021-88507190

پروازهای ماهان به مقصد کشور های تایلند و مالزی لغو شد

اخبار ش.مافی 22 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
طبق آخرین اخبار و اطلاعیه شرکت هواپیمایی ماهان، به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور کلیه پرواز ها به مقصد کشور تایلند و مالزی به صورت تعلیق در آمده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اعلام لغو پروازهای هواپیمایی ماهان به کشور های تایلند و مالزی

    با شیوع ویروس کرونا در کشور و همه گیر شدن این ویروس در اقصی نقاط ایران، اکثر مرز های هوایی و زمینی، به روی ایران بسته شده است. خیلی از کشورهای همسایه در روزهای اول شیوع این ویروس در ایران، مرز های زمینی و هوایی خود را بستند. این روز ها خبر ها حاکی از قرنطینه ی ایران از سوی تمام دنیا به گوش می رسد و هر روز خبر لغو پرواز ها از مبدا ایران به مقصد دیگر کشورها، فراگیر شده است.
    طبق آخرین اخبار و اطلاعیه شرکت هواپیمایی ماهان، وزارت بهداشت و سفارت تایلند، صدور ویزا برای اتباع ایرانی را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد. براساس این اطلاعیه کلیه پرواز های ماهان به شهر بانکوک تا اوسط آوریل (فروردین ماه)، به صورت تعلیق درآمده است و فقط جهت بازگرداندن مسافران به ایران از بانکوک به تهران انجام خواهد شد. 
    همچنین طبق اطلاعیه وزرات بهداشت کشور مالزی، به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران، ورود مسافران ایرانی که 14 روز قبل از سفرشان به مالزی در شهر های تهران، قم و گیلان حضور داشته اند، اجازه ورود به کشور مالزی را نخواهند داشت. البته افرادی که گذرنامه کشور مالزی، اقامت دائم و ویزای دانشجویی این کشور را دارند، ورود آن ها بلامانع می باشد. همچنین پرواز های شرکت هواپیمایی ماهان به مالزی صرفا جهت بازگرداندن مسافران از کشور مالزی به تهران انجام خواهد شد و تا اطلاع ثانویه کلیه پرواز ها به مقصد تایلند و مالزی به صورت تعلیق در آمده است. 

    لغو پروازهای هواپیمایی ماهان

    آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، تور خارجی، بلیط هواپیما، تور تایلند، تور مالزی و... در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    شما همچنین می توانید برای اطلاع از دیگر اخبار گردشگری در مورد ویروس کرونا، به صفحات زیر مراجعه نمایید:

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW