021-88507190

همه چیز درباره تونل باد دبی

گردشگری م.مقیمی 16 خرداد ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تونل باد دبی از مراکز تفریحی جذاب دبی است. در تونل باد دبی می توانید احساس بی وزنی، معلق ماندن و پرواز را تجربه کنید. در این مطلب شما را با تونل باد دبی آشنا می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تونل باد دبی را بشناسید

    تونل باد دبی به عنوان یکی از خاص ترین، منحصر به فردترین، نوین ترین و جذاب ترین مراکز تفریحی دبی شناخته می شود. تونل باد دبی به گونه ای ساخته شده است که هر کسی که وارد محفظه آن می شود، از سطح زمین فاصله می گیرد و می تواند احساس بی وزنی، معلق ماندن و پرواز را تجربه کند. تونل باد دبی از زمانی که افتتاح شد، نظر توریست های زیادی را به خود جلب کرد. مخصوصا آن دسته از گردشگرانی که اهل ماجراجویی هستند و از تفریحات مفرح، مهیج و ماجراجویانه خوششان می آید، استقبال زیادی از این مرکز تفریحی در دبی کردند. اگر شما هم از ماجراجویی و تفریحات هیجان انگیز خوشتان می آید، بهتر است که فرصت تجربه پرواز در تونل باد دبی را از خودتان نگیرید. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با تونل باد دبی آشنا کنیم. 

    همه چیز درباره تونل باد دبی

    درباره مجموعه تونل باد دبی

    تونل باد دبی یک مرکز تفریحی در دبی است که با نام مرکز این فلایت دبی نیز شناخته می شود. این مرکز تفریحی در دبی جایی است که در آن می توانید در یک فضای کاملا امن، سقوط آزاد، پرواز و احساس معلق ماندن در هوا را تجربه کنید. این تونل باد که به عنوان یکی از بزرگترین تونل های باد دنیا شناخته می شود، حدود 5 متر قطر دارد و با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است.

    پرواز در تونل باد چگونه است؟

    اگر اولین بارتان است که می خواهید به مجموعه تونل باد دبی بروید، باید حدودا 1 تا 2 ساعت را برای این تفریح در نظر داشته باشید. چراکه قبل از اینکه اجازه پرواز در تونل باد دبی به شما داده شود، باید در یک کلاس آموزشی شرکت کنید تا به شما نکات مهم برای تجربه پرواز در تونل باد دبی به شما ارائه شود. جالب است بدانید که حتی در طول پرواز هم، مربی به شما نکات آموزشی را یادآور می شود و مواظب است که بهترین تجربه را از پرواز در تونل باد دبی کسب کنید.

    تجهیزات و امکانات تونل باد دبی

    در تونل باد دبی تجهیزات مختلفی در اختیار شما قرار داده می شود تا در ایمنی کامل این تفریح مفرح را تجربه کنید. در این مرکز تفریحی به شما یک لباس سرهمی، یک کلاه ایمنی، یک عینک و یک گوشگیر دغاده می شود. ضمنا این امکان هم برای بازدیدکنندگان مهیا شده است که در صورت تمایل، وسایل ایمنی شخصی خودشان را به مجموعه بیاورند و از آن ها استفاده کنند.

    اطلاعات کاربردی درباره تونل باد دبی

    تونل باد دبی یا مرکز این فلایت دبی در روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل است. این مرکز تفریحی در دبی در روزهای چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب و در روزهای پنج شنبه تا یک شنبه از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است. نکته مهمی که باید بدانید، این است که امکان پرواز در تونل باد برای افراد بالای 3 سال مهیا شده است و در نتیجه شما با هر گروه سنی که داشته باشید، شانس تجربه سقوط آزاد و پرواز در این فلایت دبی را دارید. البته بانوان باردار و افرادی که در گذشته دچار دررفتگی کتف شده اند، نباید در این مجموعه پرواز کنند. 

    اطلاعات کاربردی درباره تونل باد دبی

    هزینه پرواز در تونل باد دبی

    هزینه پرواز در تونل باد دبی متغیر است و بستگی به مدت آن دارد. در واقع هر کسی می تواند بسته به بودجه ای که در اختیار دارد، مدت زمان پرواز در تونل باد دبی را تعیین کند و هر کدام از پکیج های تونل باد دبی را برای خودش رزرو کند. پرواز در تونل باد دبی معمولا در بازه های زمانی 2 دقیقه ای، 4 دقیقه ای، 6 دقیقه ای، 8 دقیقه ای و 10 دقیقه ای انجام می شود که مسلما هزینه هر کدام با دیگری متفاوت است. شما برای یک پرواز دو دقیقه ای در تونل باد دبی باید 262 درهم، برای یک پرواز 4 دقیقه ای باید 497 درهم، برای پرواز 6 دقیقه ای 706 درهم، برای پرواز 8 دقیقه ای 889 درهم و برای پرواز 10 دقیقه ای باید 1048 درهم پرداخت کنید.

    راستی شما هم دوست دارید که در مجموعه تونل باد دبی پرواز را تجربه کنید؟ برای رزرو ارزانترین تور دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره دبی بیشتر بخوانید:

    داخل موزه آینده دبی چه خبر است؟

    در دبی چی بپوشیم؟

    راهنمای مترو دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW