021-88507190

همه چیز درباره مال آف امارات دبی

گردشگری م.مقیمی 20 فروردین ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یکی از مراکز خرید خاص دبی، مال آف امارات دبی است که به آن امارات مال دبی نیز گفته می شود که دارای یک مرکز سرپوشیده اسکی است و امکانات زیادی دارد که آن را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مرکز خرید امارات مال دبی

    در دبی مرکز خریدهای متنوعی وجود دارد. اما واقعیت این است که چندتا از آن ها از بقیه معروف تر و محبوب تر شده اند و دلیلش هم این است که این مراکز خرید در دبی یک سری ویژگی های خاص دارند. یکی از این مراکز خرید خاص در دبی، مرکز خریدی به نام مال آف امارات دبی است که به آن امارات مال دبی نیز گفته می شود. اگر احیانا مال آف امارات را نمی شناسید، باید به شما بگوییم که این مرکز خرید همان مرکز خریدی است که مرکز سرپوشیده اسکی دبی در آن قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با مرکز خرید امارات مال که یکی از بهترین مراکز خرید دبی است، آشنا کنیم.

    همه چیز درباره مرکز خرید امارات مال دبی

    چند دانستنی جالب درباره مرکز خرید امارات مال دبی

    مرکز خرید امارات مال دبی در سپتامبر سال 2005 افتتاح شد. البته افتتاح رسمی این مرکز خرید دو ماه بعد یعنی در ماه نوامبر اتفاق افتاد که اتفاقا با افتتاح رسمی مرکز اسکی دبی در مجموعه امارات مال دبی همزمان بود. جالب است بدانید که پیست اسکی دبی در مال آف مارات به عنوان اولین مرکز اسکی سرپوشیده و پارک برفی خاورمیانه به دنیا معرفی شد و از طرفی عنوان بزرگترین پارک برفی سرپوشیده جهان به آن داده شد. یک افتخار دیگری که امارات مال دبی کسب کرد، مربوط به نوامبر 2005 می شد. درست وقتی که مراسم ورلد تراول اوارد در لندن برگزار شد، مرکز خرید امارات مال عنوان مرکز خرید جدید پیشرو در جهان را کسب کرد و آنجا بود که نامش بر سر زبان ها افتاد. در سال 2008 بود که صاحبین مرکز خرید امارات مال اعلام کردند که قصد توسعه و گسترش مرکز خرید مال آف امارات را دارند و به این ترتیب پروژه توسعه این مرکز خرید را به 4 فاز تقسیم کردند و در نهایت ساخت 4 فاز آن در سال 2015 تکمیل شد. در حال حاضر این مرکز خرید در دبی در مجموع 255،489 متر مربع مساحت دارد و همیشه از آن به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید دبی یاد می شود. 

    چند دانستنی جالب درباره مرکز خرید امارات مال دبی

    خرید و تفریح در مرکز خرید امارات مال دبی

    مرکز خرید مال آف امارات دبی در مجموع 630 فروشگاه اوت لت، 250 فروشگاه پرچمدار که در واقع شعبه اصلی برندهای مختلف هستند، 80 فروشگاه لاکچری، 100 رستوران و کافه مختلف و 7900 فضای پارک ماشین دارد. گذشته از فروشگاه های مختلف و کافه ها و رستوران های متنوعی که در امارات مال دبی وجود دارد، تعدادی مرکز تفریحی در این مرکز خرید قرار گرفته اند که هر کدامشان جزء معروف ترین مراکز تفریحی دبی به حساب می آیند.

    از جمله مراکز تفریحی موجود در مجموعه امارات مال دبی می توان به مرکز اسکی دبی، یک مرکز هنری، یک سالن تئاتر و بزرگترین مرکز تفریحی خانوادگی سرپوشیده دبی یعنی مجیک پلنت اشاره کرد. خوب است این را هم بدانید که چندین و چند سالن سینمایی شامل یک سالن تئاتر لیزری و یک سینمای چهاربعدی نیز دارد. اما از همه این امکانات تفریحی، توصیه ما به شما این است که تفریح در پیست اسکی دبی و مجیک پلنت را در اولویت قرار دهید. مخصوصا اگر سفرتان به دبی خانوادگی است و دوست دارید که همه اعضای خانواده از تفریح در مرکز خرید امارات مال دبی راضی باشند!

    لوکیشن مرکز خرید امارات مال دبی

    خوشبختانه باید بگوییم که مرکز خرید مال آف امارات دبی یک ایستگاه مترو مخصوص به خودش را دارد که اتفاقا نام آن ایستگاه با نام مرکز خرید یکی است. این ایستگاه مترو در خط قرمز رنگ مترو دبی جای گرفته است و شما به راحتی با نگاه به نقشه مترو دبی می توانید آن را پیدا کنید و با قطار خودتان را به این ایستگاه مترو برسانید. البته امکان دسترسی به مرکز خرید امارات مال دبی با تاکسی نیز وجود دارد. اما به هر حال مترو گزینه اقتصادی تر و بهتری است و معمولا توریست ها و گردشگران این راه را برای دسترسی به مرکز خرید امارات مال دبی انتخاب می کنند. حتما شما هم در تور دبی از مرکز خرید امارات مال دبی بازدید کنید تا شما هم لذت خرید و تفریح در یک مرکز خرید درجه یک را تجربه کنید. برای رزرو تور ارزان دبی می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید. 


    درباره دبی بیشتر بخوانید:

    برج العرب دبی

    آبنمای موزیکال دبی

    زیباترین خیابان های دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW