021-88507190

بهترین مراکز خرید بانکوک کجاست

راهنمای سفر ش.مافی 31 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
خرید یکی از جاذبه های سفر است و اغلب مسافرین در زمان سفر بخشی از زمان خود را به گشتن در بازارها و مراکز خرید اختصاص میدهند .

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین مراکز خرید بانکوک

    خرید یکی از جاذبه های سفر است و اغلب مسافرین در زمان سفر بخشی از زمان خود را به گشتن در بازارها و مراکز خرید اختصاص میدهند . در سفر با تور تایلند نیز مراکز خرید شهر بانکوک برای مسافرین بسیار جاذب هستند و اغلب اوقات گردشگران زمان زیادی را به گشت و گذار در بازارهای شهر بانکوک  و خرید از مراکز خرید و بازارهای این شهر اختصاص میدهند .
     ارزان بودن قیمت اجناس در بانکوک و وجود مراکز خرید متعدد در این شهر و همینطور اجناس و سوغاتی هایی که فقط خاص این منطقه هستند، موجب شده است تا خرید در این منطقه از اهمیت خاصی برخوردار باشد .یکی از پر طرفدارترین اجناسی که در بانکوک با قیمت بسیار مناسب میتوانید خریداری کنیذ، صنایع چوبی و کنده کاری های زیبایی است که روی چوب انجام شده و در مقایسه با جاهای دیگر ، قیمت بسیارمناسبی دارند و همینطور خرید لباس و زیور آلات نیز علاقمندان بسیار زیادی دارد.

     اگر شما نیز قصد سفر به شهر بانکوک تایلند را دارید، در این بخش ۱۰ تا از بهترین مراکز خرید بانکوک را به شما معرفی میکنیم تا بتوانیددر سفر به بانکوک از آنها دیدن کنید و همینطور اگر مایل به اقامت در هتل های بانکوک میباشید که در نزدیکی مراکز خرید این شهر قرار گرفته اند، اطلاعات این بخش به شما کمک خواهد کرد تا هتل خود را در مناطقی که در نزدیکی مراکز خرید مورد نظرتان میباشد انتخاب کنید و زمان زیادی را در ترافیک و خیابان های شلوغ بانکوک معطل نشوید .

    مراکز خرید بانکوک

    مرکز خرید سیام پاراگون در منطقه سیام Siam Paragon Siam Shopping Mall

    مرکز خرید سیام پاراگون ، بدون شک یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک است . این مرکز خرید دارای حدود ۲۵۰ مغازه است که شامل برند ها و مارک های معروف دنیا میباشند و اگر شما علاقمند به خرید از شعبات و مارک های معروف دنیا را دارید، این مرکز خرید برای شما مناسب است و پیشنهاد میکنیم حتماٌ به آن سر بزنید .بازدید کنندگان این مرکز خرید را بیشتر توریست ها گردشگران و قشر ثروتمندان بانکوک ، تشکیل میدهند . در این مرکز خرید یک طبقه مخصوص رستوران ها و غذاخوری ها  میباشد و میتوانید برای صرف غذا یکی از رستوران ها را انتخاب کنید. این مرکز خرید در خیابان معروف سیام قرار گرفته و این منطقه پر از هتل هایی است که میتوانید برای اقامت انتخاب کنید . آکواریوم بزرگ بانکوک نیز در این مرکز خرید قرار گرفته است .

    مرکز خرید سنترال ورلد سیام  Central World Siam Shopping Mall

    مرکز خرید سنترال ورلد سیام بزرگنرین مرکز خرید در تایلند و همیطور یکی از بزرگترین مرکز خریدهای دنیا میباشد . در این مرکز خرید که جزو بهترین مراکز خرید بانکوک میباشد ، بیش از ۵۰۰ فروشگاه ، ۱۰۰ رستوران و ۱۵ سینما در فضایی به بزرگی ۵۰۰٫۰۰۰ متر مربع در گنار هم گردآمده اند . در این مرکز خرید بدون اینکه متوجه باشید میتوانید یک روز کامل را سرگرم خرید باشید و گذر زمان را احساس نکنید. مرکز خرید سنترال ورلد سیام که در منطقه سیام در شهر بانکوک قرار دارد ، دارای یک فضای بزرگی برای پاتیناژ نیز میباشد که میتواند مورد استفاده علاقمندان قرار گیرد . در این مرکز خرید اغلب برند های معروف و مارک های معروف بین المللی پوشاک از جمله زارا ، مانگو دارای شعبه هستند .

    مرکز خرید ام بی کی سیام  MBK Siam Shopping Mall

    مرکز خرید ام بی کی بانکوک ، بدون شک مشهورترین مرکز خرید بانکوک است که هم مورد علاقه گردشگران و هم مورد علاقه ساکنان محلی میباشد . این بازار ۷ طبقه از اواخر سال ۱۹۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و اگر علاقمند به خرید ارزان و مناسب میباشید، حتماٌ به این مرکز خرید سر بزنید . مرکز خرید ام بی کی  جزو یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک محسوب میگردد و در این بازار میتوانید اجناس تایلندی ، پوشاک تایلندی ، صنایع دستی تایلند را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید . در این مرکز خرید مارک های معروف و برند های گران قیمت دیده نمیشوند اما تعداد زیادی فروشگاه با محصولات ارزان و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار دارند .

    مرکز خرید ام کوارتیر بانکوک  EmQuartier Shopping Mall

    مرکز خرید ام کوارتیر بانکوک ، مرکز خریدی با شکل و معماری بسیار مدرن است که توجه هر بیننده ای را به خود جلب مبکند . اگر در هتل های منطقه سوخومویت بانکوک اقامت دارید ، یکی از بهترین مراکز خرید این منطقه است که میتوانید به راحتی دسترسی داشته باشید . مرکز خرید ام کوارتیر کلاٌ شامل حدود ۴۰۰ فروشگاه میباشد که اغلب آنها بوتیک های لوکس و شامل برند های معروف تایلندی و بین المللی میباشند . این مرکز خرید شامل تعداد زیادی رستوران و کافه تریا نیز میباشد که میتوانید برای صرف غذا و نوشیدن چای و قهوه از آنها استفاده کنید.

    مراکز جذاب خرید بانکوک

    مرکز خرید سنترال امبسی  Central Embassy Shopping Mall

    مرکز خرید سنترال امبسی بانکوک ، یکی از لوکس ترین و بهترین مراکز خرید بانکوک میباشد. این مرکز خرید که مانند مرواریدی سفید در مرکز شهر بانکوک و نزدیک به خیابان اصلی سیام قرار گرفته است ، پر از بوتیک های بسیار لوکس و درجه یک و همینطور رستوران های بسیار لوکس و با کیفیت است . برای ساخت این پروژه بودجه بسیار سنگینی (حدود ۱۸ میلیون بات تایلند ) مصرف شده است تا یکی از زیباترین و لوکس ترین مراکز خرید آسیا در این منطقه احداث شود. دکوراسیون داخل این مرکز خرید کاملاٌ به رنگ سفید است و سازندگان آن بسیار به فضای داخل و دکوراسیون لوکس آن بسیار اهمیت داده اند تا بازدیدکنندگان و خریدارانی که وارد مرکز خرید سنترال امبسی میشوند، خود را در محیطی کاملاٌ لوکس احساس کنند.

    مرکز خرید سیام دیسکاوری بانکوک  Siam Discovery Shopping Mall

    مرکز خرید سیام دیسکاوری بانکوک ، در سال ۲۰۱۶ به صورت کامل  و به شکلی بسیار مدرن بازسازی شد اما این بازسازی فقط شکل ظاهری نداشت و این مرکز خرید سیستم بازاریابی و فروش خود را نیز به طور کلی دگرگون کرد و به همین دلیل مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کرده و در حال حاضر جزو یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک محسوب میگردد. در طبقه اول اول این مرکز خرید مانند دیگر مراکز خرید، فروشگاههای برخی از مارک های معروف مانند دیزل و ایسیمیاکی را میبینید اما وقتی به طبقه دوم این مرکز خرید میروید، سیستم کاملاٌ متفاوت خواهد گردید. در اینجا اجناس به صورت کاملاٌ طبیعی و به صورتی که در خانه کسی میبینید قرار داده شده است . این سیستم سالهاست که در ژاپن و کره مورد استفاده قرار گرفته است و مرکز خرید سیام دیسکاوری  در بانکوک برای اولین بار این سیستم را ارائه کرده است.

    مرکز خرید سیام سنتر در خیابان سیام Siam Center Shopping Mall

    مرکز خرید سیام سنتر بانکوک همانطور که از نامش پیداست ، در منطقه سیام در مرکز شهر بانکوک قرار دارد .این مرکز خرید یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکز خرید بانکوک است که قدمتی ۴۰ ساله دارد .این مرکز خرید در سال ۲۰۱۳ کاملاٌ بازسازی شده است و با ظاهری مدرن تر در خدمت مشتریانی است که علاقمند به خرید از ۲۰۰ فروشگاهی دارند که در کنار یکدیگر در داخل این مجتمع قرار گرفته اند . در داخل این مرکز خرید میتوانید برند ها و مارک های معروف تایلندی را ببینید و با قیمت مناسب خرید مورد نظر خود را انجام دهید . به علاوه بسیاری از مارک های بین المللی و روز دنیا نیز در سیام سنتر بانکوک دارای شعبه میباشند.

    مراکز خرید بانکوک

    مرکزخرید ترمینال ۲۱ در خیابان سوخومویت Terminal 21, Sukhumvit Road Shopping Mall

    مرکز خرید ترمینال ۲۱ در خیابان سوخومویت بانکوک واقع شده است و یک مرکز خرید بزرگ ۹ طبقه است . هر گوشه ای از این مرکز خرید به شکل متفاوتی دکور شده است و در واقع میتوان گفت چندین گوشه دنیا در زیر یک سقف جمع شده اند. در این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک محسوب میشود ، شما یک لحظه خود را در استانبول احساس میکنید و در گوشه ای دیگر خود را در توکیو و یا لندن احساس میکنید . بخش رستوران های این مرکز خرید نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما میتوانید در رستوران های بین المللی و مختلف مرکز خرید ترمینال ۲۱ غذاهای بین المللی از سراسر دنیا را تست کنید.

    مرکز خرید پلاتینیوم در منطقه پراتونام بانکوک Platinum Fashion Mall Pratunam Shopping Mall

    مرکزخرید پلاتینیوم بانکوک ، یک مرکز خرید ۴ طبقه است که بیشتر مخصوص البسه و پوشاک میباشد . بخشی از این مرکز خرید مخصوص عمده فروشان میباشد و کسانی که برای خرید عمده لباس به بانکوک سفر می کنند ، حتماٌ با مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک به خوبی آشنا هستند . اگر علاقمند به خرید لباس ارزان قیمت میباشید، حتماٌ سری به این مرکز خرید که بیش از ۱۳۰۰ فروشگاه را شامل میشود بزنید . در پلاتینیوم ، خبری از مارک و برند های معروف دنیا نیست و بیشتر میتوانید از مارک های تایلندی و ارزان قیمت خرید کنید. این مرکز خرید جزو یکی از پرطرفدارترین و بهترین مراکز خرید بانکوک است.

    مرکز خرید پانتیپ پلازا در منطقه پراتونام بانکوک Pantip Plaza Pratunam Shopping Mall

    خرید در بانکوک فقط مختص به لباس و صنایع دستی نمیباشد و اگر شمما علاقمند به خرید کامپوتر ، لوازم جانبی کامپوتر ، انواع نرم افزارها ، دوربین های عکاسی ، لنز ها و وسایلی از این قبیل میباشد، پیشنهاد میکنیم سری به مرکز خرید پانتیپ پلازا در منطقه پراتونام بانکوک بزنید. هر آنچه که در ارتباط با دوربین و کامپوتر بخواهید در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد اما توصیه میکنیم در صورتیکه در خرید وسایلی از این قبیل وارد نیستید ، حتماٌ با فردی متخصص به این مرکز خرید بروید تا بتوانید اجناسی را که اصل و یا تقلبی هستند را به خوبی تشخیص بدهید .

    مراکز خرید بانکوک

    مهرپرواز با ارائه بهترین خمات مسافرتی و گردشگری در زمینه تورهای تایلند در خدمت شما مسافران گرامی می باشند .همکاران ما در بخش فروش تور آماده پاسخ گویی به کلیه سوالات شما در زمینه تورهای تایلند میباشند. 

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW