021-88507190

کشورهایی که واکسن سینوفارم را قبول دارند

گردشگری م.مقیمی 17 آبان ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کشورهایی که واکسن سینوفارم را قبول دارند برای ایرانیانی که این واکسن را تزریق کرده اند اهمیت دارد. در ادامه بررسی می کنیم که کدام کشورها واکسن سینوفارم را قبول دارند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کدام کشورها واکسن سینوفارم را قبول دارند؟

    در حال حاضر بیشتر کشورها به این نتیجه رسیده اند که باید مرزهایشان را به گردشگرانی که به طور کامل واکسینه شده اند، باز کنند. اما مساله اینجاست که هر کشوری یک لیست درست کرده است که در آن نام واکسن های مورد قبول خودش را درج کرده و مسئولین خیلی از کشورها این را اعلام کرده اند که فقط افراد واکسینه شده توسط یک سری واکسن های خاص می توانند بدون محدودیت به کشورشان سفر کنند. ما می خواهیم در این مطلب به این بپردازیم که چه کشورهایی واکسن سینوفارم را قبول دارند و شما با واکسن سینوفارم اجازه سفر به چه کشورهایی را دارید. با ما همراه باشید تا لیست کشورهای قاره های مختلف که واکسن سینوفارم را پذیرفته اند را با هم ببینیم.

    کشورهایی که واکسن سینوفارم را قبول دارند

    آشنایی با واکسن سینوفارم

    واکسن سینوفارم که توسط چین ساخته شده است، یکی از واکسن هایی است که در کشور ما ایران و همین طور کشورهای متعددی در سراسر جهان تزریق می شود. لازم به ذکر است که باید حداقل دو دوز از واکسن سینوفارم دریافت شود تا ایمنی لازم در بدن هر فرد در برابر ویروس کرونا ایجاد شود. نکته مهم اینکه بهتر است فاصله بین دو دوز واکسن سینوفارم بین 3 تا 4 هفته باشد.

    کدام کشورها واکسن سینوفارم را قبول دارند؟

    در ادامه لیستی از کشورهایی که واکسن سینوفارم را قبول دارند را ارائه می دهیم تا سوال بسیاری از افراد را درباره اینکه کدام کشورها واکسن سینوفارم را قبول دارند را پاسخ داده باشیم.

    لیست کشورهای قاره آسیا که واکسن سینوفارم را پذیرفته اند

    اردن، امارات متحده عربی، indonesia، ایران، بحرین، برونئی، بنگلادش، پاکستان، تایلند، چین، سریلانکا، سیر الئون، عراق، فیلیپین، قرقیزستان، کامبوج، لائوس، لبنان، مغولستان، مالدیو، مالزی، ویتنام و نپال کشورهای آسیایی هستند که واکسن سینوفارم را قبول دارند و شما با تزریق این واکسن می توانید بدون مشکل به آن ها سفر داشته باشید.

    لیست کشورهای قاره اروپا که واکسن سینوفارم را پذیرفته اند

    از میان کشورهای اروپایی، کشورهای اتریش، قبرس، یونان، ایسلند، هلند، اسپانیا، سوئد، فنلاند، سوئیس، بلاروس، صربستان، گرجستان، مجارستان، مقدونیه شمالی و مونته نگرو واکسن سینوفارم را پذیرفته اند. جالب است بدانید که اسپانیا جزء اولین کشورهای اتحادیه اروپا بود که واکسن سینوفارم را تایید کرد.

    لیست کشورهای قاره آمریکا که واکسن سینوفارم را پذیرفته اند

    کشورهای آرژانتین، برزیل، بولیوی، ترینیداد و توباگو، پاراگوئه، پرو، کوبا، گویان، مکزیک و ونزوئلا در قاره آمریکا واکسن سینوفارم را قبول دارند.

    لیست کشورهای قاره آفریقا که واکسن سینوفارم را پذیرفته اند

    آنگولا، جمهوری کنگو، تونس، سیشل، چاد، سنگال، پاپوآ گینه نو، نیجر، نیجریه، کامرون، کنیا، زیمبابوه، نامیبیا، مراکش، موریتانی، موزامبیک، مصر، سومالی، گابن، گامبیا، گینه، موریس و کومور در قاره آفریقا واکسن سینوفارم را تایید کرده اند و افرادی که با سینوفارم واکسینه شده اند، برای سفر به این کشورها از این بابت با مشکلی مواجه نمی شوند.

    لیست کشورهای قاره اقیانوسیه که واکسین سینوفارم را پذیرفته اند

    جزایر سلیمان و وانواتو دو کشوری هستند که در قاره اقیانوسیه واکسن سینوفارم را تایید کرده اند.

    راستی اگر شما هم تجربه تزریق واکسن سینوفارم را داشته اید، خوشحال می شویم که تجربه ها و نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو انواع تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره واکسن و کرونا بیشتر بخوانید:

    واکسن های مورد تایید برای سفر به کشورهای آسیایی

    بایدها و نبایدهای سفر در دوران کرونا

    بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت کاری بعد از ویروس کرونا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW