021-88507190

پارک پرواز تهران بر فراز پایتخت

گردشگری م.مقیمی 20 مرداد ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پارک پرواز تهران چشم انداز خاصی به تهران و سعادت آباد دارد که باعث محبوبیت آن شده است. فودکورت فلای لند و مرکز تفریحی از امکانات دیگر آن است که به آن پرداخته ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پارک پرواز تهران کجاست؟

    شهر زیبای تهران بوستان ها و پارک های متنوعی دارد که هر کدامشان دنیای خاص خودشان را دارند. در میان این بوستان ها، همیشه یک پارک به نام پارک پرواز محبوبیت ویژه ای داشته است. پارکی که بیش از هر چیزی به خاطر چشم انداز خاصی که به تهران بزرگ دارد، معروف شده است. با ما همراه باشید تا امروز با هم یک سر به پارک پرواز تهران بزنیم و بیشتر با این پارک که یکی از زیباترین بوستان ها و پارک های تهران است، آشنا شویم.

    لوکیشن پارک پرواز تهران

    پارک پرواز تهران از بهترین بوستان های شمال غرب تهران یا دقیق تر بگوییم یکی از بهترین پارک های سعادت آباد تهران است. پارکی که به دلیل اینکه روی تپه های این منطقه ساخته شده است، دید و چشم انداز فوق العاده ای به مناطق مختلف تهران دارد و خیلی ها به خاطر اینکه روی یک نیمکت بنشینند و در آرامش محو تماشای خیابان های مختلف تهران شوند و افکارشان را سر و سامان بدهند، از آن دیدن می کنند. پارک پرواز جنب میدان بهرود سعادت آباد واقع شده است و دسترسی به آن خیلی ساده است.

    لوکیشن پارک پرواز تهران

    دسترسی به پارک پرواز تهران

    شما برای دسترسی به پارک پرواز تهران می توانید هم از وسیله شخصی و هم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. برای دسترسی به پارک پرواز تهران با ماشین شخصی کافی است که خودتان را به میدان بهرود سعادت آباد برسانید و ماشینتان را در جایی پارک کنید و وارد این بوستان زیبا شوید. اگر هم می خواهید با وسایل حمل و نقل عمومی تهران خودتان را به پارک پرواز برسانید، بهترین مسیر برایتان این است که با مترو به ایستگاه میدان صنعت بروید و بعد دور میدان صنعت تاکسی های شهرک بام را پیدا کنید و به راننده بگویید که شما را در پارک پرواز تهران از ماشین پیاده کند.

    تفریحات پارک پرواز تهران

    پارک پرواز تهران شرایط ایده آلی برای تجربه تفریحات متنوع دارد. اول از همه اینکه شما می توانید با رفتن به پارک پرواز تهران ساعتی را به تماشای شهر زیبای تهران از ارتفاعات بپردازید. ضمنا می توانید از امکانات تفریحی پارک پرواز تهران مثل وسایل ورزشی آن، محوطه های سرسبز پارک و همین طور آلاچیق های زیبای آن استفاده کنید، در محیط زیبای پارک پیک نیک کنید، در فودکورت فلای لند غذاهای خوشمزه نوش جان کنید یا حتی از پیست تیوپ سواری بسیار جذاب فلای لند استفاده کنید و به این ترتیب حال روحی خودتان را در پارک پرواز تهران بهتر کنید و خستگی را از تن خود بیرون کنید.

    تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که در پارک پرواز تهران یک شهربازی جالب هم وجود دارد که البته برای کودکان مناسب است و در نتیجه اگر شما بخواهید خانوادگی به پارک پرواز تهران بروید، می توانید کودکانتان را در این بخش از بوستان پرواز سرگرم کنید. در این فرصت هم می توانید خودتان با دوربین عکاسی در فضای پارک گشت بزنید و عکس های یادگاری بگیرید.

    تفریحات پارک پرواز تهران

    فلای لند پارک پرواز چیست؟

    اگر می خواهید بدانید که فلای لند پارک پرواز چیست باید بگوییم که مجموعه تفریحی و فودکورت جدیدی است که در پارک پرواز افتتاح شده است. در این فودکورت می توانید غذاهای ایرانی و فرنگی را امتحان کنید و همچنین آن را برای تولد یا مراسم خاص خود رزرو کنید. این فودکورت فضای مناسبی دارد و در مرتفع ترین قسمت سعادت آباد واقع شده است و می توانید تفریحات زیادی را در آن تجربه کنید.


    فلای لند پارک پرواز چیست

    بهترین زمان بازدید از پارک پرواز تهران

    پارک پرواز تهران در هر فصل و هر ماهی جذابیت های خاص خودش را دارد. توصیه ما به شما این است که در هر چهار فصل سال از پارک پرواز تهران دیدن کنید. گفتنی است که دیدن چشم انداز تهران از پارک پرواز تهران در هر زمانی از شبانه روز به نوعی جالب است. اگر شما در روشنی روز به پارک پرواز تهران بروید، این فرصت را پیدا می کنید که خیابان های شهر تهران را با جزئیات بیشتری ببینید. اگر هم شب هنگام راهی پارک پرواز تهران شوید، می توانید تهران زیبا را در زمانی که خیابان ها نورانی هستند و خانه ها با نورهای مختلف از هم تفکیک شده اند، تماشا کنید و از آرامش متفاوت و بی نظیر تهران در هنگام شب لذت ببرید.

    در ضمن تماشای غروب آفتاب در پارک پرواز تهران نیز تجربه جالبی است و در نتیجه اگر شما بتوانید قبل از غروب آفتاب به پارک پرواز بروید و تا تاریکی شب در این بوستان بمانید، این فرصت را پیدا می کنید که چشم انداز تهران را در دو حالت مختلف تماشا کنید و لذت بیشتری از بازدید از پارک پرواز ببرید.

    اگر احیانا تا به حال به پارک پرواز تهران رفته اید و یا اینکه نکات جالبی را درباره بوستان پرواز تهران می دانید، خوشحال می شویم که تجربیات و نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز در میان بگذارید.


    درباره تفریحات تهران بیشتر بخوانید:

    بهترین رستوران های تهران را بشناسید

    پارک آبی اپارک تهران (اوپارک)

    موزه زمان تهران، کلکسیونی از ساعت ها

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW