021-88507190

بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه و سرمایه گذاری

گردشگری م.مقیمی 11 خرداد ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین شهر ترکیه برای خرید ملک و سرمایه گذاری را در این مطلب بررسی می کنیم و به معرفی 5 تا از محبوب ترین و بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه می پردازیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه و سرمایه گذاری کدامند؟

    آیا قصد خرید خانه در ترکیه را دارید؟ آیا دوست دارید که به ترکیه مهاجرت کنید و دلتان می خواهد که یک آپارتمان در ترکیه خریداری کنید؟ آیا دوست دارید که در ترکیه سرمایه گذاری کنید و سرمایه خودتان را با خرید ملک به ترکیه ببرید؟ پس بهتر است که این مطلب را با دقت بخوانید تا با بهترین شهر ترکیه برای خرید ملک و سرمایه گذاری آشنا شوید. ما در ادامه می خواهیم که 5 شهر ترکیه که برای خرید ملک بین خارجی ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند را به شما معرفی کنیم.

    بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه و سرمایه گذاری

    استانبول

    از آنجایی که استانبول پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر ترکیه است، همیشه اسمش بر سر زبان ها بوده است و در میان شهرهای ترکیه، چه برای سفر، چه برای مهاجرت و چه برای خرید خانه، همیشه در اولویت خارجی ها بوده است. این شهر همان طور که از نظر توریستی محبوبیت پیدا کرده است، برای سرمایه گذاری نیز توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است که خیلی هایشان خارجی هستند. این شهر که قطب تجاری، اقتصادی و گردشگری ترکیه است، به عنوان یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه و سرمایه گذاری شناخته می شود. جالب است بدانید که در سال 2020، بیش از 19 هزار خانه در استانبول به خارجی ها فروخته شد و از نظر فروش بین المللی ملک جایگاه اول را در میان شهرهای ترکیه به دست آورد. شما می توانید سفر خود به این شهر را با تور استانبول انجام دهید.

    آنتالیا

    آنتالیا که دومین شهر محبوب و توریستی ترکیه است، شهر بسیار خوبی برای خرید ملک و سرمایه گذاری محسوب می شود. این شهر که با آب و هوای گرم و متعادل، طبیعت بی نظیر، سوحل شگفت انگیز، صنعت گردشگری پیشرفته و لایف استایل آرامش بخش به یکی از دوست داشتنی ترین شهرهای ترکیه تبدیل شده است، در بازار خرید و فروش ملک نیز حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد. لازم به ذکر است که استان آنتالیا مناطق و شهرهای مختلفی دارد که در میان آن ها آلانیا، کالکان، سیده و بلک بازار ملک بهتر و گسترده تری دارند. برای سفر ارزان تر به این شهر قبل از خرید خانه، رزرو تور آنتالیا را به شما توصیه می کنیم.

    آنکارا

    معمولا در هر کشوری، مردم از خرید ملک در پایتخت استقبال زیادی می کنند. این قاعده درباره کشور ترکیه نیز وجود دارد و افراد زیادی، چه خارجی و چه ترکیه ای، مشتاق خرید ملک در آنکارا به عنوان پایتخت ترکیه هستند. آنکارا که دومین شهر بزرگ ترکیه است، هم آپارتمان های مدرن و هم خانه های ویلایی دلباز و بزرگ دارد و همیشه از آن به عنوان یکی از بهتین شهرهای ترکیه برای سرمایه گذاری یاد می شود. خرید خانه در آنکارا معمولا به آن دسته از افرادی توصیه می شود که می خواهند ملک خریداری شده خود را اجاره دهند و قصد ندارند که خودشان در آن اقامت داشته باشند. در واقع آنکارا برای آن دسته از افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه هستند، گزینه بسیار خوبی برای خرید ملک محسوب می شود.

    مرسین

    بورسا

    بورسا که هم از نظر اقتصادی رونق فراوانی دارد و هم مردمانش لایف استایل لوکسی دارند، یکی دیگر از شهرهای ترکیه است که نظر سرمایه داران را به خودش جلب کرده است. این شهر که از دیرباز بین سرمایه گذاران خارجی و بین المللی محبوب بوده است، هنوز که هنوزه این محبوبیت را حفظ  کرده است و در طول هر سال، افراد متعددی خودشان را به خرید خانه های مجلل و ویلاهای بزرگ این شهر مشتاق نشان می دهند.

    مرسین

    مرسین که در بخش مدیترانه ای ترکیه قرار گرفته است، یکی دیگر از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه است. مرسین بر خلاف آنتالیا، شهر کم جمعیت تری است و به همین نسبت، خانه هایش نیز ارزانتر هستند. با اینکه حس و حال زندگی مدیترانه ای در مرسین نیز وجود دارد و این شهر نیز جذابیت های زیادی دارد، اما قیمت های خانه هایش قابل مقایسه با قیمت خانه های شهری مثل آنتالیا نیستند. با این حساب اگر شما هم به دنبال یک ملک خوب و ارزان در ترکیه هستید، ایده بدی نیست که در بازار ملک مرسین جست و جو کنید!

    راستی اگر شما بخواهید یک خانه، یک آپارتمان یا یک ملک در ترکیه بخرید، کدام شهر ترکیه را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید؟ به شما توصیه می کنیم که قبل از تصمیم گیری جدی برای سرمایه گذاری در ترکیه، یک سفر به این کشور داشته باشید تا بتوانید بازار ملک در ترکیه را از نزدیک بررسی کنید. برای رزرو تور ارزان ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره خرید خانه در ترکیه بیشتر بخوانید:

    ارزانترین مناطق استانبول برای خرید خانه

    راهنمای خرید خانه در آنتالیا

    قیمت خانه در استانبول چقدر است؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW