021-88507190

4 شهربازی جذاب در مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت

گردشگری م.مقیمی 03 بهمن ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت دبی (Dubai Parks and Resorts) 4 تا از جالب ترین پارک ها، شهربازی ها و پارک های آبی دبی را در خود دارد که آن ها را در ادامه بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شهربازی های مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت

    تا به حال نام مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت دبی (Dubai Parks and Resorts) را شنیده اید؟ این را می دانید که این مرکز تفریحی 4 تا از جالب ترین پارک ها، شهربازی ها و پارک های آبی دبی را در خود جای داده است؟ این را می دانید که دبی پارک اند ریزورت جذاب ترین و هیجان انگیزترین مرکز تفریحی دبی است؟ ما امروز می خواهیم شما را با این مرکز تفریحی در دبی آشنا کنیم و تک به تک شهربازی های این مجموعه تفریحی در دبی را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا با هم ببینیم که مجتمع دبی پارک اند ریزورت چه سورپرایزهایی برای بازدیدکنندگانش دارد. مطمئن باشید که شما هم با خواندن این مطلب تصمیمتان را می گیرید که برای یک بار هم که شده، به مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت دبی بروید و حداقل از یکی از قسمت های جذاب آن یا شاید هم هر چهار بخش جالب آن دیدن کنید.

    شهربازی و پارک آبی لگولند دبی

    لگولند تنها پارک آبی در امارات است که به صورت اختصاصی برای کودکان 2 تا 12 سال و خانواده هایشان طراحی و ساخته شده است و به عنوان یکی از بهترین بخش های مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت شناخته می شود. پس اگر کودک 2 تا 12 سال دارید، باید حتما او را در طول سفر به دبی به لگولند ببرید. چراکه مطمئنا این پارک آبی غافلگیرش می کند. لگولند که بیش از 20 سرسره آبی و وسیله بازی دارد، به قدری جذاب ساخته شده است که هم کودکان و هم اعضای خانواده شان را شگفت زده می کند. لازم به ذکر است که لگولند دبی یک شهربازی نیز دارد که آن هم وسایل بازی و امکانات تفریحی بی نظیری دارد. 

    شهربازی و پارک آبی لگولند دبی

    شهربازی موشن گیت دبی


    یکی دیگر از قسمت های جالب مرکز تفریحی دبی پارک اند ریزورت، یک شهربازی زیبا و خاص به نام شهربازی موشن گیت دبی است. شهربازی موشن گیت می تواند شما را به دنیای اعجاب انگیز فیلم ها و کارتتون ها ببرد. کافی است که به این شهربازی بروید تا بتوانید به همراه شخصیت های کارتونی مورد علاقه تان به دنیای قصه ها بروید و از یک دنیا وسایل بازی و امکانات تفریحی سطح بالا استفاده کنید و از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای تفریح و سرگرمی استفاده کنید. 

    شهربازی موشن گیت دبی

    پارک بالیوود دبی

    سومین بخش مجتمع تفریحی پارک اند ریزورت دبی را به نام پارک بالیوود دبی می شناسند. جالب است بدانید که پاک بالیوود دبی اولین شهربازی در جهان است که مختص به دنیای بالیوود ساخته شده است و همه چیز در آن حال و هوای فیلم های هندی را دارد. جایی که در آن هیجان، ماجراجویی، موزیک، رقص، کمدی و رومنس ترکیب شده است. جایی که به سبک فیلم های بالیوودی طراحی و ساخته شده است و تفریح در آن تجربه بسیار خاص و متفاوتی است. با این اوصاف می توان گفت که پارک بالیوود یکی از آن بخش های مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت است که همه گردشگران دبی باید از آن دیدن کنند.

    پارک بالیوود دبی

    ریورلند دبی

    ریورلند که داخل مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت قرار گرفته است، از چند بخش مجزا تشکیل شده است که شما در هر کدام از آن ها، می توانید با خوردن غذاهای مخصوص به همان بخش و گشت و گذار در خیابان های مختص به همان قسمت تجربه ای خاص و متفاوت را کسب کنید. این چهار بخش به گونه ای ساخته شده اند که یکی از آن ها حال و هوای روستاهای فرانسوی در اوایل قرن 17 میلادی، یکی از آن ها حال و هوای خیابان های یک شهر آمریکایی در دهه 1960 میلادی، یکی از آن ها حال و هوای دوران سلطه انگلیس بر روی هندی ها در دهه 1930 میلادی و دیگری حال و هوای کشورهای اروپایی در اوایل قرن 19 میلادی را تداعی می کنند.

    راستی اگر شما به دبی سفر کنید و به مرکز تفریحی دبی پارک اند ریزورت دبی بروید، ترجیح می دهید که وقتتان را به تفریح در کدامیک از بخش های آن اختصاص دهید؟ پارک آبی لگولند؟ شهربازی موشن گیت؟ پارک بالیوود یا ریورلند؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو تور ارزان دبی و همچنین تور دبی نوروز 1401 می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره دبی بیشتر بخوانید:

    کافه یخی دبی به نام کافه چیل اوت دبی را بشناسید

    در فستیوال خرید دبی به کدام مراکز خرید دبی برویم

    اپلیکیشن های ضروری برای سفر به دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW