021-88507190

کافه یخی دبی به نام کافه چیل اوت دبی را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 20 آبان ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کافه یخی دبی یا کافه چیل اوت دبی محیطی سرد و یخی دارد و این را از یاد گردشگران می برد که در شهر گرم دبی حضور دارند. کافه رستوران یخی دبی را در ادامه بیشتر بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کافه رستوران یخی دبی

    شاید باورش برایتان سخت باشد، اما وجود اینکه آب و هوای دبی همیشه گرم است، اما یک کافه رستوران یخی در آن ساخته شده است. کافه ای که به آن کافه چیل اوت دبی گفته می شود و محیطش به قدری سرد و فضایش به قدری یخی است که شما در آن یادتان می رود که در شهر دبی حضور دارید و فکر می کنید که به کوه های آلپ سفر کرده اید! با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با جذاب ترین کافه دبی یعنی کافه یخی دبی آشنا کنیم.

    درباره کافه یخی دبی

    کافه یخی دبی اولین کافه یخی بود که در خاورمیانه ساخته شد. این کافه که در اصل در سال 2007 افتتاح شده است، در سال 2014 تحت یک بازسازی اساسی قرار گرفت و ظاهر کنونی خودش را به دست آورد. این کافه با مجسمه های یخی و همین طور میز و صندلی های یخی که دارد، به یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل شده است. جذابیت کافه چیل اوت دبی به این است که همه تزئینات در آن از جنس یخ هستند و برای اینکه این یخ ها آب نشوند، دمای کافه در زیر صفر درجه سانتگیراد نگهداری می شود. 

    درباره کافه یخی دبی

    ویژگی های جالب کافه یخی دبی

    کافه یخی دبی هم معماری و دیزاین جالب و هم نورپردازی تحسین برانگیزی دارد. در دیزاین این کافه به شکل هوشمندانه از ترکیب یخ، شیشه و فلز برای دیزاین استفاده شده است و این ترکیب تاثیر خارق العاده ای بر زیبایی کافه چیل اوت دبی گذاشته است. علاوه بر این، نورپردازی جالب کافه یخی دبی محیط آن را دلنشین تر هم کرده است. چراکه این نورها که اتفاقا رنگشان قابل تغییر است، به زیبایی از بلوک های شفاف یخی عبور می کنند و در کنار هم شکوه خاصی به کافه یخی دبی داده اند.

    منوی کافه یخی دبی

    وقتی که شما به عنوان یک مهمان وارد کافه یخی دبی می شوید، اول از همه به وسیله یک نوشیدنی خوشامدگویی از شما پذیرایی می شود. بعد هم می توانید از منوی کافه یخی دبی هر نوشیدنی یا غذایی که مد نظر داشتید را سفارش دهید. در منوی کافه یخی دبی انواع قهوه ها، آب میوه ها، هات چاکلت و چای، انواع سوپ های داغ، ساندویچ های خوشمزه و دسرهای گوناگون و متنوع موجود است.

    برگزاری جشن در کافه یخی دبی

    یکی از مواردی که باعث جالب تر شدن این کافه شده، این است که امکان برگزاری جشن و مهمانی در آن مهیا شده است. شما می توانید دوستان یا اعضای خانواده خودتان را برای برگزاری یک جشن تولد یا هر مناسبت دیگری به کافه چیل اوت دبی دعوت کنید. حتی می توانید این کافه را به مدت یک ساعت یا بیشتر اجاره کنید تا در آن رویداد خاصی را برگزار کنید یا عکاسی و فیلمبرداری عروسی یا هر مناسبت دیگری را در آن انجام دهید. مثلا اگر به دنبال عکس های عروسی خیلی خاص هستید، می توانید برای عکاسی عروسی خود به کافه یخی دبی مراجعه کنید.

    برگزاری جشن در کافه یخی دبی

    هزینه ورودی کافه یخی دبی

    هزینه ورودی کافه یخی دبی برای بزرگسالان 80 درهم و برای کودکان 40 درهم است. لازم به ذکر است که یک سری آفرهای خاص برای هزینه ورودی خانواده ها به کافه یخی دبی وجود دارد که می توانید در صورت تمایل از آن ها استفاده کنید. مثلا یک آفر ویژه برای خانواده های 4 نفره در کافه چیل اوت دبی وجود دارد که شما بر طبق آن می توانید با پرداخت 190 درهم، بلیط ورودی دو فرد بزرگسال و دو کودک را به کافه یخی دبی دریافت کنید. ضمن اینکه نرخ های متنوعی برای اجاره کردن کافه یخی دبی و برگزاری رویدادهای متنوع، جشن های مختلف و همین طور عکاسی و فیلمبرداری در آن تعیین شده است که برای اطلاع از آن ها باید با مسئولین کافه چیل اوت دبی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

    آدرس و ساعات کاری کافه یخی دبی

    آدرس و ساعات کاری کافه یخی دبی

    کافه یخی دبی که در مرکز خرید تایمز اسکوئر سنتر دبی قرار گرفته است، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و در روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب باز است. 
    برای رزرو آفر تور دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره دبی بیشتر بخوانید:

    جدیدترین جاهای دیدنی دبی در سال 2021

    حقایق جالب درباره دبی که تاکنون نمی دانستید

    چقدر پول با خودمان به دبی ببریم؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW