آن آشنا شوید. خود را مهمان غذاهای عجیب و غریب محلی کنید. این فقط چند مورد برای شروع عشق ورزیدن به این مکان است!
    چنانچه مسافر تورهای تایلند هستید، حتما از پوکت بهشت روی زمین بازید نمایید.

    سواحل زیبا پوکت

    مالدیو 

    این مکان احتمالاً تجملات بی نظیری برای ارائه به افرادی که مشتاق یک سفر عاشقانه هستند دارد. این کشور زیبا در اقیانوس هند واقع شده است، آب های فیروزه ای و طبیعت زیبا این کشور را تبدیل به یک بهشت روی زمین کرده است. البته این یک سفر گران می باشد ولی ارزش یک بار سفر را دارد و یک خاطره فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند. 

    سواحل زیبا مالدیو

    ریودوژانیرو

    آمریکای جنوبی با طبیعت بی نظیرش همیشه یک انتخاب عالی برای سفر می باشد. شما سفر شگفت انگیزی را می توانید در جزیره ریو تجربه کنید. با مجسمه ی معروف مسیح عکس بگیرید. در طبیعت و سواحل بی نظیر آن به گشت گذار بپردازید. این اولین سالی نیست که این جزیره به عنوان یک مقصد محبوب میان گردشگران انتخاب شده است.

    ریو برزیل

    سانتورینی، یونان

    این جزیره یکی از زیباترین و بهشتی ترین نقاط روی زمین است. سواحل نیل گون آن همچون نگینی در شهر سفید می درخشد و غروب خورشید را زیباتر از چیزی که هست به نمایش می گذارد. درک این موضوع که چرا این مقصد یونان یکی از بهترین نقاط تعطیلات در جهان است اصلا سخت نیست. گذشته از فضای شبانه نفیس آن، ویرانه های باستانی و بازدید از طبیعت زیبا آن این مقصد را میان گردشگران بسیار محبوب کرده است. 
    چنانچه مسافر تورهای اروپا در تعطیلات ژانویه 2020 هستین از یونان و جزایر زیبا آن بازدید نمایید.

    سنتورینی یونان

    روم 

    خود را مهمان غذاهای خوشمزه (خانه پیتزا، پاستا و ژلاتو خوب)، قهوه و نوشیدنی ها بی نظیر آن کنید. با هنر و تاریخ غنی این شهر آشنا شوید. بازدید از خرابه های باستانی روم، پانتئون و کولوسئوم به قطعات جدیدتر در گالریا بورگسه را اصلا نباید فراموش کنید. همچنین در خیابان های شهر قدم بزنید و از معماری مجزا آن و چشمه های پر زرق و برق لذت ببرید. این شهر گسترده جهان همچنین دسترسی آسان به مقصد دیگر اروپا را نیز فراهم می کند. فرصتی برای دیدن باسیلای باشکوه سنت پیتر و کلیسای سیستین که در آن شاهکارهایی همچون نقاشی های دیواری میکل آنژ در شهر نزدیک شهر واتیکان قرار دارد، ببینید.
    شما می توانید با تورهای ایتالیا مهرپرواز یک سفر خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

    روم

    پاریس

    برای نتیجه گیری 10 مقصد برتر جهانگردی جهان، پاریس احتمالاً بهترین مکان را در اختیار شما قرار داده است. این شهر به دلیل هنر، تاریخ و فرهنگ شناخته می شود واقعاً نقطه اوج گردشگری می باشد. این شهر به عنوان یک مرکز جهانی برای هنر، مد و حتی gastronomy شناخته می شود. کافه های بی نظیری در نزدیکی مکان های دیدنی مشهور مانند برج ایفل و کلیسای جامع گوتیک نوتردام، پیدا خواهید کرد. پاریس همچنین خانه موزه های لوور و رستوران های با ستاره میشلن است که هر رشته هنری ممکن است آن را به عنوان یک مقصد گردشگری عالی در جهان توصیف کند. همچنین در این شهر، در طول سال میزبان چندین جشنواره سرگرم کننده است. پاریس بهشتی تکرار نشدنی برای سفر می باشد.
    شما همین حالا می توانید با تورهای فرانسه مهرپرواز سفر خاطره انگیزی به پاریس داشته باشید.

    پاریس فرانسه

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW