021-88507190

مگامال تهران مرکز خریدی در شهرک اکباتان

گردشگری م.مقیمی 23 مرداد ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مگامال یکی از آن مراکز خریدی است که به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید تهران شناخته می شود. آدرس و امکانات مرکز خرید مگامال اکباتان را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز درباره مگامال تهران

    مگامال یکی از آن مراکز خریدی است که این روزها در صفحات اینستاگرامی زیاد نام آن را می شنویم. مگامال که به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید تهران شناخته می شود، محبوبیت بسیار زیادی بین مردم تهران و علی الخصوص بین دختران و پسران جوان پیدا کرده است. اگر شما هم می خواهید بدانید مگامال تهران چه دارد که این همه از آن تعریف می کنند، دقیقا کجای تهران واقع شده است و چگونه می توان به آن دسترسی پیدا کرد، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به طور کامل و جامع مرکز خرید مگامال تهران را به شما معرفی می کنیم.

    همه چیز درباره مگامال تهران

    لوکیشن مگامال تهران

    مرکز خرید مگامال تهران در منطقه اکباتان در غرب این شهر بزرگ و زیبا قرار گرفته است. همین باعث شده است که هم اهالی شهر تهران و هم اهالی شهر کرج از خرید از آن استقبال کنند. چراکه این مرکز خرید بسیار سرراست است و دسترسی خوبی از نقاط مختلف تهران و مخصوصا نواحی غرب تهران دارد. برای رفتن به مگامال تهران هم می توانید با ماشین شخصی و از طریق بزرگراه هایی مثل ستاری یا بزرگراه تهران کرج به آن دسترسی پیدا کنید و هم اینکه می توانید خیلی ساده و با کمک مترو خودتان را به ایستگاه مترو اکباتان برسانید و از این ایستگاه مترو مستقیما وارد مرکز خرید مگامال تهران شوید.

    درباره مگامال تهران

    قبل از اینکه مرکز خرید ایران مال ساخته شود، محبوبیت مگامال خیلی بیشتر از این بود و همیشه از آن به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید ایران یاد می شد. حتی حالا هم این مرکز خرید شهرت بسیار زیادی دارد و هنوز هم خیلی ها آن را برای خرید به هر مرکز خرید دیگری در تهران ترجیح می دهند. این مرکز خرید به خاطر تنوع بالایی که دارد، معروف شده است و همه اجناس مگامال را به این می شناسند که مطابق مد روز هستند و همه می گویند که جدیدترین و جالب ترین لباس ها، کیف ها، کفش ها و حتی به روزترین وسایل دکوری منزل در تهران در این مرکز خرید پیدا می شوند.

    ویژگی های مگامال تهران

    مگامال چند ویژگی مثبت دارد که آن را از هر مرکز خرید دیگری در تهران متفاوت می کند. اولا اینکه این مرکز خرید معماری قابل توجهی دارد، دوما اینکه در آن یک بخش بندی جالب انجام شده است و شما در هر قسمت از آن می توانید از یک سری از اجناس مشابه دیدن کنید. مثلا با مراجعه به دنیای بانوان مگامال می توانید وسایل زنانه مثل لوازم آرایشی خریداری کنید و یا از امکانات رفاهی زنانه مثل باشگاه های ورزشی و سالن های آرایشی استفاده کنید. همچنین با مراجعه به آی تی لند مگامال می توانید فروشگاه های وسایل الکترونیکی را در کنار هم ببینید، اجناس و قیمت ها را با هم مقایسه کنید و راحت تر خریدتان را انجام دهید.

    ویژگی های مگامال تهران

    فروشگاه های مگامال تهران

    در مگامال تهران می توانید انواع و اقسام وسایل از پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، پوشاک بچگانه و انواع کیف و کفش گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل الکترونیکی، انواع اسباب بازی و انواع وسایل ورزشی را خریداری کنید. قسمت جالب ماجرا اینجاست که برندهای لباس زنانه و مردانه در مرکز خرید مگامال بسیار متنوع هستند و انواع لباس ها با قیمت های مختلف در آن فروخته می شود. نکته جالب دیگر اینکه لباس های مرکز خرید مگامال تهران معمولا با سلیقه همه افراد مخصوصا جوانترها جور در می آید و در نتیجه بازدید از فروشگاه های مگامال تهران معمولا برای همه جالب است.

    امکانات تفریحی مگامال

    مرکز خرید مگامال تهران امکانات تفریحی متعددی دارد. در مرکز خرید مگامال می توانید از امکانات پردیس سینمایی مگامال استفاده کنید، در سالن بولینگ مگامال تفریح کنید، کودکانتان را برای بازی به شهربازی سرپوشیده مگامال یا سرزمین شن مگامال ببرید و یا اینکه برای خوردن یک غذای خوشمزه به فودکورت مگامال بروید. خوبی مرکز خرید مگامال به این است که شما می توانید در آن در زیر یک سقف هم یک خرید جالب را تجربه کنید و هم اینکه می توانید اوقات خوشی را در مراکز تفریحی مگامال سپری کنید.

    اگر احیانا تا به حال به مرکز خرید مگامال رفته اید و یا اطلاعات خاصی درباره این مرکز خرید جذاب در تهران دارید، خوشحال می شویم که تجربیات و نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی پرواز خارجی مهرپرواز در میان بگذارید.


    درباره تهران بیشتر بخوانید:

    بهترین رستوران های تهران را بشناسید

    بزرگترین شهر ایران کدام است

    پارک آبی اپارک تهران (اوپارک)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW