021-88507190

شادترین کشورهای جهان را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 20 شهریور ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شادترین کشورهای جهان در سال 2021 کشورهایی اند که مردم آن خوشحالی بیشتری را احساس می کنند. لیست شادترین کشورهای دنیا در سال 2021 را در این مطلب بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شادترین کشورهای جهان در سال 2021

    به نظر شما کدام کشور شادترین مردم دنیا را دارد؟ به نظر شما چه عواملی باعث می شود که مردم یک کشور خوشحال باشند؟ ما امروز می خواهیم شادترین کشورهای دنیا را در سال 2021 به شما معرفی کنیم. کشورهایی که مردم آنها به صورت میانگین شادی و خوشحالی بیشتری را به نسبت مردم دیگر کشورهای جهان احساس می کنند. قسمت جالب ماجرا اینجاست که خوشحالی مردم در سال 2021 علاوه بر فاکتورهای معمول، به اوضاع شیوع کرونا در کشورشان هم مرتبط بوده و در نتیجه کشورهایی که در این لیست مشاهده می کنید، جدای از اینکه کیفیت زندگی در آن ها بالاست، از نظر کنترل ویروس کرونا نیز قوی عمل کرده اند.

    شادترین کشورهای دنیا را بشناسید

    لیست شادترین کشورهای جهان و دنیا

    در ادامه لیست شادترین کشورهای جهان و دنیا را از رتبه 10 تا 1 را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

    10- اتریش

    مشخص است که اتریش با داشتن شهری مثل وین که عنوان بهترین شهر دنیا برای زندگی را به خود اختصاص داده است، باید در لیست شادترین کشورهای جهان و دنیا قرار داشته باشد. در این کشوردرآمدها بالاست، خدمات اجتماعی خوبی به مردم ارائه می شود و سبک زندگی مردم و کیفیت زندگی آن ها از هر نظر ایده آل است.

    9- نیوزیلند

    جالب است بدانید که نیوزیلند تنها کشور غیر اروپایی است که توانسته در لیست 10 کشور شاد دنیا جای بگیرد. این کشور به خاطر کیفیت بالای زندگی و بالانس و تعادل خوبی که بین کار و زندگی دارد، به یکی از شادترین کشورهای دنیا تبدیل شده است.  لازم به ذکر است که نخست وزیر این کشور یعنی خانم جاسیندا آردرن توان به خاطر کنترل خوب ویروس کرونا مورد ستایش قرار گرفته است و عملکرد خوبی در این زمینه داشته است. واقعیت این است که همین مساله هم باعث شده که مردم نیوزیلند جزء شادترین مردم دنیا در سال 2021 باشند.

    8- نروژ

    با اینکه در سال 2017 نروژ جایگاه اول را در لیست شادترین کشورهای دنیا و جهان داشته است و این یعنی رتبه این کشور از نظر شاد بودن مردم در این سال ها افت پیدا کرده است. اما با این حال باز هم مردم نروژ راضی هستند و خوشحالی زیادی از زندگی در نروژ دارند. امنیت زندگی مردم در این کشور در سطح بسیار بالایی قرار دارد و اقتصاد این کشور نیز بسیار فعال است. در ضمن زیبا بودن طبیعت این کشور نیز به شاد بودن بیشتر مردم کمک شایانی می کند و به خاطر همه این هاست که نروژ در لیست ده کشور شاد دنیا قرار گرفته است.

    7-آلمان

    مردم آلمان در سال 2021 به خاطر داشتن موقعیت شغلی و مالی خوب در لیست شادترین مردمان دنیا قرار گرفته اند. در ضمن مردم آلمان از این نظر که توانسته اند به خوبی شیوع ویروس کرونا را کنترل کنند، احساس رضایت زیادی را تجربه کرده اند و این مورد هم مزید بر علت شده که آلمان جایگاه هفتم را در لیست شادترین کشورهای دنیا به خود اختصاص دهید.

    6- سوئد

    با اینکه جایگاه سوئد در لیست شادترین کشورهای دنیا به نسبت سال های گذشته افول پیدا کرده است، اما باز هم رتبه خوبی در این لیست دارد و مردمانش رضایت زیادی را در زندگی تجربه می کنند. هنوز هم این کشور به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی، کار و تشکیل خانواده شناخته می شود. به این دلیل که اوضاع کسب و کارها در سوئد مناسب است، سیستم آموزشی در آن سطح بالایی دارد و از کودکان شاغلین در این کشور به رایگان نگهداری می شود.

    5- هلند

    مردم هلند مثل همیشه در لیست شادترین مردم های دنیا قرار گرفته اند. واقعیت این است که هلند یکی از بهترین کشورهای اروپایی و همین طور یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی است و همیشه مردم این کشور از جمله جوانترها رضایت زیادی از زندگی در هلند دارند.

    4-سوئیس

    سوئیس یکی دیگر از کشورهای شاد دنیاست. کشوری که هم زیبایی خارق العاده و افسانه ای دارد و هم اینکه قوانین بسیار خوبی برای زندگی دارد. در این کشور دلیل برای شاد بودن به راحتی پیدا می شود و مردمانش به خاطر کیفیت زندگی بالایی که دارند، همیشه جزء خوشحال ترین مردم دنیا هستند.

    3- دانمارک

    دانمارک همیشه در صدر لیست شادترین کشورهای دنیا بوده است و در سال 2021 نیز مثل هر سال جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است. در کشور دوچرخه سواران درآمدهای مردم بالاست، تعادل خوبی بین کار و زندگی در این کشور برقرار است، امنیت اجتماعی در این کشور بالاست و مردم این کشور سطح خوشحالی و رضایت از زندگی بالایی دارند. با اینکه آرام آرام جایگاه دانمارک در لیست شادترین کشورهای دنیا در حال پایین آمدن است، اما هنوز هم این کشور یک کشور ایده آل برای زندگی است.

    2- ایسلند

    با اینکه ایسلند کشور کوچکی است که آتشفشان های فعالش می توانند هر لحظه فوران کنند و با اینکه ایسلند شرایط آب و هوایی سختی دارد و بسیار سردسیر است، اما مردمانش بلد هستند که چگونه شاد و خوشحال باشند. درست است که این کشور از نظر شرایط طبیعی با دشواری های متعددی رو به روست، اما کیفیت زندگی در ان بسیار زیاد است و جمعیت 350 هزار نفری آن رضایت زیادی از زندگی در این کشور دارند.

    1-فنلاند؛ شادترین کشور دنیا در سال 2021

    در نهایت این فنلاند است که توانسته عنوان شادترین کشور دنیا و جهان در سال 2021 را به خودش اختصاص دهد. اولا اینکه مردم این کشور درآمد زیادی دارند، دوما اینکه سیستم آموزشی در این کشور عالی است و سوم اینکه شیوع ویروس کرونا در فنلاند به خوبی تحت کنترل درآمده است و این موضوع نیز حال مردم فنلاند را بهتر کرده است.

    شما دوست دارید که در کدامیک از این کشورها به عنوان شادترین کشورهای جهان زندگی کنید؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی مهرپرواز در میان بگذارید.


    درباره کشورهای دنیا بیشتر بخوانید:

    لیست کشورهای جهان

    مهاجر پذیرترین کشورهای جهان

    کوچکترین کشورهای جهان چه نام دارند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW