021-88507190

ویروس کرونا باعث لغو تمامی سفرهای ورودی و خروجی به چین شد

اخبار ش.مافی 12 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با گسترش روزافزون ویروس کرونا در چین و قرنطینه ی بسیاری از شهرهای این کشور، تمامی پرواز های ورودی و خروجی به این کشور بسته شد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

     تمامی ورودی و خروجی های کشور چین به خاطر ویروس کرونا بسته شد

    با گسترش روزافزون ویروس کرونا در چین و قرنطینه ی بسیاری از شهر های این کشور، تمامی پرواز های ورودی و خروجی به این کشور بسته شد. 
    بسیاری از کشور ها از جمله کشور ایران، برای کنترل و جلوگیری از گسترش و ورود این ویروس به کشورهایشان، تمام پروازهای ورودی و خروجی را بسته اند. تاکنون ۵۰۰ نفر به این ویروس مبتلا شده اند و 17 نفر، جان خود را از دست داده اند. همچنین مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در خارج از چین نیز گزارش شده است. اکثر کشورها در سراسر جهان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مسافرانی که مشکوک به ابتلا می باشند را بررسی خواهند کرد. 
    ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌هاست که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس می باشد. مهم ترین نشانه های ویروس کرونا، تب، سرفه، تنگی نفس و نفس نفس می باشد. بنابر گزارش هایی که شده است، منبع این ویروس از خفاش بوده است. البته بعضی از گزارش ها حاکی از آن می باشد که منبع این ویروس ممکن است مارهای «کبرا» یا «کریت» چینی نیز باشد. مار سمی «کریت» بیشتر در بخش های جنوبی چین و جنوب شرقی آسیا پیدا می شود. ویروس کرونا در بدن این حیوان تغییر ژنتیکی پیدا می کنند و می توانند به انسان منتقل شده و در بدن انسان نیز تکثیر شود.
    گسترش این بیماری در کشور چین باعث شده که جشن ها و رویداد های مهم نیز در این کشور لغو شود. مهم ترین رویداد که لغو شد می توان به جشن سال نو چینی اشاره کرد.
    این ویروس از طریق هوا سرایت می کند و حتی از طریق پرندگان نیز می تواند شیوع پیدا کند. هنوز درمان قطعی برای این بیماری یافت نشده است. بهتر است نکات مهم و ایمنی را در سفرهای خود به اقصی نقاط جهان رعایت نمایید تا در سفر خود دچار مشکل نشوید.

    ویروس کرونا و لغو سفر به چین

    اگر تمایل به سفر دارید، می توانید از تورهای خارجی مهرپرواز استفاده نمایید. همچنین آژانس هواپیمایی مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، خرید تور چین، رزرو هتل و بلیط هواپیما چین در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW