021-88507190

روستای برغان کرج سفری یک روزه

گردشگری م.مقیمی 02 شهریور ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
روستای برغان کرج روستایی زیبا در نزدیکی کرج است که برای سفر یک روزه مناسب است. مسیر رفتن به روستای برغان کرج و تفریحات و آدرس دقیق آن را در این مطلب بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    روستای برغان کجاست؟

    اگر احیانا در شهر تهران یا کرج زندگی می کنید، مطمئنا روستای برغان را می شناسید یا حداقل نام آن به گوشتان خورده است. روستای سرسبز و با صفایی که فاصله خیلی کمی از شهر کرج دارد و بازدید از آن می تواند یک سفر یک روزه بسیار جالب و به یادماندنی باشد. با ما همراه باشید تا شما را با روستای برغان کرج آشنا کنیم و به شما بگوییم که چگونه می توانید به روستای برغان کرج سفر کنید و چه تفریحاتی را می توانید در روستای برغان کرج تجربه کنید.

    مسیر رفتن به روستای برغان کرج

    روستای برغان حدودا در فاصله 10 کیلومتری شهر کرج قرار گرفته است. بهترین راه برای سفر به روستای برغان کرج این است که وارد شهر کرج شوید، به بلوار موذن بروید و این بلوار را تا قسمت انتهایی طی کنید و به سمت جاده آتشگاه بروید. جاده آتشگاه همان جاده ای است که شما با رانندگی در آن می توانید به روستای برغان کرج برسید. در قسمت ابتدایی جاده آتشگاه یک دو راهی وجود دارد که شما برای رسیدن به روستای برغان کرج باید راه سمت چپ این دو راهی را در پیش بگیرید تا در نهایت به روستای برغان کرج برسید.

    لوکیشن روستای برغان کرج

    درباره جاده آتشگاه کرج

    قبل از اینکه بیشتر درباره روستای برغان کرج صحبت کنیم، باید این را به شما بگوییم که جاده آتشگاه با اینکه جاده سرسبزی نیست، اما زیبایی بی حد و حصری دارد و همین زیبایی باعث شده که بعضی از افراد برای عکاسی به آن مراجعه کنید. در امتداد جاده آتشگاه باغ های خانوادگی و رستوران های متعددی ساخته شده است که آن ها نیز به نوعی جاذبه توریستی تبدیل شده اند. گذشته از این ها، در جاده آتشگاه کرج یک سری مراکز تفریحی مثل باشگاه اسب سواری وجود دارد. نکته جالبد یگر درباره جاده آتشگاه کرج این است که در روزهای جمعه معمولا افراد زیادی برای آفرود یا موتورسواری به آن مراجعه می کنند که اتفاقا تماشای حرکات نمایشی آن ها برای خیلی از افراد جالب است.

    تفریحات روستای برغان کرج

    بیشتر کسانی که به روستای برغان کرج سفر می کنند، به این سفر به چشم یک سفر یک روزه نگاه می کنند. از طرفی خیلی از افراد فقط برای پیک نیک کردن به روستای برغان می روند و بعد از سپری کردن چند ساعت خوش دوباره رهسپار مسیر برگشت می شوند. در همان بخش ابتدایی روستای برغان چند باغ خانوادگی وجود دارد که شما می توانید با اجاره کردن تخت در آن ها چند ساعتی را کنار رودخانه و در دل طبیعت سپری کنید. همچنین می توانید داخل روستای برغان گشت و گذار کنید، در کوچه باغ های زیبا و سرسبز این روستا قدم بزنید، در میدان برغان غذاهای خوشمزه ای مثل دیزی را نوش جان کنید یا اینکه از جاذبه های گردشگری برغان دیدن کنید.

    اماکن دیدنی روستای برغان کرج

    بیشتر کسانی که به روستای برغان سفر می کنند، به این روستا به چشم مکانی برای طبیعت گردی و پیک نیک کردن نگاه می کنند و بیشترشان اصلا نمی دانند که روستای برغان کرج جاذبه های گردشگری دیگری به جز رودخانه و طبیعت زیبا نیز دارد. اما خوب است شما این را بدانید که در روستای برغان کرج اماکن تاریخی مختلفی نظیر مسجد برغان، حسینه برغان، پل برغان و قلعه ایلخانی برغان دارد که شما می توانید در کنار طبیعت گردی و کسب آرامش در کنار رودخانه برغان، از بازدید از آن ها نیز لذت ببرید. تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که یک درخت سیب مقدس نیز در برغان وجود دارد که بازدید از آن نیز می تواند برایتان تجربه جالبی باشد.

    اماکن دیدنی روستای برغان کرج

    بهترین زمان سفر به روستای برغان کرج

    از آنجایی که روستای برغان هوای خنک تری از شهرهایی مثل کرج و تهران دارد، ما به شما توصیه می کنیم که در نیمه اول سال به روستای برغان سفر کنید. گفتنی است که حتی در فصل تابستان نیز هوای روستای برغان خنک است و مخصوصا اگر وقتتان را کنار رودخانه سپری کنید، هوای مطبوعی را در این روستا تجربه خواهید کرد.

    اگر احیانا تا به حال از روستای برغان کرج بازدید کرده اید یا اینکه اطلاعات جالبی درباره این روستا دارید، خوشحال می شویم که تجربیات و نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی پرواز خارجی مهرپرواز در میان بگذارید.


    درباره مناطق طبیعی بیشتر بخوانید:

    جنگل های اطراف تهران را بشناسید

    پارک لاله تهران

    باغ ایرانی تهران باغی زیبا در ده ونک

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW