021-88507190

در دبی چی بپوشیم؟

گردشگری م.مقیمی 10 اردیبهشت ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر راهی دبی هستید در این مطلب به شما خواهیم گفت که برای رفتن به هر جا و هر موقعیتی در دبی به چه لباسی نیاز دارید و قوانین پوشش در دبی و نوع پوشش زنان در دبی را نیز بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در دبی چه لباسی بپوشیم؟

    در دبی چه لباس هایی باید بپوشیم؟ بقیه توریست ها چه لباس هایی در دبی می پوشند؟ چه لباس هایی را باید با خودمان به دبی ببریم؟ اگر راهی دبی هستید و وقت چمدان بستنتان فرا رسیده، در ادامه مطلب همراهمان باشید تا به شما بگوییم که برای رفتن به هر جا و در هر موقعیتی در دبی به چه لباسی نیاز دارید. با خواندن این مطلب می توانید یک چک لیست کامل از قوانین پوشش در دبی و لباس های مناسب برای سفر به دبی تهیه کنید و با توجه به آن، چمدانتان را ببندید.

    در دبی چی بپوشیم

    لباس های مناسب برای رفتن به مراکز خرید، بازارها، رستوران ها و هتل های دبی

    مراکز خرید، بازارها، رستوران ها و هتل های دبی که می توانیم آن ها را در گروه اماکن عمومی دبی قرار دهید، جاهایی هستند که شما برای حضور در آن ها به لباس هایی نیاز دارید که خیلی باعث جلب توجه نشوند. با این حساب بهتر است که لباس هایی را برای رفتن به چنین اماکنی در دبی انتخاب کنید که حداقل روی زانو و شانه ها را بپوشانند و خیلی متفاوت با سبک پوشش و لباس های اهالی دبی و مردم بومی این شهر نباشند. البته شما می توانید هر سبک پوششی در این اماکن داشته باشید. اما اگر برایتان مهم است که شبیه به عموم مردم باشید و جلب توجه نکنید، بهتر است که به این نکته توجه داشته باشید.

    لباس های مناسب برای رفتن به مراکز خرید، بازارها، رستوران ها و هتل های دبی

    لباس های مناسب برای رفتن به اماکن مذهبی و ساختمان های دولتی دبی

    برای رفتن به اماکن مذهبی و ساختمان های دولتی دبی باید لباسی را به تن کنید که کل بدنتان، بازوها و پاهایتان را بپوشاند. مثلا اگر بخواهید از یک مسجد در دبی دیدن کنید و یا به یک ساختمان خاص دولتی برای امور اداری مراجعه کنید، بهتر است که چنین پوشش محتاطانه ای داشته باشید. لازم به ذکر است که در بعضی از اماکن این چنینی در دبی از خانم ها انتظار می رود که موهای سرشان را بپوشانند و حجاب به نسبت کاملی داشته باشند.

    لباس های مناسب برای رفتن به سواحل عمومی و پارک های آبی دبی

    به طور کلی توریست ها آزاد هستند که در سواحل و پارک های آبی لباس شنا به تن داشته باشند. شما می توانید در چنین اماکن تفریحی در دبی، هر لباسی که با آن راحت هستید را به تن کنید. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که وقتی می خواهید از ساحل خارج شوید و وارد اماکن عمومی شوید، باید یک لباس دیگر روی لباس شنای خود بپوشید. این نکته را هم باید به شما بگوییم که بعضی از سواحل به عنوان سواحل خانوادگی دبی شناخته می شوند. در چنین سواحلی استانداردهای ویژه تری برای پوشش زنان و مردان در نظر گرفته می شود و ممکن است که از مردان خواسته شود که حتما پوشش بالاتنه داشته باشند و خانمها نیز یک تیشرت روی لباس شنای خود بپوشند.

    لباس های مناسب برای رفتن به سواحل عمومی و پارک های آبی دبی

    لباس های مناسب برای رفتن به سواحل خصوصی هتل ها و کلاب های شبانه دبی

    واقعیت این است که همه هتل ها برای سواحل خصوصیشان و همه کلاب های شبانه دبی، قوانین یکسانی برای پوشش ندارند و ممکن است که استانداردهای پوشش در هر هتل و در هر کلابی با هتل و کلاب دیگر متفاوت باشد. با این حساب اگر قرار است که به یک کلاب خاص یا ساحل خصوصی یک هتل مشخص مراجعه کنید، درباره قوانین پوشش همان هتل یا همان کلاب سوال بپرسید. اما اصولا در کلاب ها از مردان درخواست می شود که شلوار بپوشند و از پوشیدن شلوارک خودداری کنند. اما به خانم ها چندان سختگیری نمی شود.

    لباس های مناسب برای سفاری در صحرای دبی و مناطق روستایی امارات

    لباس های مناسب برای سفاری در صحرای دبی و مناطق روستایی امارات

    اصولا به توریست ها و گردشگران توصیه می شود که در مناطق روستایی و اطراف شهر دبی لباس های محافظه کارانه تری به تن کنند. پس اگر قرار است که از مناطق روستایی اطراف دبی دیدن کنید، بهتر است که چنین موردی را مد نظر قرار دهید. در ضمن اگر قرار است که به سافاری دبی بروید، بهتر است که لباس اسپرت به تن کنید تا راحت تر باشید. چراکه ممکن است در چنین تورهایی فعالیت های فیزیکی زیادی داشته باشید و هرچقدر لباستان اسپرت تر باشد، راحت تر خواهید بود.

    اگر هم قرار است که در تور سافاری دبی از مناطق روستایی و دهکده های کوچک دیدن کنید، ایده بدی نیست که کمی لباس های پوشیده تر به تن کنید. برای رزرو تور دبی ارزان می توانید با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره دبی بیشتر بخوانید:

    راهنمای استفاده از مترو دبی

    امارات مال دبی را بشناسید

    آبنمای موزیکال دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW