021-88507190

دیدنی ترین شهرهای تایوان

گردشگری م.مقیمی 13 تیر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کشور تایوان جزیره ای است که با هنر، فرهنگ، سنت، طبیعت زیبا و چای های خوش عطر عجین شده است. زیباترین و دیدنی ترین شهرهای تایوان را در ادامه به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دیدنی ترین شهرهای تایوان

    اگر می خواهید تصور بهتری از تایوان داشته باشید، جزیره ای را در ذهنتان متصور شوید که با هنر، فرهنگ، سنت، طبیعت زیبا و چای های خوش عطر و خوش طعم عجین شده است! جزیره ای که در هر گوشه اش شهری وجود دارد که از دیگری زیباتر است. جزیره ای که جان می دهد برای مسافرت و فراموش کردن تمام استرس های زندگی! اگر دوست دارید که بیشتر با تایوان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراهمان باشید تا شما را با دیدنی ترین شهرهای تایوان آشنا کنیم و یکی یکی زیباترین شهرهای تایوان را به شما معرفی کنیم. 

    دیدنی ترین شهرهای تایوان

    تایپه، شهری با معروف ترین جاذبه های گردشگری تایوان


    احتمالا شما هم نام تایپه را شنیده اید و می دانید که این شهر معروف ترین شهر توریستی تایوان است. این شهر که قطب اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تایوان است، با ترکیبی از سنت و مدرنیته به محبوب ترین شهر تایوان تبدیل شده است و معمولا هر کسی که در تور تایوان شرکت می کند، می خواهد که حتما از تایپه در طول سفرش به تایوان دیدن کند. در این شهر جاذبه های گردشگری متنوعی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بازارهای شبانه مختلف تایپه اشاره کرد. راستی این را هم بگوییم که تایپه غذاهای بسیار خوشمزه ای دارد و در نتیجه هم برای دوستداران فرهنگ، هم برای علاقه مندان به خرید و هم برای دوستداران غذاهای لذیذ و خوشمزه، یک مقصد گردشگری ایده آل است.  

    تایپه، شهری با معروف ترین جاذبه های گردشگری تایوان

    نیو تایپه، شهری با طبیعت زیبا در تایوان


    نیو تایپه یا شهر جدید تایپه، شهر بسیار زیبایی است که تا سال 2010 بخشی از شهر تایپه بوده است و حالا به عنوان یک شهر مستقل در تایوان شناخته می شود. این شهر که به خاطر طبیعت بسیار زیبا و خارق العاده اش معروف شده است، اماکن فرهنگی و طبیعی متنوعی دارد و هر کسی که بخواهد با فرهنگ و طبیعت تایوان آشنا شود، باید از آن دیدن کند. به شما توصیه می کنیم که اگر اهل طبیعت گردی هستید، وسایل طبیعت گردی را در طول سفر به تایوان همراهتان داشته باشید و هر طور که شده، بازدید از نیو تایپه را در برنامه سفرتان به تایوان بگنجانید. 

    نیو تایپه، شهری با طبیعت زیبا در تایوان

    کیلانگ: بندر اصلی تایوان با ماهی های خوشمزه


    یک شهر به نام کیلانگ در تایوان وجود دارد که در واقع بندر اصلی تایوان است و در نتیجه برای خرید شهر بسیار خوبی است. نکته بسیار جالبی که درباره کیلانگ وجود دارد، این است که ماهی های بسیار خوشمزه ای در بازارهیا ماهی فروشی محلی آن پیدا می شود. نکته جالب دیگر اینکه این شهر به نسبت دیگر شهرهای زیبای تایوان خلوت تر است و در نتیجه بازدید از آن تجربه متفاوت تری را برای توریست ها رقم می زند و گردشگران می توانند حال و هوای محلی تری را در این بندر زیبا احساس کنند. 

    کیلانگ بندر اصلی تایوان با ماهی های خوشمزه

    چیایای، شهر زیبای نجومی و فرهنگی تایوان


    شهر چیایای که بیش از 300 سال قدمت دارد، یکی از مراکز فرهنگی تایوان محسوب می شود و شهری است که تا دلتان بخواهد، قصه ها و افسانه های مختلف در موردش وجود دارد. این شهر زیبا که شب های بسیار پر ستاره ای دارد، جایی است که می تواند شما را با علم نجوم آشناتر کند. چراکه انواع و اقسام رویدادهای رصد ستارگان در این شهر میزبانی می شوند و در نتیجه می توانیم بگوییم که حال و هوای این شهر برای علاقه مندان به علم نجوم و ستاره شناسی و همین طور برای زوج های جوانی که به دنبال تجربه یک سفر رومانتیک زیر آسمان پر ستاره یک شهر زیبا هستند، بسیار جذاب و مناسب است. 

    چیایای، شهر زیبای نجومی و فرهنگی تایوان

    تاینان، پادشاهی نمک در تایوان


    تاینان که به عنوان پایتخت باستانی تایوان شناخته می شود، یکی از قدیمی ترین شهرهای جزیره و یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای تایوان است. این شهر که محصولات کشاورزی و دریایی، طبیعت زیبا و غذاهای بسیار لذیذی دارد، یکی از بهترین شهرهای تایوان برای مسافرت محسوب می شود. جالب است که بدانید در طول سال، انواع و اقسام جشنواره ها در تاینان میزبانی می شوند که یکی از دیگری جالب تر هستند و در نتیجه می توانیم بگوییم که تاینان یکی از بهترین شهرهای تایوان برای تفریح است و حال و هوای شاد و مفرحش، همیشه نظر گردشگران و توریست ها را به خود جلب می کند. 

    تاینان، پادشاهی نمک در تایوان

    تائویوان، پادشاهی گل ها در تایوان


    این شهر به قدری طبیعت زیبایی دارد که عنوان پادشاهی گل های تایلند و همین طور عنوان سرزمین هزار برکه را کسب کرده است. این شهر سراسر پر از پارک های زیبا، مسیرهای طبیعت گردی و دوچرخه سواری و همین طور جاذبه های طبیعی است. پس اگر به دنبال یک شهر بسیار زیبا در تایوان هستید که هم بتوانید در آن طبیعت گردی و هم عکاسی کنید، ما به شما بازدید از تائویوان را پیشنهاد می کنیم. برای رزرو تور خارجی با قیمت مناسب می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.  

    تائویوان، پاشداهی گل ها در تایوان


    درباره آسیا بیشتر بخوانید:

    حقایق جالب درباره آسیا که احتمالا نمی دانید

    اشتباهات بزرگ توریست ها در سفر به چین

    بهترین اپلیکیشن های سفر به تایلند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW