021-88507190

آیا مالزی برای تحصیل خوب است؟

اخبار م.مقیمی 27 مرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم در حال برنامه ریزی برای تحصیل در یک کشور خارجی هستید و می خواهید بدانید که آیا مالزی برای تحصیل خوب است یا نه، این مطلب را بخوانید. ما در ادامه مزایای تحصیل در مالزی را بررسی می کنیم و حقایقی درباره آن را به شما می گوییم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آیا تحصیل در مالزی خوب است یا خیر؟

    اگر شما هم در حال برنامه ریزی برای تحصیل در یک کشور خارجی هستید و می خواهید بدانید که آیا مالزی برای تحصیل خوب است یا نه، این مطلب را بخوانید. ما در ادامه مزایای تحصیل در مالزی را بررسی می کنیم و حقایقی درباره آن را به شما می گوییم. خواندن این مطلب می تواند به شما کمک کند تا بیشتر با فضای این کشور و تحصیل در آن آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

    پیشرفت سریع و باورنکردنی دانشگاه های مالزی

    با اینکه دانشگاه های مالزی به اندازه سنگاپور، هنگ کنگ، چین یا سنگاپور پیشرفته نیستند. اما به سرعت در حال ارتقا هستند و روز به روز در حال رشد هستند. نکته دیگر اینکه بعضی از دانشگاه های مالزی رتبه های خوبی را به خودشان اختصاص داده اند. برای مثال دانشگاه مالایا در کوالالامپور عنوان صد و شصت و هفتمین دانشگاه برتر دنیا را به خودش اختصاص داده است و این عناوین باعث شده اند که سال به سال دانشجویان خارجی بیشتری جذب تحصیل در مالزی شوند. 

    هرآنچه که در سفر به مالزی باید بدانید

    بدون دانلود این اپلیکیشن ها به مالزی سفر نکنید!

    برای سفر به مالزی چقدر پول ببریم؟

    نباید های سفر به مالزی

    پیشرفت سریع و باورنکردنی دانشگاه های مالزی

    برج های دوقلو های پتروناس

    امکان گرفتن مدرک کشورهای دیگر در مالزی

    نکته دیگری که باعث محبوبیت تحصیل در مالزی بین دانشجویان خارجی شده، این است که امکان گرفتن مدرک دانشگاه های معتبری از آمریکا، انگلیس و استرالیا در مالزی وجود دارد. در واقع یک سری از دانشگاه های معتبر خارجی و علی الخصوص استرالیایی و انگلیسی، در مالزی شعبه دارند. این بدین معنی است که شما می توانید با تحصیل در آن دانشگاه ها در مالزی، مدرک آن کشورهای پیشرفته را دریافت کنید. مثلا می توانید با رفتن به دانشگاه استرالیایی موناش در مالزی و یا دانشگاه انگلیسی نوتینگهام در مالزی یک مدرک بسیار معتبر از این دانشگاه ها دریافت کنید. لازم به ذکر است که این دانشگاه ها جزء 100 دانشگاه برتر دنیا هستند و مسلما مدرک آن ها خیلی معتبر است.

    پایین بودن هزینه تحصیل در کشور مالزی

    گفتنی است که شما می توانید در دانشگاه های خوبی که در موردشان صحبت کردیم، با هزینه مناسب تحصیل کنید. مثلا اگر شهریه تحصیل در مالزی در دانشگاه نوتینگهام در انگلیس حدود 13،000 یورو باشد، می توانید با نصف آن هزینه در دانشگاه نوتینگهام مالزی در همان رشته تحصیل کنید. لازم به ذکر است که درس هایی که در آن دانشگاه در مالزی مطالعه می کنید، دقیقا شبیه به درس های ارائه شده در دانشگاه انگلیس است و در نهایت هم یک مدرک دریافت می کنید.

    چند فرهنگی بودن کشور زیبای مالزی

    واقعیت این است که کشور مالزی یک کشور چند فرهنگی است و ملیت ها و قومیت های مختلفی در آن زندگی می کنند. همین مساله باعث می شود که مهاجران بتوانند زندگی راحت تری را در آن تجربه کنید. چراکه در این کشور نژادپرستی وجود ندارد و زندگی در آن می تواند برای هر کسی دلنشین باشد. نکته دیگر اینکه شما با تحصیل در مالزی می توانید این فرصت را پیدا کنید که با فرهنگ های مختلف آشنا شوید و تجربه های جذابی در زندگی کسب کنید.

    چند فرهنگی بودن کشور زیبای مالزی

    حضور مردم مختلف دنیا در مالزی

    امکان کار در مالزی بعد از فارغ التحصیلی

    از آنجایی که اقتصاد مالزی رو به پیشرفت است، این کشور نیاز به کارمندان ماهر و دانش آموخته دارد. با این حساب احتمال اینکه شما بتوانید بعد از فارغ التحصیلی در مالزی مشغول به کار شوید و در همانجا اقامت کنید، بسیار زیاد است. پس اگر شما هم برنامه مهاجرت دائمی را دارید و دلتان می خواهد که بعد از پایان تحصیلاتتان در یک کشور دیگر اقامت داشته باشید، تحصیل در مالزی می تواند شما را به رویایتان نزدیک کند. 

    زیبایی بی حد و حصر کشور مالزی

    مطمئنا شما هم دلتان می خواهد که در کشوری تحصیل کنید که بتوانید در آن علاوه بر درس خواندن، روزهای خوبی را هم سپری کنید. در این صورت تحصیل در مالزی می تواند برای شما هم تجربه جالبی باشد. چراکه مالزی  از نظر طبیعی بسیار زیباست و جاهای دیدنی و اماکن تفریحی مطلوبی هم دارد و اصولا دانشجویان از زندگی در این کشور احساس رضایت می کنند. 
    امیدواریم که اگر شما هم تحصیل در مالزی را انتخاب کردید، روزهای خوبی در این کشور در انتظارتان باشد و بتوانید راه موفقیت را به بهترین شکل ممکن در دانشگاه های مالزی طی کنید. برای رزرو تور مالزی می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW