021-88507190

خیابان های معروف بانکوک برای تفریح و خرید

گردشگری م.مقیمی 18 خرداد ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
خیابان های معروف بانکوک و محله های معروف بانکوک که محیط خوبی برای تفریح و همچنین خرید و گشت و گذار دارند را می توانید در این مطلب بشناسید تا بهترین سفر را در تایلند داشته باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    معروف ترین خیابان های بانکوک برای تفریح و خرید کدامند؟

    همه می گویند که بانکوک شهر بسیار عالی و جذابی برای تفریح، خرید و شب نشینی است. اما سوال این است که کدام منطقه این شهر برای تفریح و خرید مناسب است؟ کدام خیابان های معروف بانکوک هستند که محیط خوبی برای تفریح و همچنین خرید و گشت و گذار دارند؟ با ما همراه باشید تا بهترین و دیدنی ترین خیابان های بانکوک را به شما معرفی کنیم. خیابان هایی که بیشتر توریستان بعضی از آن ها را نمی شناسند و فرصت تفریح در آن ها را به همین سادگی از دست می دهند. با خواندن این مطلب می توانید متوجه شوید که از حال و هوای کدام خیابان توریستی بانکوک بیشتر خوشتان می آید و کدامیک از خیابان های بانکوک و محله های معروف بانکوک برای تفریح و خرید شما و همسفرانتان مناسب تر هستند.

    خیابان های معروف بانکوک

    خیابان سوخومویت بانکوک

    خیابان سوخومویت اگر اصلی ترین خیابان بانکوک نباشد، یکی از اصلی ترین خیابان های این شهر هست. خیابانی که به عنوان بلندترین خیابان تایلند شناخته می شود و درست از مرکز شهر بانکوک شروع می شود و در مرز جنوب شرقی این شهر به پایان می رسد. این خیابان بزرگ که در قلب شهر زیبای بانکوک قرار گرفته است، بیشتر هتل ها، مراکز خرید، کافه ها و رستوران های بانکوک را در خود جای داده است و برای هر کسی با هر سلیقه ای یک جذابیت منحصر به فرد دارد.

    خیابان سوخومویت بانکوک

    خیابان سیلوم بانکوک

    خیابان سیلوم یکی دیگر از خیابان های اصلی بانکوک است. سیلوم به عنوان یکی از محبوب ترین و توریستی ترین خیابان های بانکوک شناخته می شود و همیشه نظر توریستان را به خود جلب می کند. در این خیابان یک بازرا شبانه به نام پات پونگ برپا می شود که اتفاقا خیلی از توریستان سوغاتی هایشان را در بانکوک از آن تهیه می کنند. این خیابان معروف و محبوب در نزدیکی ایستگاه قطار شهری سالا دائنگ و پارک لومپینی واقع شده است. در این خیابان جذالب و دیدنی یک مرکز خرید بسیار جالب به نام سیلوم وجود دارد و علاوه بر آن یک عالمه رستوران و کافه خاص در آن ساخته شده اند که در کنار هم فرصت تجربه بهترین تفریحات شبانه را برای توریستان مهیا کرده اند.  در این خیابان هم غذاهای محلی خوشمزه ای برای امتحان کردن وجود دارند و هم اینکه غرفه ها و مغازه هایی در آن به چشم می خورند که در آن ها انواع و اقسام لباس های بامزه، مجسمه های جالب، کلاه های رنگارنگ و انواع سوغاتی های دیگر را به فروش می رسد. از همه جالب تر اینکه جلوه این خیابان در طول روز و شب زمین تا آسمان متفاوت است. چراکه در طول روز در این خیابان مردمانی به چشم می خورند که کارمند هستند و در طول شب، این خیابان پر از مردمانی می شود که به قصد تفریح دور هم جمع شده اند. 

    خیابان سیلوم بانکوک

    خیابان خائوسان بانکوک

    خیابان خائوسان بانکوک را کل دنیا به عنوان خیابانی می شناسند که مسافرانی که بودجه کمی برای سفر دارند و به اصطلاح به آن ها بک پکر یا کوله گرد گفته می شود، برای اقامت و تفریح به آن مراعه می کنند. خیابانی که در آن بهترین هتل های ارزان بانکوک و بهترین کافه های ارزان بانکوک قرار گرفته اند. خیابانی که در آن بیشتر توریستان جوان اقامت می کنند و بیشتر افرادی که در آن به چشم می خورند، زیر 30 سال سن دارند. قمست جالب ماجرا اینجاست که این خیابان از دهه 70 میلادی محبوب بوده است و هنوز که هنوزه به عنوان یکی از معروف ترین خیابان های بانکوک برای تفریح شناخته می شود و خیلی از توریستان جوان برای شب نشینی به کافه های آن مراجعه می کنند. ضمن اینکه خیلی ها برای خرید لباس های ارزان به این خیابان می روند و معمولا جوانترها عاشق محیط شاد و هیجانی آن می شوند.

    خیابان خائوسان بانکوک

    خیابان سوی کوبوی بانکوک

    خیابان سوی کوبوی بانکوک محیطی دارد که فقط برای بزرگسالان مناسب است و اصولا کسی با کودکان برای تفریح و گشت و گذار به این خیابان مراعه نمی کند. این خیابان با اینکه خیابان کوچکی است، اما بین توریستان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و همه آن را به خاطر کافه ها و کلاب هایش می شناسند.

    خیابان نانا پلازا بانکوک

    خیابان نانا پلازا بانکوک یکی دیگر از خیابان های معروف بانکوک برای تفریح است که آن هم درست مثل خیابان سوی کوبوی مخصوص بزرگسالان است. از آنجایی که محیط این خیابان برای کودکان مناسب نیست، به شما توصیه می کنیم که خانوادگی به این خیابان مراجعه نکنید. این خیابان که در مرکز بانکوک و در نزدیکی ایستگاه قطار نانان قرار گرفته است، به نسبت خیابان سوی کوبوی محبوبیت کمتری دارد و اصولا توریستان کمتری با آن آشنایی دارند. در این خیابان هیچ بازار و مرکز خریدی وجود ندارد و فقط کافه و رستوران در آن به چشم می خورد.

    سخن پایانی

    همان طور که دیدید، خیابان های بانکوک محیط های متفاوتی دارند و همین باعث شده که همه از خانواده ها گرفته تا زوج های جوان و همین طور مجردها از سفر به بانکوک استقبال کنند و همه بتوانند سفر به بانکوک را به آن شکلی که مد نظرشان است و می پسندند، تجربه کنند. حالا با وجود تمام مطالبی که ذکر شد، شما دوست دارید که از کدام خیابان معروف بانکوک دیدن کنید؟ شما فکر می کنید که تفریح در کدام خیابان بانکوک برای شما جذابیت بیشتری دارد؟ خوشحال می شویم که نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید. برای رزرو تور ارزان بانکوک و تور بانکوک پاتایا می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره بانکوک بیشتر بخوانید:

    راهنمای سفر به بانکوک

    آیا بانکوک برای خرید خوب است؟

    بهترین مراکز خرید بانکوک کجاست

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW