021-88507190

هزینه های سفر به بدروم

گردشگری م.مقیمی 30 آذر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
این یک واقعیت است که هر کسی که بخواهد به سفر برود، باید بهترین جاهای دیدنی و بهترین تفریحات مقصد گردشگری مورد نظرش را ببیند و بررسی کند که اصلا سفر به آن مقصد گردشگری با بودجه ای که دارد، جور در می آید یا نه. در این بخش هزینه های سفر به بدروم را بررسی کردیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه های سفر به بدروم چقدر است؟

    این یک واقعیت است که هر کسی که بخواهد به سفر برود، جدای از اینکه باید به دنبال جستجوی بهترین جاهای دیدنی و بهترین تفریحات مقصد گردشگری مورد نظرش باید، باید یک دو دو تا چهار تا هم بکند و ببیند که اصلا سفر به آن مقصد گردشگری با بودجه ای که دارد، جور در می آید یا نه. حالا اگر شما هم با ما هم عقیده هستید و شما هم به دنبال تخمین زدن هزینه های سفر به بدروم هستید، بهتر است که در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم که شما برای سفر به بدروم به چقدر پول نیاز دارید؟

    هزینه های سفر به بدروم@هزینه های سفر به بدروم

    بودجه بندی سفر به بدروم

    قبل از اینکه کاغذ را بردارید و هزینه های سفر به بدروم را یادداشت کنید، باید این را بدانید که شما به دو بودجه اصلی برای سفر به این شهر ترکیه ای نیاز دارید. اول از همه باید شما یک بودجه اصلی را برای رزرو تور بدروم کنار بگذارید که مسلما قیمتش می تواند با انتخاب های شما اعم از انتخاب هتل و ایرلاین و حتی انتخاب زمان سفر تغییر پیدا می کند. اما به جز آن یک بودجه هم باید در حین سفر در جیبتان داشته باشید تا بتوانید خوب در بدروم گشت و گذار و تفریح کنید. نکته اینجاست که ما در این مطلب می خواهیم بر روی مورد دوم تمرکز کنیم و ببینیم که شما چقدر باید پول برای این سفر به همراه داشته باشید.

    بودجه بندی سفر به بدرومبودجه بندی سفر به بدروم

    قیمت غذا در بدروم

    غذا خوردن و رستوران گردی در طول سفر برای خیلی از توریستان یک تفریح خوب و جذاب محسوب می شود. اگر شما هم همین فکر را دارید، باید حتما قبل از سفر یک بودجه خوب برای رستوران گردی در بدروم کنار بگذارید تا حتما بتوانید طعم غذاهای محلی ترکیه ای و همین طور غذاهای دریایی تازه ای که در رستوران های دریایی این شهر سرو می شوند را بچشید. البته این را هم بگوییم که اگر شما یک هتل آل یا یوآل در بدروم رزرو کنید، دیگر نباید نگران هزینه خورد و خوراک در بدروم باشید. چراکه در این صورت سرو غذا در هتل برایتان رایگان می شود. اما به هر حال بد نیست که با قیمت غذا در بدروم آشنایی داشته باشید. 
    اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم، قیمت غذا در یک رستوران ارزان در بدروم بین 15 تا 50 لیره است و شما می توانید میانگین 25 لیره را برای آن در نظر داشته باشید. در ضمن قیمت غذا در یک رستوران متوسط در بدروم برای دو نفر معمولا بین 60 تا 200 لیره تمام می شود و شما می توانید میانگین 100 لیره را برای آن در نظر داشته باشید. در ضمن قیمت یک چیزبرگر در یک رستوران فست فودی در بدروم حدود 7.5 لیره است.
    حالا با این اوصاف، اگر شما حدود 200 لیره را مخصوص خورد و خوراک در بدروم برای هر نفرتان (به ازای هر روز اقامتتان) کنار بگذارید، از بابت تامین هزینه های رستوران گردی در بدروم با مشکل مواجه نخواهید شد.  البته اگر به رستوران های ارزان بدروم بروید و اگر صبحانه را حداقل در هتل خودتان میل کنید، می توانید حتی با 30 تا 50 لیره هم ناهار و هم شامتان را در بدروم تهیه کنید. اما به هر حال همه چیز بستگی به انتخاب های خودتان دارد و اگر بخواهید به رستورانی بروید که هم پیش غذا، هم غذای اصلی و هم دسر برای هر وعده برایتان سرو شود، حتما باید حدود 200 لیره برای خورد و خوراک یک روزتان داشته باشید.

    هزینه های سفر به سایر شهرهای ترکیه

    هزینه سفر به استانبول به چه صورت می باشد

    هزینه ی سفر به شهر زیبا آنتالیا

    هزینه های سفر به ازمیر

    کرایه تاکسی در بدروم

    به شما توصیه می کنیم که حداقل 12 لیره را به ازای هر روز اقامت در بدروم بابت هزینه تردد در بدروم کنار بگذارید. توصیه دیگرمان هم به شما این است که تا می توانید در بدروم از وسایل حمل و نقل عمومی به جای تاکسی استفاده کنید تا هزینه ها برایتان کمتر شود و بتوانید در کل سفر ارزانتری به بدروم داشته باشید.

    هزینه تفریحات در بدروم

    حالا از این مباحث که بگذریم، مسلما شما هم در بدروم دلتان می خواهد که از بعضی از جاهای دیدنی بدروم دیدن کنید، از ورزش های آبی بهره مند شوید، به پارک آبی بروید و یا هر تفریح دیگری را در این شهر تجربه کنید. حالا سوال این است که چقدر پول برای خرید بلیط جاذبه های گردشگری بدروم و خرید بلیط اماکن تفریحی بدروم کافی است؟ 
    مشخص است که این مورد هم بستگی به سبک سفر شما، خواسته هایتان و تفریحاتی دارد که به تجربه آن ها در بدروم علاقه دارید. مثلا ممکن است که یک نفر از سواحل رایگان بدروم دیدن کند و تفریحات رایگان یا ارزان بدروم مثل گشت و گذار در بازارها، بازدید از اماکن تاریخی و بازدید از اماکن تفریحی عمومی این شهر را انتخاب کند. اما از یک طرف یک مسافر دیگر ممکن است که دلش بخواهد در بدروم غواصی کند و تفریحات لوکس تری را در این شهر ساحلی تجربه کند. در این صورت مشخص است که بودجه ای که این دو مسافر برای تفریح به آن نیاز پیدا می کنند، رنج متفاوتی دارد.
    اما به طور کلی به شما پیشنهاد می کنیم که هر نفرتان حداقل 50 لیره برای تفریح هر روزتان در این شهر داشته باشید. البته نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که در هر کدام از هتل های بدروم بسته به اینکه چقدر مجهز باشد، یک سری امکانات تفریحی وجود دارد که استفاده از آن ها می تواند برای مهمانان همان هتل رایگان باشد. این یعنی شما باید قبل از اینکه بودجه مشخصی را برای بدروم در نظر بگیرید، به این نکته هم توجه کنید که چه تفریحاتی را می توانید در هتل خودتان به رایگان تجربه کنید.
    حالا که ما برایتان هزینه های مختلف سفر به بدروم را شرح دادیم، نوبت شماست که دو دو تا چهار تا کنید و هزینه ها را روی کاغذ بیاورید و کم کم خودتان را برای برنامه ریزی برای سفر به این شهر زیبا آماده کنید. به هر حال امیدواریم که توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا راحت تر بتوانید هزینه های این سفر را برای خود تخمین بزنید.

    هزینه تفریحات در بدروم

    هزینه تفریحات در بدروم

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW