021-88507190

باغ ایرانی تهران باغی زیبا در ده ونک

گردشگری م.مقیمی 23 مرداد ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
باغ ایرانی تهران در ده ونک یکی از زیباترین باغ های تهران است. جشنواره لاله ها، قیمت بلیط باغ ایرانی ده ونک و سایر اطلاعاتی که نیاز دارید را در این مطلب بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    باغ ایرانی تهران کجاست؟

    تا به حال نام باغ ایرانی تهران را شنیده اید؟ می دانید که باغ ایرانی تهران کجاست؟ چه جور جایی است؟ چگونه می توان به آن دسترسی پیدا کرد و از آن بازدید کرد؟ قیمت بلیط باغ ایرانی تهران چقدر است؟ یا اینکه می دانید که باغ ایرانی تهران چه حال و هوایی دارد و بازدید از آن برای چه کسانی جالب است؟ می دانید که جشنواره لاله ها در باغ ایرانی تهران در چه زمانی از سال برگزار می شود؟ اگر درباره هر کدام از این موارد می خواهید اطلاعات کاملی داشته باشید، این مطلب را از دست ندهید.

    باغ ایرانی تهران کجاست

    لوکیشن باغ ایرانی تهران

    باغ ایرانی تهران در ده ونک تهران قرار گرفته است و دسترسی به آن خیلی ساده است. برای رسیدن به باغ ایرانی تهران کافی است که خودتان را از هر نقطه از تهران به میدان ونک برسانید و از آنجا سوار تاکسی های ده ونک شوید. لازم به ذکر است که میدان ونک تهران مترو ندارد و شما برای دسترسی به میدان ونک باید از تاکسی یا بی آر تی استفاده کنید. کاری که می توانید انجام دهید، این است که به مترو حقانی بروید و از آنجا با تاکسی یا اتوبوس به میدان ونک بروید یا اینکه با مترو به ایستگاه میدان توحید بروید و با بی آر تی هایی که از میدان توحید به سمت چمران می روند، خودتان را به میدان ونک برسانید. باقی مسیر را هم می توانید با همان تاکسی های میدان ونک به ده ونک طی کنید.

    درباره باغ ایرانی تهران

    همان طور که از نام باغ ایرانی تهران بر می آید، این باغ با اصول باغ سازی ایرانی طراحی و ساخته شده است. اگر درباره باغ سازی ایرانی اطلاعی ندارید، باید به شما بگوییم که باغ های ایرانی اصولا دارای یک هندسه مشخص هستند، استخر، نهر آب و رهگذرهای عمود بر هم دارند و معمولا یک بنا به نام کوشک در میان آن ها ساخته می شود. باغ ایرانی تهران نیز دقیقا با چنین شکل و شمایلی ساخته شده است و با درختان زیبا و گیاهان سرسبزی که دارد، طراوت بسیار بخصوصی دارد که در کمتر جایی در تهران مثالش احساس می شود.

    تفریحات باغ ایرانی تهران

    باغ ایرانی تهران یکی از زیباترین بوستان های تهران است که شما می توانید به آن به چشم یک مکان جذاب برای گردهمایی با دوستانتان نگاه کنید و یا اینکه همراه با خانواده تان راهی آن شوید تا ساعاتی خوش را در کنار یکدیگر در محیط زیبای این باغ سپری کنید. از آنجایی که باغ ایرانی تهران دو کتابخانه عالی برای بانوان و آقایان نیز دارد، می توانید برای مطالعه به آن مراجعه کنید و از فضای زیبای باغ برای مطالعه یک کتاب جذاب و خواندنی استفاده کنید. اگر هم به دنبال یک باغ زیبا برای عکاسی هستید، باز هم باغ ایرانی تهران می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

    جشنواره لاله باغ ایرانی تهران

    در فصل بهار که لاله های باغ ایرانی تهران شکفته می شوند، باغ ایرانی تهران از همیشه زیباتر می شود. اگر شما هم بتوانید در حوالی اردیبهشت از باغ ایرانی تهران دیدن کنید، این شانس را پیدا می کنید که لاله های زیبای این باغ را از نزدیک ببینید و عکس های جالب تر و زیباتری در محیط بی نظیر باغ ایرانی تهران از خودتان بگیرید.

    بهترین زمان بازدید از باغ ایرانی تهران

    باغ ایرانی تهران در هر فصل و هر ماهی از سال زیبایی خاص خودش را دارد. اما به دلیل اینکه هوای تهران در فصل اول سال یعنی فصل بهار مطبوع تر است و همین طور به دلیل شکوفه زدن لاله های زیبای باغ ایرانی تهران در این فصل، ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای یک بار هم که شده، در ماه اردیبهشت در فصل بهار از باغ ایرانی تهران دیدن کنید. اما حتما بعد از آن در فصل های دیگر بخصوص در فصل پاییز و زمستان یک بار دیگر به باغ ایرانی تهران مراجعه کنید و مطمئن باشید که زیبایی های این باغ در این دو فصل باز هم شما را غافلگیر می کند.

    بهترین زمان بازدید از باغ ایرانی تهران

    قیمت بلیط باغ ایرانی ده ونک

    در آخر خبر خوبی که برایتان داریم، این است که بازدید از باغ ایرانی تهران کاملا رایگان است و شما نیازی به تهیه بلیط برای بازدید از باغ ایرانی تهران ندارید. شما می توانید به رایگان از ساعت 7 صبح تا 12 شب از این باغ شگفت انگیز در منطقه زیبای ده ونک بازدید داشته باشید.
    اگر احیانا تا به حال از باغ ایرانی تهران دیدن کرده اید و یا اطلاعات خاصی درباره آن دارید، خوشحال می شویم که تجربیات و نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس مسافرتی مهرپرواز در میان بگذارید.


    درباره تهران بیشتر بخوانید:

    مگامال تهران مرکز خریدی در شهرک اکباتان

    موزه زمان تهران، کلکسیونی از ساعت ها

    پارک پرواز تهران بر فراز پایتخت

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW