021-88507190

بهترین رستوران های تهران را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 06 مرداد ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین رستوران های تهران که از هر نظر درجه یک هستند را در این مطلب به شما معرفی می کنیم تا با رستوران های خاص، VIP، سنتی، لوکس و فضای باز با قیمت مناسب آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب

    شما وارد هر خیابان، هر بلوار و هر میدانی در تهران که بشوید، با یک عالمه رستوران رنگارنگ مواجه می شوید که هر کدامشان ادعای بهترین بودن را دارند. اما واقعیت چیست؟ کدام رستوران های تهران از بقیه بهتر هستند؟ غذاهای کدام رستوران های تهران خوش طعم تر، لذیذتر، با کیفیت تر، سالم تر و تازه تر هستند؟ اگر شما هم به دنبال یک رستوران خوب در تهران هستید، با ما همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید. در ادامه بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب که از هر نظر درجه یک هستند را به شما معرفی می کنیم.

    رستوران دیوان تهران

    رستوران دیوان که در مرکز خرید سام سنتر در فرشته تهران قرار گرفته است، یک رستوران همه چیز تمام است و از رستوران های خاص تهران است. رستورانی که جدای از اینکه در آن غذاهای بسیار لذیذی سرو می شود، بلکه دکوراسیون جالبی هم دارد و ایده های هنری بسیار خاصی در آن اجرایی شدند. از همه مهمتر اینکه در این رستوران و محیط زیبایش ایران مدرن به خوبی به نمایش گذاشته شده است و به خاطر همه این موارد در کنار هم است که رستوران دیوان را به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران می شناسند.

    رستوران دیوان تهران

    رستوران بیستانگو تهران

    رستوران بیستانگو یک رستوران بین المللی در تهران است که با دکوراسیون مدیترانه ای و غذاهای بی نظیر مدیترانه ای که دارد، به یک رستوران مطرح تبدیل شده است. غذاهای این رستوران توسط یک سرآشپز خارجی بسیار حاذق تهیه می شوند و به جرئت می توان گفت که وجود این رستوران باعث شده که استانداردهای یک غذای خوب در تهران را بالا برود. این رستوران را می توانید در خیابان ولیعصر تهران و جنب هتل رامتین پیدا کنید.

    رستوران بیستانگو تهران

    رستوران لئون پشت بام

    رستوران لئون شعبه آبان که درست در خیابان آبان جنوبی در خیابان کریم خان زند واقع شده است، یکی از شعب رستوران های زنجیره ای لئون است که به لئون پشت بام معروف شده است. این رستوران علاوه بر اینکه یک تراس زیبا با یک چشم انداز عالی به شهر تهران دارد، دکوراسیون بسیار لاکچری و محیط بسیار لوکسی دارد و غذاهایش نیز همان طور که انتظار می رود، بسیار عالی هستند. می توان این رستوران را از بهترین رستوران های تهران در فضای باز نیز محسوب کرد. زیرا قسمت فضای باز هم دارد. اگر احیانا دوست دارید که طعم غذاهای بین المللی را در یک رستوران شیک در تهران بچشید، ما به شما این رستوران خوب در تهران را پیشنهاد می کنیم.

    رستوران لئون پشت بام

    رستوران یاس تهران

    رستوران یاس که در خیابان ولیعصر و رو به روی پارک ملت قرار گفته است، یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران محسوب می شود. این رستوران که نزدیک به 150 سال پیش در بازار بزرگ تهران افتتاح شده بود، حالا در این نقطه از تهران واقع شده است و هنوز که هنوزه بعد از این همه سال محبوبیت بسیار زیادی بین تهرانی ها دارد. در واقع این رستوران برای اولین بار توسط پدر پدربزرگ صاحبین فعلی رستوران یاس یعنی خانواده ناصریان افتتاح شده بوده و الان نوادگانش این رستوران را مدیریت می کنند. پس اگر می خواهید یک پرس چلوکباب لذیذ را در یک رستوران اصیل در تهران نوش جان کنید، بهتر است که به همین رستوران قدیمی مراجعه کنید.

    رستوران یاس تهران@

    رستوران شاندیز گالریا تهران

    رستوران شاندیز گالریا رستورانی است که سالن های بسیار زیبای متنوع و یک تراس بسیار جذاب دارد که چشم انداز بسیار خاصی به شهر تهران دارد و از رستورانهای vip تهران است. در این رستوران منوهای متنوع از صبحانه گرفته تا شام و همین طور منوی کافی شاپ به مهمانان ارائه می شود و بهترین و با کیفیت ترین غذاها با خدمات بسیار عالی در سطح بین المللی برای آن ها سرو می شود. این رستوران که در خیابان سیزدهم ولنجک واقع شده است، یک انتخاب عالی برای سخت پسندانی است که به دنبال بهترین رستوران های شمال تهران و کسب یک تجربه عالی از رستوران گردی در تهران هستند.

    رستوران شاندیز گالریا تهران

    رستوران کنزو تهران

    رستوران کنزو را به عنوان بهترین رستوران تهران در سرو غذاهای شرقی می شناسند. پس اگر به دنبال امتحان کردن طم یک سوشی خاص یا هر غذای شرقی دیگری هستید، بهتر است که بدون معطلی راهی رستوران کنزو در خیابان شهید خدامی ونک شوید و مطمئن باشید که در این رستوران کم نور و زیبا، تجربه های بسیار جالبی در انتظارتان هستند.

    رستوران کنزو تهران

    رستوران کاخ چهلستون تهران

    رستوران کاخ چهلستون در طبقه نهم آواسنتر در اقدسیه تهران واقع شده است و از رستوران های لوکس تهران است. اولین چیزی که توجه مهمانان این رستوران را به خود جلب می کند، دیزاین بسیار خاص آن است که با ترکیبی از سبک هنری قاجار با سبک هنری مدرن انجام شده است و همین باعث می شود که همه کسانی که به رستوران کاخ چهلستون مراجعه می کنند، در همان نگاه اول شیفته این رستوران عالی در تهران شوند. البته غذاهای ایرانی این رستوران که با دیزاین بسیار نوآورانه برای مهمانان سرو می شوند نیز مزید بر علت شده اند که کاخ چهلستون تا این اندازه در تهران محبوبیت پیدا کند. 

    رستوران کاخ چهلستون تهران

    رستوران قصاب تهران

    رستوران قصاب نام یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران است که آن هم در خیابان فرشته واقع شده است. در حقیقت رستوران قصاب شعبه یک رستوران ترکیه ای در استانبول است که در آن انواع غذاهای ترکیه ای درجه یک توسط یک سرآشپز ترکیه ای قابل تهیه می شود. پس اگر شما هم عاشق طعم غذاهای ترکیه ای هستید و می خواهید که دستپخت یک سرآشپز ترکیه ای درجه یک را نوش جان کنید، بهتر است که یک سر به رستوران قصاب تهران بزنید.

    رستوران قصاب تهران

    رستوران حس توران تهران

    رستوران حس توران غذاهای ایرانی بی نظیری دارد. این رستوران با چهار اتاق وی آی پی که با نام های خاص نشین و شاه نشین دارد و همین طور با بام سبز زیبایی که دارد، توجه ها را به خود جلب کرده است. بنابراین می توان گفت بهترین رستوران سنتی تهران است. این رستوران اول به دلیل غذاهای لذیذش و دوم به خاطر حال و هوای خاصی که دارد، معروف شده است و مطمئنا شما هم از مراجعه به آن راضی خواهید بود. این رستوران را می توانید در طبقه دوم مجموعه رویال آدرس در خیابان فرشته پیدا کنید.

    رستوران گیاهی پیور تهران

    در آخر بهتر است که بهترین رستوران گیاهخواری تهران را به همراهان گیاه خوار عزیزمان معرفی کنیم. می توان گفت که رستوران گیاهی پیور با منوی متنوعی که برای سرو صبحانه، غذاهای گیاهی و نوشیدنی های کافی شاپی دارد، یک سر و گردن از دیگر رستوران های مشابه در تهران بالاتر است. این رستوران در مجموعه آ اس پ در خیابان شیخ بهایی جنوبی قرار گرفته است و شما با مراجعه به آن می توانید در یک محیط شیک خوشمزه ترین غذای گیاهی مورد نظرتان را نوش جان کنید.

    سخن پایانی

    اگر تجربه غذا خوردن در هر کدام از رستوران های این لیست را داشته اید، خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. شما همچنین برای رزرو تور ارزان داخلی و خارجی با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز در تماس باشید.


    درباره تهران بیشتر بخوانید:

    بزرگترین شهر ایران کدام است

    پارک آبی اپارک تهران (اوپارک)

    موزه زمان تهران، کلکسیونی از ساعت ها

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW