021-88507190

بهترین رستوران های ارزان استانبول

گردشگری م.مقیمی 22 تیر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین رستوران های ارزان استانبول را در این مطلب به شما معرفی کنیم و بررسی می کنیم که حدودا در هر کدام از این رستوران های ارزان در استانبول، قیمت غذا چقدر است؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین رستوران های ارزان استانبول کدامند؟

    استانبول شهری است که باید در آن بدانید که بهتر است کدام غذا را در کدام رستوران شهر نوش جان کنید! تنها در این صورت است که هم غذای خوشمزه تر و هم غذای ارزانتری نصیبتان می شود. چراکه بی شمار رستوران در شهر توریستی استانبول ساخته شده است که مسلما غذاهای همه آن ها کیفیت عالی و قیمت مناسبی ندارند! در نتیجه این شما هستید که باید آگاهی لازم را برای انتخاب رستوران مناسب در استانبول داشته باشید تا بتوانید تجربه خوبی از رستوران گردی در استانبول کسب کنید.

    ما امروز می خواهیم این آگاهی لازم را به شما بدهیم و بهترین رستوران های ارزان استانبول را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم که حدودا در هر کدام از این رستوران های ارزان در استانبول، قیمت غذا چقدر است. با خواندن این مطلب می توانید متوجه شوید که اولا بهترین رستوران های ارزان استانبول کدام ها هستند و دوما با توجه به بودجه ای که برای یک وعده غذایی در استانبول مد نظر دارید، بهتر است که به کدام رستوران ارزان در استانبول مراجعه کنید تا بتوانید یک غذای خوشمزه و در عین حال قیمت مناسب سفارش دهید.

    معرفی بهترین رستوران های ارزان استانبول + قیمت غذا

    رستوران کالکان اوغلو پیلاوچیشی - 22 لیره

    یکی از ارزانترین رستوران های استانبول، رستورانی به نام کالکان اوغلو است که در منطقه بی اوغلو قرار گرفته است. رنج قیمت غذاها در این رستوران بسیار مناسب است و شما با پرداخت 22 لیره می توانید یک بشقاب مخصوص را از منوی این رستوران سفارش دهید و ترکیبی از برنج، گوشت و حبوبات را نوش جان کنید. اگر به دنبال یک رستوران خوب و ارزان در استانبول هستید که بتوانید غذاهای ترکیه ای خوشمزه را در آن میل کنید، این رستوران گزینه بسیار مناسبی برای تور ترکیه ارزان است.

    رستوران کالکان اوغلو پیلاوچیشی- 22 لیره

    رستوران چیا سوفراسی - 75 لیره

    رستوران چیا سوفراسی که یکی از معروف ترین رستوران های استانبول است، در منطقه کادیکوی واقع شده است. با اینکه قیمت غذاها در این رستوران به نسبت دیگر رستوران های این لیست کمی بالاتر است، اما نسبت به کیفیت غذاهایش، می توان گفت که قیمت غذا در این رستوران ارزان و مناسب است. شما برای رفتن به این رستوران باید یک بودجه حدودا 75 لیره ای را برای یک وعده غذایی خود داشته باشید تا بتوانید هم یک پیش غذای خوشمزه و هم یک غذای اصلی مفصل و درجه یک را نوش جان کنید.

    جالب است بدانید که این رستوران دو بوفه دارد که یکی از آن ها مختص پیش غذاهای مختلف است که قیمت آن ها بر اساس وزن محاسبه می شود و دیگری بوفه مربوط به غذاهای اصلی محلی است که هر مشتری می تواند چند تا از آن ها را انتخاب کند و منتظر بماند که خدمه رستوران آن غذاها را برایش در بشقاب های کوچک سرو کنند. اگر شما هم دوست دارید که طعم غذاهای سنتی ترکیه را امتحان کنید، بهتر است که برای یک بار هم که شده، در تور استانبول به منطقه کادیکوی بروید و ناهار یا شام خود را در رستوران چیا سوفراسی نوش جان کنید. 

    رستوران چیا سوفراسی- 75 لیره__

    کافه روملی کاله - 25 تا 35 لیره

    اگر تا به حال یک صبحانه ترکی را نوش جان نکرده اید، باید رفتن به کافه رستوران روملی کاله را نیز در برنامه سفرتان به ترکیه قرار دهید. این کافه که در منطقه ببک واقع شده است، یکی از بهترین کافه های ارزان استانبول برای صرف صبحانه است. به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید روزتان را در استانبول پر انرژی شروع کنید، صبح زود به منطقه ببک بروید، یک صبحانه سنتی از کافه روملی کاله سفارش دهید و از چشیدن طعم تک تک آیتم های صبحانه این کافه لذت ببرید.

    خوبی این کافه به این است که قیمت صبحانه در آن بسیار مناسب است و شما به راحتی با پرداخت 25 تا 35 لیره می توانید یکی از خوشمزه ترین صبحانه های زندگیتان را در این کافه نوش جان کنید. 

    کافه روملی کاله- 25 تا 35 لیره

    رستوران بالیک دوروم - 15 لیره

    رستوران بالیک دوروم که یکی از ارزانترین رستوران های استانبول است، در منطقه کاراکوی قرار گرفته است. رستوران بالیک دوروم از آن رستوران هایی است که از دید توریست ها پنهان مانده است و معمولا خود مردم بومی استانبول و ساکنین منطقه کاراکوی آن را می شناسند. اما با وجود اینکه بالیک دوروم را خیلی از گردشگران نمی شناسند، به جرت می توانیم بگوییم که این رستوران کوچک و نقلی در استانبول یکی از بهترین رستوران های ارزان استانبول برای خوردن ماهی تازه است. با این اوصاف اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، بهتر است که به این رستوران بروید و یک لقمه ماهی خوشمزه به قیمت 15 لیره را از منوی جذاب این رستوران ارزان سفارش دهید. مطمئن باشید که پشیمان نمی شوید!

    رستوران بالیک دوروم- 15 لیره

    برای رزرو تور ارزان استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.

    درباره استانبول بیشتر بخوانید:

    غذاهای ارزان استانبول را بشناسید

    قیمت غذا در ترکیه چقدر است؟

    بهترین رستوران های کبابی استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW