021-88507190

آیا بانکوک برای خرید خوب است؟

گردشگری م.مقیمی 09 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شاید شما هم تا به حال شنیده باشید که بانکوک و در کل تایلند جای خوبی برای خرید است! اما آیا واقعا این مساله حقیقت دارد؟ آیا واقعا سفر به بانکوک برای خرید ایده خوبی است؟ با ما همراه باشید تا با هم شرایط خرید در بانکوک را بررسی کنیم و ببینیم که آیا بانکوک جای خوبی برای خرید است؟ با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آیا بانکوک برای خرید خوب است؟
    شاید شما هم تا به حال شنیده باشید که بانکوک و در کل تایلند جای خوبی برای خرید است! اما آیا واقعا این مساله حقیقت دارد؟ آیا واقعا سفر به بانکوک برای خرید ایده خوبی است؟ با ما همراه باشید تا با هم شرایط خرید در بانکوک را بررسی کنیم و ببینیم که آیا بانکوک جای خوبی برای خرید است؟ با ما همراه باشید.

    آیا بانکوک برای خرید خوب است

    قیمت اجناس در بانکوک
    اخیرا نام تایلند و بانکوک به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین جاهای خرید در آسیا مطرح شده است. اما دلیل این مساله چیست؟ مگر بانکوک چه دارد که از آن به عنوان یکی از بهترین شهرهای آسیا برای خرید یاد می کنند؟ اولین دلیل این مساله این است که قیمت اجناس در بانکوک بسیار پایین است و از آن طرف کیفیت محصولات معمولا بالا است و این کم بودن قیمت و بالا بودن کیفیت، همان دلیلی است که توریستان را در تور بانکوک به خرید قانع می کند. پس اگر شما هم به دنبال خرید اجناس باکیفیت ولی ارزان هستید، مطمئنا مراکز خرید بانکوک و بازارهای بانکوک می توانند نظر شما را به خودشان جلب کنند. 

    قیمت اجناس در بانکوک

    تنوع اجناس در بانکوک
    نکته دیگری که باعث محبوبیت خرید در بانکوک شده، این است که تنوع اجناس در مراکز خرید بانکوک و بازارهای بانکوک بسیار زیاد است. در بانکوک همه نوع کالایی با همه نوع مدلی پیدا می شود. در واقع باید بگوییم که شما به دنبال خرید هر جنس و هر کالایی که در بانکوک باشید، از گشت زدن در مراکز خرید بانکوک و بازارهای بانکوک ناامید نمی شوید. چراکه در بانکوک هم ابریشم، هم سنگ های قیمتی، هم لباس و هم صنایع دستی به وفور وجود دارد. نکته دیگر اینکه همه این اجناس در مراکز خرید بانکوک و بازارهای بانکوک و با تنوعی باور نکردنی به فروش می رسند و بالاخره هر کسی با هر سلیقه ای که داشته باشد، می تواند یک خرید ایده آل را در تور بانکوک تجربه کند و در آخر با خوشحالی تمام از مراکز خرید بانکوک بیرون بیاید!

    تنوع اجناس در بانکوک

    امکان خرید شبانه روزی در بانکوک
    اگر شما هم جزء آن دسته از آدم هایی هستید که اصلا از خرید خسته نمی شوند و هر چقدر که در بازارها و بهترین بازارهای شناور بانکوک می گردند، باز هم دلشان می خواهد که در بازارها و مراکز خرید گشت بزنند، بانکوک دقیقا مناسب حال شما است. چراکه بیشتر فروشگاه ها و مراکز خرید بانکوک هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز هستند و تازه وقتی آن ها بسته می شوند، نوبت به بازارهای شبانه بانکوک می رسد و این دفعه بازارهای شبانه شلوغ و پر از همهمه می شوند. با این حساب شما در تور بانکوک می توانید در هر زمانی که دلتان خواست، به خرید بروید و بیشترین استفاده را از زمانتان برای خرید در بانکوک ببرید. 
    امکان خرید عمده در بانکوک
    نکته دیگری که باعث جالب تر شدن خرید در بانکوک می شود، این است که در بانکوک بازارهای عمده فروشی زیادی وجود دارد که قیمت اجناسشان واقعا پایین است. پس اگر شما هم به دنبال خرید عمده لباس در بانکوک هستید، به احتمال خیلی زیاد از سفر به بانکوک راضی خواهید بود. نکته ای که باید در این زمینه بدانید، این است که خیلی از فروشگاه های بزرگ بانکوک خودشان محصولات را به کشورهای خارجی ارسال می کنند و شما می توانید از آن ها بخواهید که اجناس را بعد از خرید برایتان ارسال کنند. حتما به این توجه کنید که اگر خواستید چنین خدماتی از فروشگاه های بانکوک دریافت کنید، حتما از آن ها بخواهید که اجناس را بیمه کنند تا بعدا مشکلی برایتان پیش نیاید. اگر هم فکر می کنید که این روش مطمئن نیست، می توانید به شرکت های خاصی که همین کار را برای توریستان انجام می دهند، مراجعه کنید و از آن ها بخواهید که اجناس مورد نظرتان را به کشور خودتان بفرستند. یکی از این شرکت ها، اداره تای ایرویز (اداره هواپیمایی ملی تایلند) است که در خیابان سیلوم بانکوک قرار گرفته است. 

    امکان خرید عمده در بانکوک

    امکان خرید اجناس فیک در بانکوک
    نکته ای که باید از آن مطلع باشید، این است که اجناس فیک به وفور در مراکز خرید بانکوک و بازارهای بانکوک پیدا می شوند. البته معمولا قیمت اجناس فیک در بازارهای بانکوک مشخص است و کسی سعی نمی کند که آن ها را به اسم اورجینال به فروش برساند. اما به هر حال بهتر است که حواستان به این مساله باشد و با چشم باز خریدتان را انجام دهید. نکته دیگر اینکه اجناس فیک با کیفیت های مختلفی در بازارهای بانکوک به فروش می رسند. مثلا ساعت رولکس فیک در بانکوک می تواند از 500 بات تا 6000 بات قیمت داشته باشد. نکته اینجاست که ساعت رولکس فیک 6000 دلاری خیلی بهتر از ساعت فیک 500 باتی است و واقعا از نظر کیفیتی با آن متفاوت است. به هر حال اگر شما هم به دنبال خرید اجناس فیک اما با کیفیت هستید، مطمئنا از دیدن اجناس فیک اما با کیفیت بازارهای بانکوک شگفت زده می شوید. 
    امکان تخفیف گرفتن در بانکوک
    در نهایت خوب است این را بدانید که با اینکه خیلی از اجناس بانکوک قیمت خوبی دارند، اما باز هم جای تخفیف دارند و شما باید نهایت تلاش خود را برای پایین آوردن قیمت آن ها به کار بگیرید. خوب است این را بدانید که معمولا فروشنده های بانکوک قیمت را در ماشین حساب وارد می کنند تا راحت تر بتوانند منظور خودشان را به توریستان برسانند. اما توصیه ما به شما این است که اگر برایتان ممکن بود، اعداد را به زبان تایلندی یاد بگیرید و سعی کنید که منظور خودتان را به جای تایپ کردن در ماشین حساب، به زبان بیاورید. چراکه در این صورت می توانید تخفیف های بهتری از فروشنده های بانکوک بگیربد و راحت تر فروشنده های بانکوک را قانع کنید. با این اوصاف باید بگوییم که امکان خرید اجناس خیلی ارزان در بانکوک با گرفتن تخفیف وجود دارد و این بدین معنی است که اگر شما راه و رسم تخفیف گرفتن را بلد باشید، واقعا بانکوک می تواند جای خوبی برای خرید باشد.برای رزرو تور بانکوک می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    امکان تخفیف گرفتن در بانکوک

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW