021-88507190

همه چیز درباره بلک فرایدی 2021

گردشگری م.مقیمی 15 آبان ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تاریخ دقیق بلک فرایدی 2021 ترکیه و کشورهای دیگر کی است؟ با ما همراه باشید تا شرکت در بلک فرایدی 2021 و برنامه ریزی برای آن را به شما توضیح دهیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بلک فرایدی 2021 را بشناسید

    تا به حال نام بلک فرایدی یا جمعه سیاه را شنیده اید؟ آیا می دانید که بلک فرایدی چگونه روزی است؟ در روز جمعه سیاه بزرگترین حراجی سال در کشورهای مختلف برپا می شود. اما آیا اطلاع دارید که تاریخ دقیق برگزاری بلک فرایدی 2021 کی هست و آیا می دانید که می توانید به کدام کشورها برای شرکت در بلک فرایدی امسال سفر کنید؟ با ما همراه باشید تا درباره همه این موارد به شما توضیح دهیم و به شما کمک کنیم که برای شرکت در بلک فرایدی 2021 برنامه ریزی کنید. در ادامه به همه سوالات احتمالی شما درباره بلک فرایدی پاسخ داده می شود.

    بلک فرایدی چه روزی است؟

    بلک فرایدی روزی است که در آن لباس ها، وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی و هر کالای دیگری که فکرش را بکنید، تخفیف می خورد. قسمت جالب ماجرا این است که بلک فرایدی یک روز بین المللی به حساب می آید و در کشورهای مختلف از کشورهایی مثل ترکیه و امارات گرفته تا کشورهای اروپایی، آمریکا و همین طور کانادا برگزار می شود.

    از همه جالب تر اینکه بلک فرایدی حتی در ایران هم تا حدی برگزار می شود و این یعنی بلک فرایدی روزی است که جمعیت زیادی از دنیا امکان استفاده از شرایط تخفیف آن را دارند.

    بلک فرایدی چه روزی است

    تاریخ دقیق بلک فرایدی 2021

    بلک فرایدی به معنی جمعه سیاه است و همان طور که از اسمش بر می آید، در یکی از جمعه های سال برگزار می شود. اما سوال این است که کدام جمعه سال و تاریخ دقیق بلک فرایدی 2021 چه زمانی است؟ جواب این است که شما می توانید در هر سالی در چهارمین جمعه ماه نوامبر در جمعه سیاه شرکت کنید. به عبارتی شما می توانید هر سال در فردای روز شکرگزاری منتظر برپا شدن تخفیف ها و حراجی های جمعه سیاه باشید. حالا اگر به تقویم 2021 نگاه کنید، می بینید که روز شکرگزاری 2021 مصادف با 25 نوامبر یعنی 4 آذر است و در نتیجه 26 نوامبر یعنی 5 آذر روز جمعه سیاه محسوب می شود.

    چرا بلک فرایدی 2021 برگزار می شود؟

    همان طور که می دانید، جمعه سیاه که فردای شکرگزاری است، در نزدیکی کریسمس و سال نو میلادی است. در نتیجه جمعه سیاه زمان خوبی برای این است که مردم سراسر دنیا لباس های سال جدیدشان را در آن روز خریداری کنند و اگر وسیله ای برای کار یا خانه شان نیاز دارند را هم در این روز تهیه کنند.

    در این روز همه چیز برد برد است. از یک طرف فروشنده ها می توانند فروش بیشتری را داشته باشند و در طول جمعه سیاه بیشترین فروش سالشان را تجربه کنند و هم اینکه مشتریان می توانند خرید ارزانی را تجربه کنند و آن اجناسی که یک سال آرزوی خریدشان را داشته اند، بالاخره برای خودشان خریداری کنند.

    آیا امکان خرید آنلاین در بلک فرایدی وجود دارد؟

    چند سال است که امکان خرید آنلاین از وب سایت های خارجی مثل آمازون در روز جمعه سیاه مهیا شده است. به تازگی در سال های اخیر این موضوع در وب سایت های ایرانی نیز باب شده است و در نتیجه شما در روز جمعه سیاه 2021 می توانید از یک سری از وب سایت های ایرانی نیز خرید خود را با تخفیف انجام دهید. مطمئنا تا آن روز، هر کدام از این وب سایت های ایرانی در این زمینه تبلیغات زیادی خواهند داشت و شما می توانید از درصد تخفیف های هر وب سایت در روز بلک فرایدی مطلع شوید. 

    آیا امکان خرید آنلاین در بلک فرایدی وجود دارد

    به چه کشورهایی می توان برای بلک فرایدی سفر کرد؟

    بلک فرایدی در کشورهای متعددی برگزار می شود و در نتیجه گزینه های زیادی برای سفر شما وجود دارد. اما اگر به دنبال کشوری هستید که سفر به آن ساده باشد و خیلی هزینه روی دستتان نگذارد، بهتر است که یا راهی ترکیه شوید و در تاریخ بلک فرایدی 2021 ترکیه از بلک فرایدی استانبول در تور استانبول استفاده کنید یا اینکه با تور دبی راهی امارات شوید و از مراکز خرید دبی در روز جمعه سیاه خرید کنید.

    راستی شما تا به حال در روز جمعه سیاه خریدی انجام داده اید؟ اگر تجربه ای یا نظری در این زمینه دارید، خوشحال می شویم که آن را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو انواع تور ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره خرید بیشتر بخوانید:

    ارزان ترین فروشگاه ها و مراکز خرید دبی

    کدام شهرهای چین برای خرید بهتر هستند؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW